IKM uke 35

Uff, må være kjedelig med lange sykluser :Heartred har sykluser på 24-27 dagerish, så har ikke ventet like lenge som deg :Heartred
Har pleid å ha rundt 30 dager, men sluttet nylig med piller og amming, så vanlig å ha litt uregelmessige sykluser i starten:) Så denne syklusen blir plutselig på 39 dager;)
 
Reiste meg opp fra stolen og fikk ligamentstrekk?:eek: Spent på tirsdagens testing:rolleyes:
 
Har pleid å ha rundt 30 dager, men sluttet nylig med piller og amming, så vanlig å ha litt uregelmessige sykluser i starten:) Så denne syklusen blir plutselig på 39 dager;)
Håper det stabiliserer seg på et normalt nivå snart, kjedelig å vente på el tenker jeg! :Heartred
 
Spennende :woot::woot: Her er det null symptomer. :rolleyes:

Har egentlig null symptomer jeg også, skikkelig pms idag(pleier det før mens), og ligamentstrekk kan jo være en stor tilfeldighet på muskelstrekk bare:) Prøver å ikke overtenke:)
 
Håper det stabiliserer seg på et normalt nivå snart, kjedelig å vente på el tenker jeg! :Heartred
Ja, håper jeg slipper å tenke på det fordi jeg får positiv g-test om en ukes tid jeg! :rolleyes: Blitt gravid raskt med alle barna mine, så håååper jeg er like heldig denne gangen! :joyful::Heartred
 
Lurer på noe angående EL...

jeg har fått blinkende smiley i fire dager nå, i gårkveld hadde jeg veldig sterke EL-smerter så jeg var heeeelt sikker på at EL skjedde. Fikk ikke testet før nå klokken 16.00, og trodde den skulle være positiv.

kan det være at jeg faktisk gikk glipp av toppen med testene? Synes det var så rart at den ikke var positiv by now
 
Stakk skikkelig der jeg slet med vondt bak i bekkenet da jeg ventet sønnen min da jeg skulle opp av sengen i morges.. helt tilfeldig i mitt tilfelle, er jo bare 3 dpo :hilarious:

Jeg er også kun 5 dpo, så må være muskelstrekk:hilarious: Men man får jo bittelitt forhåpninger:rolleyes:
 
Lurer på noe angående EL...

jeg har fått blinkende smiley i fire dager nå, i gårkveld hadde jeg veldig sterke EL-smerter så jeg var heeeelt sikker på at EL skjedde. Fikk ikke testet før nå klokken 16.00, og trodde den skulle være positiv.

kan det være at jeg faktisk gikk glipp av toppen med testene? Synes det var så rart at den ikke var positiv by now
Jeg har ikke brukt de testene, men man kan gå glipp av LH-toppen hvis man går lenge uten å teste som du Jar gjort ja..:)
 
Når tenker dere å begynne å teste? :nailbiting::nailbiting:
Neste lørdag, 10 dpo, skal i en bursdagsfest og må vite om jeg kan ta meg et glass eller holde det helt alkoholfritt :happy: beste hadde vært å være helt alkoholfri, men bursdagen er hos naboen så sjåførkortet funker dårlig :hilarious:
 
Neste lørdag, 10 dpo, skal i en bursdagsfest og må vite om jeg kan ta meg et glass eller holde det helt alkoholfritt :happy: beste hadde vært å være helt alkoholfri, men bursdagen er hos naboen så sjåførkortet funker dårlig :hilarious:

Kanskje du kan si at du går på medisiner som ikke kan kombineres med alkohol? Eks smertestillende for vond rygg eller antibiotika elns? ❤️ Krysser fingrene for at det blir alkoholfritt hos deg hvertfall!


Prøver å holde meg til onsdag da er jeg 9/10dpo (usikker på om EL var søn eller man som var):rolleyes:

Du da?:)

Først må jeg finne ut om EL har vært eller ikke, men tipper jeg sprekker rundt 8-9 dpo :hilarious: enn du?

spennende! Jeg begynner nå på tirsdag allerede 5dpo siden jeg har satt ovitrelle, så har lyst å teste ut hcg for å være sikker dersom det dukker opp strek senere ❤️ Men ordentlig babystrek (hvis den kommer) forventer jeg ikke før 12 dpo, neste mandag, på samboeren sin bursdag ❤️
 
Når tenker dere å begynne å teste? :nailbiting::nailbiting:

Tester nok på tirsdag, da er jeg 8 dpo:) Med eldste sønnen min testet jeg tydelig positivt 6 dpo, så har såå lyst til å teste i morgen, men blir garantert negativ:hilarious:
 
Prøve holde ut en uke til før noe potensiell test ja! Kjenner det blir vanskelig men må bare. Blenda tester er ikke godt for psyken :wacky: vil ikke få forhåpninger og det viser seg å komme strek også er det bare skygge strek!
 
Tester nok på tirsdag, da er jeg 8 dpo:) Med eldste sønnen min testet jeg tydelig positivt 6 dpo, så har såå lyst til å teste i morgen, men blir garantert negativ:hilarious:

så spennende! 6 dpo?! Det var tidlig! Når jeg gikk gravid med min gutt så ble jeg satt tilbake 5 dager, jeg testet da positiv på digital det jeg trodde var 11dpo, men hvis jm hadde rett og jeg faktisk var 5 dager mindre på vei enn jeg trodde så fikk jeg og da positiv digital 6dpo, men jeg tror ikke noe på det da, han kom 13 dager før termin men både vekt og lengde tilsa at han var fullgått :rolleyes: Var på 5 forskjellige ul, 3 privat og alle 5 forskjellige jordmødrene satte meg tilbake 5 dager, men positiv digital på 6dpo må jo være umulig, såå jeg tror nok heller at mini her bare vokste pittelitt sent akkurat i starten der :):)
 
Back
Topp