God morgen 7dpo og første test tatt blenda, men det var jeg også innstilt på.. Deilig å fått stilnet testetrangen
Lykke til alle dere som skal teste i dag!
Lykke til alle dere som skal teste i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ut som en deilig dag hvor mange dpo er du?Har absolutt ingen symptomer overhodet. Så tviler på det klaffet denne mnd. Vel, mini er i bhgen og de store barna er på skolen Jeg er igang med dagens klesvask, har hengt opp den første maskina med tøy og satt på tørketrommel. Nå skal jeg nyte en kopp kaffe Hva gjør dere da, jenter?
Noen har jo ingen symptomer så tidlig, men er gravide likevel, så ville ikke tenkt på det Jeg har mini på 1 år hjemme mens de andre er på skole&bh Solen kommer og går litt, men tenkte å sette meg litt i hagen med mini snart Blir litt klesvask etc innimellom også, for med 5 små har vi alltid en haug på størrelse med mount everest å ta tak iHar absolutt ingen symptomer overhodet. Så tviler på det klaffet denne mnd. Vel, mini er i bhgen og de store barna er på skolen Jeg er igang med dagens klesvask, har hengt opp den første maskina med tøy og satt på tørketrommel. Nå skal jeg nyte en kopp kaffe Hva gjør dere da, jenter?
Det hørtes ut som en deilig dag hvor mange dpo er du?
Jeg skal snart avgårde til akupunktøren min, går til fertilitets akupunktur Har ikke hjulpet så langt Men denne gangen går jeg på Letrozol og ovitrelle I tillegg jeg er 5dpo I dag og det går saaakte
Noen har jo ingen symptomer så tidlig, men er gravide likevel, så ville ikke tenkt på det Jeg har mini på 1 år hjemme mens de andre er på skole&bh Solen kommer og går litt, men tenkte å sette meg litt i hagen med mini snart Blir litt klesvask etc innimellom også, for med 5 små har vi alltid en haug på størrelse med mount everest å ta tak i
Har gått et par mnd tror jeg. Aner ikke hvor lenge man bør gå til sånne ting Hadde vært deilig om det gikk, er akkurat henvist til IVFSå spennende Hvor lenge har du gått til fertilitets akupunktur? Jeg krysser fingrene for at det gjør susen denne pp'en Jaaa, dpoland går så himla sakte Jeg er 8dpo idag, fått skygger idag, men er nok bare skygger. Har ingen symptomer overhodet. Hatt masse symptomer med de 4 andre barna
Jeg jobber og prøver å ikke tenke så mye på dpo land, men det går tydeligvis ikke så bra siden jeg er innom her 9 dpo idag. Akkurat nå har jeg kramper i livmor, men det har kommit og gått siden inseminasjonen. Håper allikevel at det betyr noe.. Skal teste på lørdag, 12 dpo. Har bare vanlige tester og kan fortsatt ha litt hcg i kroppen fra ovitrelle. Men mulig jeg må ta en test litt tidligereHar absolutt ingen symptomer overhodet. Så tviler på det klaffet denne mnd. Vel, mini er i bhgen og de store barna er på skolen Jeg er igang med dagens klesvask, har hengt opp den første maskina med tøy og satt på tørketrommel. Nå skal jeg nyte en kopp kaffe Hva gjør dere da, jenter?
Ja, 5 barn på 7,6,4,2 og 1 år Og nå prøver vi på nr.6 Hektisk, men herlig Hvor gamle er dine? Jeg sammenligner også, vanskelig å la være Noen likheter, men også ulikheter. Feks kastet jeg opp og var veldig kvalm til uke 14 med nr.5- mens jeg bare var uggen med de første fire. Så litt forskjeller har det vært! Spent for oss begge de neste dagene da!Åååh, har dere 5 barn? Er så herlig med en stor familie Vi har 4 barn, og har så lyst på flere Kjenner til den med klesvasken, gitt Vasker minst 3 maskiner daglig har alltid hatt mange symptomer da jeg gikk gravid med de andre, så sammenligner jo litt, selvom man egentlig ikke skal gjøre det Alltid godt å komme litt ut å leke i sola Ser ut som det blir regn her, er overskyet og 22 grader. Lummert, gitt.
Har gått et par mnd tror jeg. Aner ikke hvor lenge man bør gå til sånne ting Hadde vært deilig om det gikk, er akkurat henvist til IVF
Kroppen er en luring, plutselig er du gravid likevel
Ja, 5 barn på 7,6,4,2 og 1 år Og nå prøver vi på nr.6 Hektisk, men herlig Hvor gamle er dine? Jeg sammenligner også, vanskelig å la være Noen likheter, men også ulikheter. Feks kastet jeg opp og var veldig kvalm til uke 14 med nr.5- mens jeg bare var uggen med de første fire. Så litt forskjeller har det vært! Spent for oss begge de neste dagene da!
Jeg jobber og prøver å ikke tenke så mye på dpo land, men det går tydeligvis ikke så bra siden jeg er innom her 9 dpo idag. Akkurat nå har jeg kramper i livmor, men det har kommit og gått siden inseminasjonen. Håper allikevel at det betyr noe.. Skal teste på lørdag, 12 dpo. Har bare vanlige tester og kan fortsatt ha litt hcg i kroppen fra ovitrelle. Men mulig jeg må ta en test litt tidligere
Fikk det anbefalt av gynekologen min når alt annet var prøvd syns det hjelper på å slappe av og løser opp spenninger tusen takk, krysser fingrene for dere ogHar aldri gått til noe med akupunktur, fikk det dog under første fødsel, synes det hjalp litt på riene, faktisk Håper sånn det kan hjelpe dere Krysser fingrene for deg, kjære du
Fikk det anbefalt av gynekologen min når alt annet var prøvd syns det hjelper på å slappe av og løser opp spenninger tusen takk, krysser fingrene for dere og