IKM uke 35

Takk, krysser fingrene for deg også - håper det er babystrek som pågår hos deg :Heartred

Åårh, takk, søte du:smiley-angelic003 Er litt spent på testene i morgen tidlig, for å si det sånn. Litt sånn grugleder meg:rolleyes:
 
Jaa det sjønner jeg! Føler det på samme måte :) kjenner fallhøyden er litt høy denne pp, fordi jeg har en god følelse denne pp’n :rolleyes:

Jeg hadde en god følelse rett etter EL, men så dabba det litt av pga litt lite symptomer:rolleyes: Men vi får nå se i morgen når jeg tester igjen:nailbiting: Litt småredd nå egentlig. Krysser fingrene for deg, og ser fram til du tester på lørdag:Heartred
 
Du, dette begynner å se ut som babystrek spør du meg ❤️

Åååååh, det er så nervepirrende det her:nailbiting: Blir dritsur om testen er negativ i morgen:oops::hilarious: Synes selv det ser litt lovende ut. Kjente jeg fikk høy puls i sta, når det kom ennå en strek/skygge med én gang jeg tok testen:nailbiting:
 
Åååååh, det er så nervepirrende det her:nailbiting: Blir dritsur om testen er negativ i morgen:oops::hilarious: Synes selv det ser litt lovende ut. Kjente jeg fikk høy puls i sta, når det kom ennå en strek/skygge med én gang jeg tok testen:nailbiting:

Ja, det er litt av noen dager i dpo land.. Jeg hadde veldig svak strek 12 dpo sist, men den var jo positiv. Gleder meg til å høre imorgen ❤️
 
Kveldens tester 9 dpo. Ahhh blit helt gal! Føler jo det er -noe- der. Men samtidig når jeg skal studere testen så blir det liksom borte.

Nå har jeg hatt slike svake skygger siden 8dpo, men kanskje det bare er den normale testlinjen jeg får med :eek:
Hsr hatt mye ømme pupper i dag. Fallhøyden er stor om dette ikke går veien.


20200819_215608.jpg
159781576558856877.jpeg
 
Kveldens tester 9 dpo. Ahhh blit helt gal! Føler jo det er -noe- der. Men samtidig når jeg skal studere testen så blir det liksom borte.

Nå har jeg hatt slike svake skygger siden 8dpo, men kanskje det bare er den normale testlinjen jeg får med :eek:
Hsr hatt mye ømme pupper i dag. Fallhøyden er stor om dette ikke går veien.


Vis vedlegget 333426 Vis vedlegget 333427

Jeg ser noe svaakt jeg også:smiley-angelic001
 
Kveldens tester 9 dpo. Ahhh blit helt gal! Føler jo det er -noe- der. Men samtidig når jeg skal studere testen så blir det liksom borte.

Nå har jeg hatt slike svake skygger siden 8dpo, men kanskje det bare er den normale testlinjen jeg får med :eek:
Hsr hatt mye ømme pupper i dag. Fallhøyden er stor om dette ikke går veien.


Vis vedlegget 333426 Vis vedlegget 333427
Ser også noe svakt! :)
 
Ja, det er litt av noen dager i dpo land.. Jeg hadde veldig svak strek 12 dpo sist, men den var jo positiv. Gleder meg til å høre imorgen ❤️

Ja, veldig spennende dager for oss alle nå her i dpoland:rolleyes: Oppdaterer så snart jeg har stått opp:nailbiting: Wish me luck:hilarious:
 
Hvordan går det med deg Baby-yoda? :Heartred
Hei, takk som spør <3 Er ikke gravid, og tror ikke om jeg var det i det heletatt. :/ Det kan være feil på testene, kroppen som tuller med meg eller en form for kjemisk. Slo ut negativt på digital, og var ikke EXU heller.. Følte hele tiden at det var noe «rart» eller feil, og testene ble litt sterkere og så til helt blenda halvannen dag senere.Fikk en skikkelig blødning på mandag kveld, men har ikke hatt vondt i det hele tatt.

Jeg har en teori om at jeg fikk min første skikkelige eggløsning, på CD11/12 og at det faktisk var det som slo ut på tidligtestene. Har lest at andre har opplevd lignende, men hvorvidt det er reelt er jo umulig å vite. Blir ikke klok av å tenkte mer på det, men vi prøver igjen neste periode <3
 
Hei, takk som spør <3 Er ikke gravid, og tror ikke om jeg var det i det heletatt. :/ Det kan være feil på testene, kroppen som tuller med meg eller en form for kjemisk. Slo ut negativt på digital, og var ikke EXU heller.. Følte hele tiden at det var noe «rart» eller feil, og testene ble litt sterkere og så til helt blenda halvannen dag senere.Fikk en skikkelig blødning på mandag kveld, men har ikke hatt vondt i det hele tatt.

Jeg har en teori om at jeg fikk min første skikkelige eggløsning, på CD11/12 og at det faktisk var det som slo ut på tidligtestene. Har lest at andre har opplevd lignende, men hvorvidt det er reelt er jo umulig å vite. Blir ikke klok av å tenkte mer på det, men vi prøver igjen neste periode <3
Oki, så dumt! Men rare ting eller ring utenom det vanlige skjer jo, så like greit å legge det bak seg og se fremover:) Masse lykke til denne pp da! :joyful::Heartred
 
Altså, 3. dagen hvor streken er nærmest uforandret? Kan ikke denne testen bare bli bleeeenda sånn at den kan øke igjen? Første gang jeg ønsker meg en blenda test :laughing002
 

Vedlegg

  • 88B2E143-41A0-4C8E-998E-D7D77915AD2F.jpeg
    88B2E143-41A0-4C8E-998E-D7D77915AD2F.jpeg
    36,6 KB · Visninger: 106
Altså, 3. dagen hvor streken er nærmest uforandret? Kan ikke denne testen bare bli bleeeenda sånn at den kan øke igjen? Første gang jeg ønsker meg en blenda test :laughing002

Synes den ser bittelitt svakere ut jeg da?:)
 
Synes den ser bittelitt svakere ut jeg da?:)

Den i dag er marginalt svakere enn 4dpo, men jeg ser ingen forskjell på 5 og 6 dpo. Nå er det jo også litt vanskelig å sammenligne en tørr og en våt test når de i utganspunktet er så sykt svak som de er disse strekene nå :laughing002 men de er svake, veldig svake. Så forhåpentligvis er streken borte-vekk om en dag eller to! Om to dager er det jo uansett 10 dager siden sprøyten ble satt og den skal i teorien være ute av kroppen :happy093.:happy093. det går bare sååå tregt nå
 
Synes den ser bittelitt svakere ut jeg da?:)

her er 4,5,6 dpo tørket, minimal forskjell fra 4-6dpo, ser ikke forskjell på 5 og 6 jeg da :laughing002 kanskje jeg bare hadde mer konsentrert kveldsurin i dag enn i går - men uansett jeg vil ha helt blank test jeg konsentrert urin eller ei :laughing002

jeg får smøre meg med det jeg er desidert dårligst på her i livet - tålmodighet :happy118
 

Vedlegg

  • 32887F2D-4A95-4038-892C-F772F2E7FC86.jpeg
    32887F2D-4A95-4038-892C-F772F2E7FC86.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 54
Back
Topp