Takk, krysser fingrene for deg også - håper det er babystrek som pågår hos degSå spennende, murringer er bra å ha Ikke lenge til du skal teste Krysser fingrene for deg Blir noen nervepirrende dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, krysser fingrene for deg også - håper det er babystrek som pågår hos degSå spennende, murringer er bra å ha Ikke lenge til du skal teste Krysser fingrene for deg Blir noen nervepirrende dager
Takk, krysser fingrene for deg også - håper det er babystrek som pågår hos deg
Jaa det sjønner jeg! Føler det på samme måte kjenner fallhøyden er litt høy denne pp, fordi jeg har en god følelse denne pp’nÅårh, takk, søte du Er litt spent på testene i morgen tidlig, for å si det sånn. Litt sånn grugleder meg
Tok en ny for å teste om det kom skygge på den også Skygge igjen
Vis vedlegget 333416
Jaa det sjønner jeg! Føler det på samme måte kjenner fallhøyden er litt høy denne pp, fordi jeg har en god følelse denne pp’n
Du, dette begynner å se ut som babystrek spør du meg
Åååååh, det er så nervepirrende det her Blir dritsur om testen er negativ i morgen Synes selv det ser litt lovende ut. Kjente jeg fikk høy puls i sta, når det kom ennå en strek/skygge med én gang jeg tok testen
Kveldens tester 9 dpo. Ahhh blit helt gal! Føler jo det er -noe- der. Men samtidig når jeg skal studere testen så blir det liksom borte.
Nå har jeg hatt slike svake skygger siden 8dpo, men kanskje det bare er den normale testlinjen jeg får med
Hsr hatt mye ømme pupper i dag. Fallhøyden er stor om dette ikke går veien.
Vis vedlegget 333426 Vis vedlegget 333427
Ser også noe svakt!Kveldens tester 9 dpo. Ahhh blit helt gal! Føler jo det er -noe- der. Men samtidig når jeg skal studere testen så blir det liksom borte.
Nå har jeg hatt slike svake skygger siden 8dpo, men kanskje det bare er den normale testlinjen jeg får med
Hsr hatt mye ømme pupper i dag. Fallhøyden er stor om dette ikke går veien.
Vis vedlegget 333426 Vis vedlegget 333427
Ja, det er litt av noen dager i dpo land.. Jeg hadde veldig svak strek 12 dpo sist, men den var jo positiv. Gleder meg til å høre imorgen
Hei, takk som spør <3 Er ikke gravid, og tror ikke om jeg var det i det heletatt. :/ Det kan være feil på testene, kroppen som tuller med meg eller en form for kjemisk. Slo ut negativt på digital, og var ikke EXU heller.. Følte hele tiden at det var noe «rart» eller feil, og testene ble litt sterkere og så til helt blenda halvannen dag senere.Fikk en skikkelig blødning på mandag kveld, men har ikke hatt vondt i det hele tatt.Hvordan går det med deg Baby-yoda?
Jeg ser noe svaakt jeg også
Ifølge denne siden får 1/3 av gravide negativ test 10 dpo (https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10) så håpet er ikke ute om man testernegativt da. Men skjønner tankene dine Lykke til imorgen!I morgen blir jaggu en spennende dag føler litt at 10 dpo er make it or break it.
(Sikkert bare fordi jeg fikk positiv 10 dpo sist)
Ifølge denne siden får 1/3 av gravide negativ test 10 dpo (https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10) så håpet er ikke ute om man testernegativt da. Men skjønner tankene dine Lykke til imorgen!
Oki, så dumt! Men rare ting eller ring utenom det vanlige skjer jo, så like greit å legge det bak seg og se fremover Masse lykke til denne pp da!Hei, takk som spør <3 Er ikke gravid, og tror ikke om jeg var det i det heletatt. :/ Det kan være feil på testene, kroppen som tuller med meg eller en form for kjemisk. Slo ut negativt på digital, og var ikke EXU heller.. Følte hele tiden at det var noe «rart» eller feil, og testene ble litt sterkere og så til helt blenda halvannen dag senere.Fikk en skikkelig blødning på mandag kveld, men har ikke hatt vondt i det hele tatt.
Jeg har en teori om at jeg fikk min første skikkelige eggløsning, på CD11/12 og at det faktisk var det som slo ut på tidligtestene. Har lest at andre har opplevd lignende, men hvorvidt det er reelt er jo umulig å vite. Blir ikke klok av å tenkte mer på det, men vi prøver igjen neste periode <3
Altså, 3. dagen hvor streken er nærmest uforandret? Kan ikke denne testen bare bli bleeeenda sånn at den kan øke igjen? Første gang jeg ønsker meg en blenda test
Synes den ser bittelitt svakere ut jeg da?
Synes den ser bittelitt svakere ut jeg da?