IKM uke 35

Weee, moro om du ryker på en test:D Hcg kan kanskje sitte igjen fra sprøyten ennå? Vet man sånn ca når den skal være ute av systemet igjen? Kramper i livmor er et godt tegn vil jeg si, gjerne hatt mye murringer de gangene jeg har vært gravid:)
Sist jeg tok sprøyten var den ute 11 dager etter sprøyten, så 10 dpo. Så det er imorgen ;) Men har ikke tidligtester hjemme så prøver å holde meg til lørdag hehe. Spennende at mye murringer var et tegn for deg :)

Dere som tester tidlig, bruker dere alltid tidligtest?

Jeg bruker tidligtester, ja. Når jeg da har fått positiv, så tester jeg med vanlige fra neste dag, for å sammenligne. Slik jeg har gjort det:)

Sist jeg tok sprøyten var den ute 11 dager etter sprøyten, så 10 dpo. Så det er imorgen ;) Men har ikke tidligtester hjemme så prøver å holde meg til lørdag hehe. Spennende at mye murringer var et tegn for deg :)

Håper for deg:Heartred

Vi sitter i karantene hele gjengen.. Guttungen og sambo hostet etter første skoledag, så nå venter vi på samboers koronatest - å jeg skal å ta om en liten halvtime. Vi er helt friske nå, men bedre å være føre var :) Prøver å kose oss, å har vært på blåbærtur i går. Fikk kokt syltetøy, å satt likør til jul. Håper jeg slipper å smake på den til den tid :rolleyes: Spennende dager i vente framover ❤️ Er selv 4 dpo i dag, å tror ikke jeg klarer å vente lengre enn 7 dpo før testingen starter.. :p

Årh, litt stikking på venstre side i dag. Håper der er en liten spire som setter seg til. Men ut fra tempmåling ser det skummelt ut :(

Ryker nok på første test på fredag, med mindre spottingen begynner før :p godt å se at vi er flere testebesatte her i tråden.

Vedlegg

• AE7501F3-52B3-4FE7-9A17-791425F06793.png
    AE7501F3-52B3-4FE7-9A17-791425F06793.png
    89,9 KB · Visninger: 70
Vi sitter i karantene hele gjengen.. Guttungen og sambo hostet etter første skoledag, så nå venter vi på samboers koronatest - å jeg skal å ta om en liten halvtime. Vi er helt friske nå, men bedre å være føre var :) Prøver å kose oss, å har vært på blåbærtur i går. Fikk kokt syltetøy, å satt likør til jul. Håper jeg slipper å smake på den til den tid :rolleyes: Spennende dager i vente framover ❤️ Er selv 4 dpo i dag, å tror ikke jeg klarer å vente lengre enn 7 dpo før testingen starter.. :p

Bedre føre var:) Synes dere er kjempeflinke som gjør det, mange som ikke gjør det, virker det som:oops: Håper du slipper å smake på likøren til jul:happy: Skjønner deg godt, her tester jeg hver morgen:p

Årh, litt stikking på venstre side i dag. Håper der er en liten spire som setter seg til. Men ut fra tempmåling ser det skummelt ut :(

Ryker nok på første test på fredag, med mindre spottingen begynner før :p godt å se at vi er flere testebesatte her i tråden.

Hehe, MÅ teste:D Er så testetøs, så ille jeg bestilte 30 tester til i sta, så håper jeg har de på fredag eller lørdag. De er sendt allerede:) Blir sendt med rettshjem, de pleier å være kjappe. Har 15 tester igjen i skapet, men Testetøs deluxe:hilarious: Masse lykke til. Håper for deg:Heartred

