IKM uke 35

Har hatt høy på monitoren i to dager nå, å rakk å legge inn aksjer først ikveld. Skulle være såå dedikert denne pp, men måtte plutselig dra bort for å hjelpe et familiemedlem.. Håper EL lar vente på seg kanskje to dager, så vi rekker å legge inn mer aksjer på forhånd :rolleyes: Ifølge premom skal el være imorgen, men jeg har tatt vanlige LH strimler i tillegg til monitor - å de er for svake til at jeg tror på en sånn økning. Pleier å være knallsterke i 48 timer. Håper på mange babystreker her ❤️
 
Dere! Nå tror jeg egget har sluppet! :smiley-bounce012

Fikk helt ville smerter i eggstokkområdet fra ca kl 11 i dag når jeg var på jobb, klarte omtrent ikke gå ordentlig oppreist, fikk akkurat som dype støt hver gang jeg tok et skritt, snudde meg eller satt meg ned uansett hvor forsiktig jeg var. Mens nå i kveld er det ingen smerter lenger, føles kanskje litt små-ømt nedi der :smiley-angelic001

Aksjer lagt i går, så blir det igjen nå i kveld og de neste to dagene - akkurat som vi fikk beskjed om fra gyn :dance008

Så spennende ❤️ Krysser fingrer og tær for at det klaffer for dere i denne pp!
 
Har hatt høy på monitoren i to dager nå, å rakk å legge inn aksjer først ikveld. Skulle være såå dedikert denne pp, men måtte plutselig dra bort for å hjelpe et familiemedlem.. Håper EL lar vente på seg kanskje to dager, så vi rekker å legge inn mer aksjer på forhånd :rolleyes: Ifølge premom skal el være imorgen, men jeg har tatt vanlige LH strimler i tillegg til monitor - å de er for svake til at jeg tror på en sånn økning. Pleier å være knallsterke i 48 timer. Håper på mange babystreker her ❤️


Dette blir nok vår pp skal du se! Det bestemte jo vi forrige ikm-gruppe! ❤️
 
Last edited:
4 dpo... Dette går ikke fort altså :rolleyes: Har hatt ømme bryster siden 2 dpo, er helt sikkert hcg'en fra EL sprøyten, men det er første gangen jeg får det av sprøyten (pleier ikke få det i naturlig syklus heller) så håper liksom litt. Til tross for at det er aldeles for tidlig for å kunne være et reelt symptom uansett. Nei, må skjerpe meg :laughing002
 
4 dpo... Dette går ikke fort altså :rolleyes: Har hatt ømme bryster siden 2 dpo, er helt sikkert hcg'en fra EL sprøyten, men det er første gangen jeg får det av sprøyten (pleier ikke få det i naturlig syklus heller) så håper liksom litt. Til tross for at det er aldeles for tidlig for å kunne være et reelt symptom uansett. Nei, må skjerpe meg :laughing002

Samme her, puppene er helt forferdelig vonde! Måtte sove med bh i natt siden det var umulig å sove når dynen traff brystvortene :laughing002 men det er 100% ovitrelle sin fortjeneste! Jeg er 1dpo i dag, så det kan umulig være noe annet i mitt tilfelle :happy118
 
4 dpo her! Har murringer i livmorområdet, og litt ut mot høyre side. Promper som Pumba fra løvenes konge:hilarious::hungover: Smerter i korsryggen, men kan ko komme av at jeg har ligget feil eller noe?!:laughing002 Ellers er det lite symptomer:rolleyes:
 
Hurra! Endelig positiv EL-strimmel i dag:hello2. Ble litt action i går, og satser på å få lagt inn en kjappis etter jobb Gleder meg til å endelig joine dere i DPO-land (selv om det kommer til å bli slowmo dager)

Når er det egentlig optimalt å ha sex sånn ut fra EL-test og temping?:bookworm:
 
Hurra! Endelig positiv EL-strimmel i dag:hello2. Ble litt action i går, og satser på å få lagt inn en kjappis etter jobb Gleder meg til å endelig joine dere i DPO-land (selv om det kommer til å bli slowmo dager)

Når er det egentlig optimalt å ha sex sånn ut fra EL-test og temping?:bookworm:
Tenker jo mer jo bedre, så sant man orker! :joyful: Men minst annenhver dag iaf! :p
 
3/4 dpo. Våknet I natt og så vondt i livmoren. Skulle tro jeg hadde eggløsning igjen uten at det var helt samme type smerte. Føler meg rimelig støl i livmoren. For et styr!!
 
