~Caritatem~ 31 år - pp2 - B3 -El 12/08 - ikm 26/08
står ikke på lista
står ikke på lista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk du positiv eggløsningstest?Ifølge premom er jeg 6dpo, ifølge el-tester jeg la inn. Gikk utifra når det var negativ el-test igjen, så var jeg 1dpo?
Mandag 10.august, negativ igjen om tirsdagen. Da er jeg kanskje kun 6dpo? Monitor sier det samme, sjekka nå. Viser EL tirsdag. Siden maks både mandag og tirsdag. Lh stigning registrert mandag.Når fikk du positiv eggløsningstest?
Er i min 3 pp med premom, synes den funker kjempebra
Vil tippe du har el iløpet av de to neste dagene-ish
Ahh. Jeg fikk positiv søndag, eggløsning skjedde på mandag. Og da regner jeg tirsdag som 1 dpo, siden 1 dpo er day past ovulation
Er forvirrende. Jeg er og 6 dpo fikk positiv test mandagen og tydlige El smerter den dagen. Tirsdag negativ. Men onsdagen var 1 dpo i følge premo.Så EL er først dagen etter positiv? For på UL har det vist seg at EL har vært den dagen jeg har positiv el-test? Blir litt vanskelig, siden EL kan komme samme dag som positiv test.
Er forvirrende. Jeg er og 6 dpo fikk positiv test mandagen og tydlige El smerter den dagen. Tirsdag negativ. Men onsdagen var 1 dpo i følge premo.
Spiller i grunnen en liten rolle! En dag i fra eller ikke. Men vi håper på positiv tester!Ja, akkurat samme her!? Kjennes ut som EL var samme dag Står man skal gå ut ifra første positive el-test i bruksanvisning. Den var tidlig morgen kl 8. Jaja, enten er jeg 6 eller 7 dpo
Spiller i grunnen en liten rolle! En dag i fra eller ikke. Men vi håper på positiv tester!
Kveldens 7dpo... litt samme som i morges. Usikker på om det bare er skygge, for har fått det tidligere. Men da en stund etter tiden. Vet ikke om det vises i hele tatt her inne, kanskje det har rabla for meg Skal til fastlegen i morgen og har så lyst å spørre om HCG blodprøve... men er så redd for å bli avfeid noen som har tatt HCG så tidlig som 8dpo før? Skal også ta en test hjemme i morgen tidlig. Kanskje hun er med på det hvis jeg sier at jeg mistenker en svak positiv, men er da igjen redd for at de bare vil ta en urinprøve, og jeg kan ikke se for meg at de står og nistirrer på den til de ser en (skygge)strek sånn som meg åh, denne prøvingen...
Beklager SÅ mye om jeg ikke har lagt deg til, har absolutt ikke vært meningen å overse noen~Caritatem~ 31 år - pp2 - B3 -El 12/08 - ikm 26/08
står ikke på lista
Jeg synes jeg ser noe på den negative
Kveldens 7dpo... litt samme som i morges. Usikker på om det bare er skygge, for har fått det tidligere. Men da en stund etter tiden. Vet ikke om det vises i hele tatt her inne, kanskje det har rabla for meg Skal til fastlegen i morgen og har så lyst å spørre om HCG blodprøve... men er så redd for å bli avfeid noen som har tatt HCG så tidlig som 8dpo før? Skal også ta en test hjemme i morgen tidlig. Kanskje hun er med på det hvis jeg sier at jeg mistenker en svak positiv, men er da igjen redd for at de bare vil ta en urinprøve, og jeg kan ikke se for meg at de står og nistirrer på den til de ser en (skygge)strek sånn som meg åh, denne prøvingen...
Jag har tatt det flere ganger og fått alle mulige graviditetssymptomer. Har bare blitt litt kvalm, men har fått ømme pupper, stikninger og ømhet i livmoren, oppblåsthet, humørsvingninger, trøtthet, svimmelhet.. Det er jo hcg i den så det gir mening, men kjipt når man venter på skikkelige symptomer. Bivirkningene er gjerne som verst opp mot en uke etter sprøyten ble satt. Håper kvalmen gir seg!Henger meg på dere jeg damer
Brooke - 31år - pp15 etter MA - B1 - EL 14.8 - IKM 29.8.
Fjerde pp med letrozol, første med ovitrelle.
Noen som har erfaring med ovitrelle?
Den ble satt for 5 dager siden, og jeg er så fryktelig sliten i kroppen og kvalm Andre som pleier å få bivirkninger?
Synes jeg ser noe svaakt på det originale bildet