Høres ut som en herlig gjeng:Heartred Våre er 13 år, 10 år, 8 år og mini på 21 mnd:love7 Synes det er helt herlig med en stor familie, men får jo litt bemerkninger fra familie, men det driter jeg i:finger005 De får vel hakeslepp når vi annonserer vi venter nr 5, når den tid kommer:excited001 Jeg har hatt hyperemesis(HG). Verst var det dog med jentene. Kastet opp døgnet rundt til jeg var i uke 20/21. Med guttene kastet jeg opp fra uke 6-12 med ene, og med sistemann kastet jeg kunn opp 3 ganger, men var sengeliggende med intens kvalme til uke 16, men det er så verdt det:Heartred Bare litt tøft når det står på.
Jeg er kjempespent på de neste dagene for oss alle sammen:smiley-angelic001:Heartred Håper på å se mange positive tester her inne:Heartred
Takk og i like måte! Kjempekoselig med en stor gjeng synes vi, selv om vi får kommentarer fra alle hold (mest humoristisk selvsagt). Virker som ‘alle’ synes det virker så slitsomt å ha mange siden de selv føler det er mye å makte med de to de har etc. Jeg prøver å si at når man har mange leker de jo mye med hverandre og lærer å måtte vente og dele etc automatisk, så jeg tror nesten det er lettere å ha mange jeg! :p Hver sin smak selvsagt:) Er bare glad vi har muligheten til å få mange når vi ønsker oss mange! Heldige vi er begge to:) Spennende med en liten til da! Håper spiren sitter snart:Heartred Har dere prøvd lenge?

Bedre føre var:) Synes dere er kjempeflinke som gjør det, mange som ikke gjør det, virker det som:oops: Håper du slipper å smake på likøren til jul:happy: Skjønner deg godt, her tester jeg hver morgen:p

Syntes det er en skummel utvikling, at folk samles og fester som bare det virker det som.. Takk ❤️ Satser på at vi er friske. Testetrangen er stoor :p

Syntes det er en skummel utvikling, at folk samles og fester som bare det virker det som.. Takk ❤️ Satser på at vi er friske. Testetrangen er stoor :p

Ja, er helt enig. Føler folk tar for lett på det. Eldstesnupp kom hjem fra skolen idag og sa hun hadde vondt i halsen, så hun holdes hjemme inntil hun er frisk igjen:)

Takk og i like måte! Kjempekoselig med en stor gjeng synes vi, selv om vi får kommentarer fra alle hold (mest humoristisk selvsagt). Virker som ‘alle’ synes det virker så slitsomt å ha mange siden de selv føler det er mye å makte med de to de har etc. Jeg prøver å si at når man har mange leker de jo mye med hverandre og lærer å måtte vente og dele etc automatisk, så jeg tror nesten det er lettere å ha mange jeg! :p Hver sin smak selvsagt:) Er bare glad vi har muligheten til å få mange når vi ønsker oss mange! Heldige vi er begge to:) Spennende med en liten til da! Håper spiren sitter snart:Heartred Har dere prøvd lenge?

Er ikke "vanlig" med "så mange" barn lenger, slik det var før, sikkert derfor:p Ja, for meg er det helt utenkelig å "kun" hatt to barn. Jeg er så glad for at vi er velsignet med flokken vår:love7 Nei, har kun prøvd litt sånn halveis forrige mnd også nå ordentlig denne mnd. Blitt fort gravid før(første pp og størstesnupp ble til på p-sprøyta:hilarious:) Håper virkelig for oss begge:Heartred

Last edited:
Testetøsa måtte jo bare ryke på en kveldstest på utvannet urin også:hilarious:
Skygge på den også. Kom opp med én gang:rolleyes:
20200819_195357.jpg

Ser man bedre på dette bildet? Synes bildene blir så dårlige når jeg legger de inn her:confused004?
20200819_195246.jpg

7 dpo, og har ikke startet testingen enda (men har veeeldig lyst!)
Spent på testing på lørdag, synes jeg har en annen type murring enn før :bag: (men jeg husker jo egentlig ikke hvordan det er i dpoland fra syklus til syklus :hilarious:)

Jeg tester jo hver dag jeg nå, men ikke etter babystrek enda. Kun 6dpo i dag så går nok enda noen dager før ovitrelle er ute og en babystrek forhååååpentligvis blir synlig!

Ja, fader, da er det noen dager igjen til hcg'n er ute av systemet igjen:) Håper det blir nesten ingen strek, for så å øke i styrke igjen:love7 Krysser fingrene for deg:Heartred

Tok en ny for å teste om det kom skygge på den også:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Skygge igjen:wideyed::nailbiting:
20200819_195130.jpg

7 dpo, og har ikke startet testingen enda (men har veeeldig lyst!)
Spent på testing på lørdag, synes jeg har en annen type murring enn før :bag: (men jeg husker jo egentlig ikke hvordan det er i dpoland fra syklus til syklus :hilarious:)

Så spennende, murringer er bra å ha:D Ikke lenge til du skal teste:) Krysser fingrene for deg:Heartred Blir noen nervepirrende dager:happy119

Back
Topp