IKM uke 35

Woohoooo El imorgen somforventer.. håper det kommer gulle egg og positive g-tester om to uker
 

Vedlegg

  • 321878EB-C1B1-4B0C-97CD-021870903892.jpeg
    321878EB-C1B1-4B0C-97CD-021870903892.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 53
Ja, var veldig tidlig, synes jeg:bookworm: Vet at det var 6 dpo, da jeg testet med el-tester, for å være sikker på eggløsning. Aha, ja, da skjønner jeg tidlig testing utgår, da det er fare for falsk positiv. Ønsker deg masse lykke til, og håper det blir to magiske streker på deg:Heartred
Tusen takk, håper det samme for deg! :Heartpink Det er så spennende (og litt frustrerende hehe) at det kan variere så mye når egget fester og når man får positiv test. Veldig intressant at det kan skje så pass tidlig!
 
Da dere! Da var ovitrelle satt og nå er det bare å smøre seg med tålmodighet når jeg for alvor nærmer meg dpo-land. Jeg kjenner derimot på at hvis vi blir gravid denne pp så har jeg en reell frykt for tvillinger! Med letrozol nå hadde så vi 3 eggposer, 2 modne og 1 som nærmet seg, på ultralyd for 2 dager siden..Og det sammen med ovitrelle høres fryktelig skummelt ut for min del?
Du er i hvert fall ikke alene, om det er en trøst ;) Har tatt samme medisiner, og fostimon i tillegg som modner flere egg. Det er ganske høy risiko for flerlinger, men samtidig er det jo ingen garanti for at alle egg som slepper også fester. Jeg velger tenke at det er større sjanse at i hvert fall et egg fester :D
 
Tusen takk, håper det samme for deg! :Heartpink Det er så spennende (og litt frustrerende hehe) at det kan variere så mye når egget fester og når man får positiv test. Veldig intressant at det kan skje så pass tidlig!

Takk:Heartred Ja, er så merkelig at man kan teste positivt med forskjellige dpo for hver gang man er gravid:rolleyes:
 
Ifølge premom er det el på meg i dag (positiv test i går morges og negative i går kveld og i dag), kjenner at det har «roet» seg down there så tror el har skjedd så jeg starta like gjerne på ananaskjøret i kveld :p krysser fingrene for oss alle :Heartred
 
Du er i hvert fall ikke alene, om det er en trøst ;) Har tatt samme medisiner, og fostimon i tillegg som modner flere egg. Det er ganske høy risiko for flerlinger, men samtidig er det jo ingen garanti for at alle egg som slepper også fester. Jeg velger tenke at det er større sjanse at i hvert fall et egg fester :D

fostimon har jeg aldri hørt om! Skal dere ha egguttak siden det er ønskelig å stimulere flere egg? ❤️
 
2 dpo idag, og kjenner murringer i magen:rolleyes: Kjenner jeg er bra spent. Tester om 6 dager, så har nedtelling på gang, og kjenner jeg klør i fingrene etter å teste allerede:hilarious: Krysser alt jeg har for mange fine positive tester her inne om ei ukes tid, jenter:smiley-angelic001:Heartred
 
Dop land er så sykt stressende!!!
 
fostimon har jeg aldri hørt om! Skal dere ha egguttak siden det er ønskelig å stimulere flere egg? ❤️
Nei det var inseminasjon. Det er en ganske lav dos fostimon, ved egguttak er den mye høyere. Det er standard behandling der jeg går fordi det øker sjansene noe å ha to(tre) modne follikler. Jeg har ellers regelmessig syklus, så det blir ekstra hormoner oppå mine egne.
 
Nei det var inseminasjon. Det er en ganske lav dos fostimon, ved egguttak er den mye høyere. Det er standard behandling der jeg går fordi det øker sjansene noe å ha to(tre) modne follikler. Jeg har ellers regelmessig syklus, så det blir ekstra hormoner oppå mine egne.

skjønner ❤️ Masse lykke til!!
 
Hva blir antatt termin om det klaffer denne gang? :) Hos meg blir det mellom 30 april og 6 mai, hurra for uregelmessig/lange sykluser:smiley-bounce012 Gøy om det blir 6 mai, da jeg har bursdag da <3
 
3 dpo og våknet av leggkramper:hungover::arghh: Har kun hatt det når jeg er gravid, men kan jo være tilfeldigheter. Måtte stå opp i idag tidlig for å tisse også:rolleyes:
 
Hva blir antatt termin om det klaffer denne gang? :) Hos meg blir det mellom 30 april og 6 mai, hurra for uregelmessig/lange sykluser:smiley-bounce012 Gøy om det blir 6 mai, da jeg har bursdag da <3

7.mai:Heartred pappa har bursdag den 6.mai:)
 
Back
Topp