IKM uke 35

~Caritatem~ 31 år - pp2 - B3 -El 12/08 - ikm 26/08


står ikke på lista :bag::bag:
 
Ifølge premom er jeg 6dpo, ifølge el-tester jeg la inn. Gikk utifra når det var negativ el-test igjen, så var jeg 1dpo?:confused004
 
Når fikk du positiv eggløsningstest?:)
Mandag 10.august, negativ igjen om tirsdagen. Da er jeg kanskje kun 6dpo? Monitor sier det samme, sjekka nå. Viser EL tirsdag. Siden maks både mandag og tirsdag. Lh stigning registrert mandag.
 
Ahh. Jeg fikk positiv søndag, eggløsning skjedde på mandag. Og da regner jeg tirsdag som 1 dpo, siden 1 dpo er day past ovulation :)
 
Er i min 3 pp med premom, synes den funker kjempebra :)
Vil tippe du har el iløpet av de to neste dagene-ish :)

Ja Bruker egentlig en app som heter "min kalender". Kanskje det går akkurat da, samboer kommer hjem onsdag :hilarious: teste igjen senere i kveld og i morgen for å følge med på når den blir negariv igjen :)
 
Ahh. Jeg fikk positiv søndag, eggløsning skjedde på mandag. Og da regner jeg tirsdag som 1 dpo, siden 1 dpo er day past ovulation :)

Så EL er først dagen etter positiv? For på UL har det vist seg at EL har vært den dagen jeg har positiv el-test? Blir litt vanskelig, siden EL kan komme samme dag som positiv test.
 
Så EL er først dagen etter positiv? For på UL har det vist seg at EL har vært den dagen jeg har positiv el-test? Blir litt vanskelig, siden EL kan komme samme dag som positiv test.
Er forvirrende. Jeg er og 6 dpo fikk positiv test mandagen og tydlige El smerter den dagen. Tirsdag negativ. Men onsdagen var 1 dpo i følge premo.
 
Er forvirrende. Jeg er og 6 dpo fikk positiv test mandagen og tydlige El smerter den dagen. Tirsdag negativ. Men onsdagen var 1 dpo i følge premo.

Ja, akkurat samme her:confused004!? Kjennes ut som EL var samme dag:happy119 Står man skal gå ut ifra første positive el-test i bruksanvisning. Den var tidlig morgen kl 8. Jaja, enten er jeg 6 eller 7 dpo:hilarious:
 
Ja, akkurat samme her:confused004!? Kjennes ut som EL var samme dag:happy119 Står man skal gå ut ifra første positive el-test i bruksanvisning. Den var tidlig morgen kl 8. Jaja, enten er jeg 6 eller 7 dpo:hilarious:
Spiller i grunnen en liten rolle! En dag i fra eller ikke. Men vi håper på positiv tester!
 
Spiller i grunnen en liten rolle! En dag i fra eller ikke. Men vi håper på positiv tester!

Jaaa, neste uken blir VELDIG spennende:D:smiley-angelic001 Håper på mange, mange positive tester her inne:love7
 
Ifølge monitor er jeg 2 dpo i dag, å fikk lagt inn aksjer bare to dager før el, å dagen etter. Føler det er litt «ute» av min kontroll for øyeblikket :laughing002 Blir for kunstig for oss å ha pliktsex hver dag i det fertile vinduet, men svømmerne er ypperlige så det burde ikke ha all verdens å si. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, å det er jo det vanskeligste. Har 20 tidligtester, 4 billige fra normal, 8 til monitoren og 2 clearblue digital :rolleyes: HA HA, dette blir en dyyr pp! Starter sikkert testingen 7 dpo, selvom det er minimale sjangser for å få positiv test så tidlig.. :p Flere som ikke eier selvbeherskelse her? Tenker på når jeg ble gravid med førstemann, å kun tok en eneste g-test.. :laughing001
 
Kveldens 7dpo... litt samme som i morges. Usikker på om det bare er skygge, for har fått det tidligere. Men da en stund etter tiden. Vet ikke om det vises i hele tatt her inne, kanskje det har rabla for meg:dance008 Skal til fastlegen i morgen og har så lyst å spørre om HCG blodprøve... men er så redd for å bli avfeid:oops: noen som har tatt HCG så tidlig som 8dpo før?:bookworm: Skal også ta en test hjemme i morgen tidlig. Kanskje hun er med på det hvis jeg sier at jeg mistenker en svak positiv, men er da igjen redd for at de bare vil ta en urinprøve, og jeg kan ikke se for meg at de står og nistirrer på den til de ser en (skygge)strek sånn som meg:hilarious: åh, denne prøvingen...
 

