IKM uke 35

Bare 8 dpo så enda veldig tidlig:) ny test i kveld. Hvordan går det med deg?

Spennende! Samme her, ny test i kveld. Den i morges slo ut svakere enn i går, så tipper det er skygge over hele linja:hilarious: men jeg gir meg selvfølgelig ikke på testinga fordi, spenningen er altfor stor til det:p gøy at vi er akkurat like langt! Krysser fingrene for deg i kveld:angel8
 

Vedlegg

  • FD0678AA-34C5-472D-B99A-EA76DD5D8E7C.jpeg
    FD0678AA-34C5-472D-B99A-EA76DD5D8E7C.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 85
Spennende! Samme her, ny test i kveld. Den i morges slo ut svakere enn i går, så tipper det er skygge over hele linja:hilarious: men jeg gir meg selvfølgelig ikke på testinga fordi, spenningen er altfor stor til det:p gøy at vi er akkurat like langt! Krysser fingrene for deg i kveld:angel8

Lykke til med testingen i kveld du også! Jeg ser frem til å nistirre på bildene. :hilarious: Er allerede helt sår i øya av all granskningen. Hehe! Men du verden så spennende!! :eek:
 
Vi har snakket litt om å prøve på barn nr 2 nå i høst, og egentlig hadde vi ikke begynt prøvingen før det bare skjedde litt av seg selv denne mnd Mannen min har mer enn nok med første enda, og vet ikke helt om han noen gang blir klar for en til. Uansett, så har vi ikke brukt prevensjon denne mnd, og jeg har ikke testet for EL. Har bare tatt utgangspunkt i appen, og i følge den er jeg i dag 8 dpo. I sta fikk jeg en bitteliten blødning, og herrefred, kjente jeg ble skikkelig nervøs
 
Hva bruker dere å ha av symptomer i DPO land? De gangene jeg har vært gravid før så har jeg vært overrasket over at jeg hadde absolutt ingen symptomer i DPO land, mens denne gangen har jeg skikkelig kramper i magen og jeg føler jeg er øm i både eggstokkene og livmoren. Er dette et dårlig tegn? Jeg er 4 DPO i dag :)
 
Hva bruker dere å ha av symptomer i DPO land? De gangene jeg har vært gravid før så har jeg vært overrasket over at jeg hadde absolutt ingen symptomer i DPO land, mens denne gangen har jeg skikkelig kramper i magen og jeg føler jeg er øm i både eggstokkene og livmoren. Er dette et dårlig tegn? Jeg er 4 DPO i dag :)
Har pleid å ha alle mulige symptomer, men hadde også minst symptomer den måneden jeg ble gravid :p Jeg tror det er fordi jeg ikke hadde noe håp den måneden og derfor ikke kjente like godt etter. Dersom man kjenner etter så kan man kjenne på alt mulig er min erfaring da. Men er jo så vanskelig å la vær :hilarious: Håper det er et godt tegn for deg :)
 
Har mensensmerter og oppblåst til helvete... rett og slett en prompemaskin:oops: Helt vanlig i dpoland for meg:arghh:
 
7 dpo i morgen! Da knekkes testingen igang! Fler som er like langt som starter å teste nå?
Fryktelig lyst men ingen tidlig tester og loved meg selv jeg ikke skal teste før søndag om ikke tr dukker opp da. Da er jeg vel 12 DPO. Men tr pleier ofte komme på 12 DPO.
 
Fryktelig lyst men ingen tidlig tester og loved meg selv jeg ikke skal teste før søndag om ikke tr dukker opp da. Da er jeg vel 12 DPO. Men tr pleier ofte komme på 12 DPO.
All ære til deg som klarer å vente.. jeg klarer ikke.. har kjøpt mange tidligtester.. men går det ikke denne pp, så må jeg seriøst nekte meg selv å bestille fler.. blir jo tullerusk av dette :hilarious:
 
Hadde tidenes møtedag på jobben i dag.. fra møte til møte fra kl 8-14.30.. kunne ikke gå ut for hver gang, så heldigvis lyd og luktløs:hilarious::hilarious::hilarious: Også glad for 1m regel :hilarious::hilarious:

Hahahaha, jeg døøør:laughing021
 
7 dpo i morgen! Da knekkes testingen igang! Fler som er like langt som starter å teste nå?
Er like langt som deg, tenkte teste på lørdag 10 dpo - om jeg holder så lenge, kløør etter å teste! Men har bare vanlige tester så ingen vits å teste før tidligst da :hilarious:
 
Ryker nok på en test i morgen tidlig jeg og :angelic: redd for skuffelse men klarer ikke tenke klart så bare må :wacky:
 
Nå er det natta her i huset, gleder meg til å sove, så jeg kan teste i morgen:rolleyes::happy: Nattinatt, jenter:goodnight
 
Back
Topp