IKM uke 35

Snaaaaart 5dpo:hilarious:
 
Vel, a mor skal legge seg, er kjempetrøtt. Nattinatt, jenter:goodnight
 
«Venter til ca 5 dpo med å begynne å teste ut ovitrelle»- sa jeg.. tok jo en test samme dagen jeg satt sprøyten for å se om det allerede slo ut på en test, det gjorde det. Så tok jeg en 1dpo for å se om det hadde sunket eller steget etterhvert som stoffet inntok kroppen. I dag tenkte jeg «søren heller, jeg har 30 tester liggende, jeg kan jo bare begynne nå. Hvorfor ikke?» altså, jeg har en merkelig fasinasjon av å dyppe strimler i urin, og ikke minst se på streker. Anyhow, streken blir bare svakere, så får vi håpe at den blir sterkere igjen etterhvert! Disse tre testene er da tatt annenhver dag nå da.
Stilig! Krysser fingrene! Jeg testet ut i ovitrelle siste pp og hadde fortsatt en hint av strek 9dpo (10 dager etter sprøyten) på 25 mIU tester, men 10 dpo var den vekke. Så det stemte bra med hva de sier, men er nok ganske individuelt når det går ur kroppen.
 
7 eller 8dpo her! Nærmer seg testing- tenkte å starte 10dpo selv om jeg aldri har fått tidlig positiv med noen av barna mine:rolleyes: Har noen tidligtester, så tenkte å bruke de fom onsdag/torsdag:)
 
Jeg vet ikke hvor mange timer(?!) totalt jeg har brukt av livet mitt på å tolke streker...:hilarious: men det er noe med den spenningen som aldri blir borte, til tross for nedtur etter nedtur. Hadde flere episoder med stikking i livmor litt mot venstre side i går kveld, tidvis også med stråling ned i lysken... Har hatt det før uten å ha vært gravid, så legger ikke altfor my i det. Høyre bryst er også blitt ganske ømt siden 4dpo, men det er også normalt for meg:hilarious:
7dpo i dag, tok testen - gikk i dusjen - kom ut av dusjen. Så det gikk kanskje 5-10 minutter før jeg så på den. Føler jeg kan veldig, veldig svakt skimte noe, men igjen, det har jeg gjort før:hilarious: den mest spennende og slitsomme uka i dpo-land starter i dag:inpain::joyful:
 

Vedlegg

  • 4E60F451-BF99-44BC-B415-E8AA9A9142E2.jpeg
    4E60F451-BF99-44BC-B415-E8AA9A9142E2.jpeg
    33,4 KB · Visninger: 93
  • 35B95A81-473E-475D-8DDB-FF03CFA5039F.jpeg
    35B95A81-473E-475D-8DDB-FF03CFA5039F.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 92
«Venter til ca 5 dpo med å begynne å teste ut ovitrelle»- sa jeg.. tok jo en test samme dagen jeg satt sprøyten for å se om det allerede slo ut på en test, det gjorde det. Så tok jeg en 1dpo for å se om det hadde sunket eller steget etterhvert som stoffet inntok kroppen. I dag tenkte jeg «søren heller, jeg har 30 tester liggende, jeg kan jo bare begynne nå. Hvorfor ikke?» altså, jeg har en merkelig fasinasjon av å dyppe strimler i urin, og ikke minst se på streker. Anyhow, streken blir bare svakere, så får vi håpe at den blir sterkere igjen etterhvert! Disse tre testene er da tatt annenhver dag nå da.

Haha, tror vi alle kan relatere til dyppe-fascinasjonen...:hilarious: Ikke at jeg har noe særlig erfaring med hurtighet på Ovitrelle og sånn, men det ser jo ut som det går relativt kjapt ut igjen? Så da slipper du kanskje å vente så lenge før den forhåpentlig blir sterkere igjen:D:smiley-angelic001
 
skal du teste på morgenen? ❤️

Tror jeg ryker på en test:rolleyes: ligger våken i senga, skal snart stå opp.. kl er 10.09, men er planleggingsdag, så unga og vi fikk en ekstra fridag:)
 
Gøy at vi er så mange som ligger helt likt. 7 dpo her også :nailbiting: Var litt svimmel i morges innen frokost, det var et nytt symptom. Ellers føles ting likt tidligere pp, en "full" følelse i livmor og litt stikk og strekninger. Får mye mere av dette ved hormonbehandling enn i naturlig syklus.
 
7dpo og fikk stilt testetrangen:hilarious: Begge testene var blenda:p
20200817_103507.jpg
 
Jeg har magevondt, murringer, vondt i korsryggen, tyngre bryst. Kjennes ut som mensen, rett og slett. Spent på hva testen viser når jeg er 9dpo. Tar test igjen imorgen tidlig:happy:
 
Ga opp å teste etter EL, ble bare stressa av det, men tror jeg er 2-3 dpo. Har ikke trua denne måneden siden jeg var bortreist i dagene før EL, men håper selvfølgelig likevel :)
 
Her har EL enda ikke vært, så jeg holder en fot i uke 35 og en i uke 36 enn så lenge! Krysser fingrene for at egget slipper snart... så sykt lei av smertene! Kjennes ut som mensensmerter denne gangen, har vart i over en uke og slik har det aldri vært før! :confused:
 
Kunne ønske jeg kunne sove fram til 12dpo og våkne til testing... symptomjakt og ventetid er langdrygt ass
 
Tror jeg begynner å nærme meg EL nå.. Lagt inn test på premom, men skjønner ikke appen helt enda. Den nederste er fra nå nettopp, men jeg ville jo egentlig sagt at den var positiv :) Det kjipe er at samboer jobber turnus så ikke blitt noen aksjelegging siste uka.. så tror denne prøveperioden er kjørt for oss gitt:(
 

Vedlegg

  • 1597674014240.jpg
    1597674014240.jpg
    19,1 KB · Visninger: 66
Tror jeg begynner å nærme meg EL nå.. Lagt inn test på premom, men skjønner ikke appen helt enda. Den nederste er fra nå nettopp, men jeg ville jo egentlig sagt at den var positiv :) Det kjipe er at samboer jobber turnus så ikke blitt noen aksjelegging siste uka.. så tror denne prøveperioden er kjørt for oss gitt:(
Nederste er positiv, over 1.0 er visst positiv tror jeg :) når testene blir negative igjen vil du få «peak» på den sterkeste testen og premom vil estimere dagen etter som el-dagen :)
 
Nederste er positiv, over 1.0 er visst positiv tror jeg :) når testene blir negative igjen vil du få «peak» på den sterkeste testen og premom vil estimere dagen etter som el-dagen :)

Okei, takk for oppklarende svar! Første perioden jeg bruker premom nå :) Synes den har virka så fin for å tolke streker på tester :)
 
Okei, takk for oppklarende svar! Første perioden jeg bruker premom nå :) Synes den har virka så fin for å tolke streker på tester :)
Er i min 3 pp med premom, synes den funker kjempebra :)
Vil tippe du har el iløpet av de to neste dagene-ish :)
 
Back
Topp