Vedlegg

  • E42BDE10-7B1C-4379-83AD-792F31EC86DF.jpeg
    E42BDE10-7B1C-4379-83AD-792F31EC86DF.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 101
  • 40D7592B-8A52-4617-A3C4-DF4040D68C1B.jpeg
    40D7592B-8A52-4617-A3C4-DF4040D68C1B.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 107
Kveldens 7dpo... litt samme som i morges. Usikker på om det bare er skygge, for har fått det tidligere. Men da en stund etter tiden. Vet ikke om det vises i hele tatt her inne, kanskje det har rabla for meg:dance008 Skal til fastlegen i morgen og har så lyst å spørre om HCG blodprøve... men er så redd for å bli avfeid:oops: noen som har tatt HCG så tidlig som 8dpo før?:bookworm: Skal også ta en test hjemme i morgen tidlig. Kanskje hun er med på det hvis jeg sier at jeg mistenker en svak positiv, men er da igjen redd for at de bare vil ta en urinprøve, og jeg kan ikke se for meg at de står og nistirrer på den til de ser en (skygge)strek sånn som meg:hilarious: åh, denne prøvingen...

Jeg synes jeg ser noe på den negative :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::D:D:D:D:D:D:D
 
Henger meg på dere jeg damer :happy:

Brooke - 31år - pp15 etter MA - B1 - EL 14.8 - IKM 29.8.
Fjerde pp med letrozol, første med ovitrelle.

Noen som har erfaring med ovitrelle?
Den ble satt for 5 dager siden, og jeg er så fryktelig sliten i kroppen og kvalm:hungover: Andre som pleier å få bivirkninger?
 
Jeg synes jeg ser noe på den negative :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::D:D:D:D:D:D:D

Gjør du?!:wideyed: Haha, godt å høre at jeg kanskje ikke er helt håpløs:hilarious: har vært gjennom dette før da med sånne halvveise tester, så får ikke for store forhåpninger. Men det er alltid gøy med streker:angel8
 
Kveldens 7dpo... litt samme som i morges. Usikker på om det bare er skygge, for har fått det tidligere. Men da en stund etter tiden. Vet ikke om det vises i hele tatt her inne, kanskje det har rabla for meg:dance008 Skal til fastlegen i morgen og har så lyst å spørre om HCG blodprøve... men er så redd for å bli avfeid:oops: noen som har tatt HCG så tidlig som 8dpo før?:bookworm: Skal også ta en test hjemme i morgen tidlig. Kanskje hun er med på det hvis jeg sier at jeg mistenker en svak positiv, men er da igjen redd for at de bare vil ta en urinprøve, og jeg kan ikke se for meg at de står og nistirrer på den til de ser en (skygge)strek sånn som meg:hilarious: åh, denne prøvingen...

Synes jeg ser noe svaakt på det originale bildet:)
 
Henger meg på dere jeg damer :happy:

Brooke - 31år - pp15 etter MA - B1 - EL 14.8 - IKM 29.8.
Fjerde pp med letrozol, første med ovitrelle.

Noen som har erfaring med ovitrelle?
Den ble satt for 5 dager siden, og jeg er så fryktelig sliten i kroppen og kvalm:hungover: Andre som pleier å få bivirkninger?
Jag har tatt det flere ganger og fått alle mulige graviditetssymptomer. Har bare blitt litt kvalm, men har fått ømme pupper, stikninger og ømhet i livmoren, oppblåsthet, humørsvingninger, trøtthet, svimmelhet.. Det er jo hcg i den så det gir mening, men kjipt når man venter på skikkelige symptomer. Bivirkningene er gjerne som verst opp mot en uke etter sprøyten ble satt. Håper kvalmen gir seg!
 
Back
Topp