Første dagen med maksimal, å utifra mine forrige sykluser og strimlene kommer EL peak utpå ettermiddagen i dag ❤️ Håper jeg får mannen med på en kjappis når han er ferdig på jobb, evt ikveld :D Så skal vi på tur med campingvognen uuten barn imorgen :notworthy Det må jo bare bli koselig!
 

Vedlegg

  • BD8F7075-EE1F-4350-BD7D-B15A08761A82.jpeg
    BD8F7075-EE1F-4350-BD7D-B15A08761A82.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 53
Aauuuch, helt sinnsyke mensensmerter nå, og øm i hele livmoren i tilleggo_O 4dpo
 
Jeg bruker egentlig å ha veldig mye EL-slim til vanlig, men denne måneden skulle jeg teste grapefruktekstrakt bare for gøy, og nå har jeg nesten ikke noe slim :hilarious: hadde kanskje ikke trengt å prøve det da men...

Idag er tredje dagen med blinkende smiley, men jeg tipper egentlig den hadde vært fast om jeg hadde testa litt senere idag. Jeg kjenner eggløsningen veldig godt på kroppen og er ganske sikker på at den er rimelig nær.

Vil det funke å teste med clearblue en gang til senere idag eller er den sånn at den viser samme resultat? Eller er det kanskje først når den blir positiv?
 
Har hatt høy på monitoren i to dager nå, å rakk å legge inn aksjer først ikveld. Skulle være såå dedikert denne pp, men måtte plutselig dra bort for å hjelpe et familiemedlem.. Håper EL lar vente på seg kanskje to dager, så vi rekker å legge inn mer aksjer på forhånd :rolleyes: Ifølge premom skal el være imorgen, men jeg har tatt vanlige LH strimler i tillegg til monitor - å de er for svake til at jeg tror på en sånn økning. Pleier å være knallsterke i 48 timer. Håper på mange babystreker her ❤️
Premoms opprinnelige prediksjon er kanskje ikke nøyaktig. Forsøk å fortsette å teste, og den justerer eggløsningsdagen når LH-toppen dukker opp.
 
Juhu! Hadde positiv eggløsningstest i går og i dag, og i dag var jeg på ultralyd hvor de så jeg akkurat har hatt eggløsning (noen timer før) og jeg hadde ennå et modent egg klart :woot:

Så da er jeg i dpo land :woot::woot: jeg fikk klexane og lutinus i tillegg som jeg skal starte på denne syklusen så nå håper jeg at vi fikk gullegget denne gangen :woot:
Jeg er foresten overrasket hvor fort jeg hadde eggløsning etter første stigning. Ca 18t etter jeg oppdaget stigningen og ca da jeg hadde peak (jeg har testet maaange ganger i går, mer enn på appen, så jeg er sikker på timetallet) :)



5C56B1C9-530E-4BEA-8B34-FCE568E1A901.png
 
Juhu! Hadde positiv eggløsningstest i går og i dag, og i dag var jeg på ultralyd hvor de så jeg akkurat har hatt eggløsning (noen timer før) og jeg hadde ennå et modent egg klart :woot:

Så da er jeg i dpo land :woot::woot: jeg fikk klexane og lutinus i tillegg som jeg skal starte på denne syklusen så nå håper jeg at vi fikk gullegget denne gangen :woot:
Jeg er foresten overrasket hvor fort jeg hadde eggløsning etter første stigning. Ca 18t etter jeg oppdaget stigningen og ca da jeg hadde peak (jeg har testet maaange ganger i går, mer enn på appen, så jeg er sikker på timetallet) :)



Vis vedlegget 333115
Så bra! EL skal komme 12-48t etter positiv EL-test, så 18t etter er vanlig&bra det:) Velkommen i dpo-land! Håper dagen flyr mot testing :joyful:
 
Premoms opprinnelige prediksjon er kanskje ikke nøyaktig. Forsøk å fortsette å teste, og den justerer eggløsningsdagen når LH-toppen dukker opp.

Ja, jeg fortsetter - som den testetøsen jeg er :D LH testene øker med akkurat samme tid som forrige syklus, så jeg forventer at eggløsningen skjer imorgen :smiley-angelic003
 
Her var graviditetstesten negativ i dag tidlig så testen i går er ikke noe å bry seg om :) Ingen tegn til eggløsning enda heller, så får fortsette å teste etter EL :hilarious: På cd 20 nå og ca 2 uker til mensen er forventa. Syklus på ca 33 dager, +- en dag.
 
Fikk mensen i dag når jeg våknet, er så mye at jeg har brukt ob hele dagen. :( Har noen av dere opplevd kort lutealfase? Min var så kort som 4 dager denne pp! Hva gjør legen med for kort lutealfase?
 
Back
Topp