IKM uke 35

Jeg kjenner murringer, ømme bryster og trykk i korsrygg, så nå har jeg mistet troa på at det har skjedd noe denne gang. Føler alle sier at de ikke har symptom den pp-en de blir gravide. Ser etter den velkjente spottingen hele tiden (har kort LF) og blir litt trist . Flere med meg eller holder dere håpet oppe?
 
Berømte skyggestrekene idag 9 dpo. Må dagene gå fort!

Jeg fikk slike streker/skygger igår på alle testene(jeg tester flere ganger daglig:hilarious:), og idag fikk jeg positive tester:love017
 
Jo, jeg ser en liten forskjell:happy119
Så ser den er på vei ned, er det i det hele tatt sikkert den "rekker" å bli negativ? Regner med du ser stigning om noen dager:love017


Trenger ikke bli blenda. Da jeg ble gravid ble den aldri helt blenda, men det steg igjen. Det steg for min del 10/11 dpo igjen. Lykke til!

Jeg antar at den vil bli blenda ja, siden den er såpass svak nå 6dpo, og forrige svangerskap fikk jeg svak positiv 11dpo så streken burde ha tid til å forsvinne før den forhåpentligvis kommer tilbake! ❤️❤️
 
H

håper jeg er like heldig! Vil bare at det skal bli kveld så jeg kan legge meg å teste på nytt i morgen:laughing025 har du fått slike uten å være gravid?

Var akkurat sånn jeg følte det igår også:laughing021 Vil bare sove, for så å kunne stå opp og teste:D Jeg har ikke hatt slike streker uten å være gravid, nei. Ser noen av jentene innpå her har det, men:sorry:? Jeg testa flere ganger for å sjekke om det kom strek/skygge på hver av dem, og det gjorde det, og skyggen/streken ble sterkere. Hvis du blar litt tilbake i tråden, så ser du testen min fra igår kveld med en sterkere skygge/strek:) Krysser fingrene for deg:Heartred:signs003
 
Var akkurat sånn jeg følte det igår også:laughing021 Vil bare sove, for så å kunne stå opp og teste:D Jeg har ikke hatt slike streker uten å være gravid, nei. Ser noen av jentene innpå her har det, men:sorry:? Jeg testa flere ganger for å sjekke om det kom strek/skygge på hver av dem, og det gjorde det, og skyggen/streken ble sterkere. Hvis du blar litt tilbake i tråden, så ser du testen min fra igår kveld med en sterkere skygge/strek:) Krysser fingrene for deg:Heartred:signs003

:laughing025 Bra det ikke bare er meg!
wow, for en stigning på en dag! Heldig:Heartred tusen takk:Heartred gratulerer igjen! :Heartred:Heartred
 
:laughing025 Bra det ikke bare er meg!
wow, for en stigning på en dag! Heldig:Heartred tusen takk:Heartred gratulerer igjen! :Heartred:Heartred

Jeg er så testetøs deluxe at det er helt ille:laughing002 Men er jo så moro å spennende å sjekke testene:love017 Pleier å ligge høyt, men innenfor normalen på hcg. Har gjort det før i mine graviditeter iallefall:happy119 Masse lykke til, håper du får en tydelig test i morgen:Heartred
 
Altså, for en dag, jenter:schocked028 Eldstemor på 13 år er hjemme pga vond hals. Så kl 09.30 kom det bud på døren med skoene mannen hadde bestilt, kl 09.50 kommer svigerinne min innom, så kl 10.30 kommer en service-dude innom for å fikse Internettet:eek: Hva må en jente gjøre for å teste og nyte testene sine i fred og ro?:laughing021 Jeg er litt i sjokk ennå, for følte meg ikke gravid. Hadde litt ømme bryter, men ikke så ømme. Jeg er varm og koker i kroppen, det er jeg dog til vanlig også, har murringer i magen. Det som dog er et symptom er leamus i øyet, det har jeg hatt. Og diaré. Også ett symptom for meg i førsten.
 
9 dpo og negativ vanleg(!) test! Altså, når det gjeld testing har de dårleg innflytelse på meg her inne:hilarious:

Hahah, sorry, kanke noe for det, bare MÅ teste:laughing002
 
Herremin, klarte å vente to timer før jeg tok ny test. :facepalm:
 

Vedlegg

  • 6923673E-FC1C-4F28-B3EF-DE8CE652E97A.jpeg
    6923673E-FC1C-4F28-B3EF-DE8CE652E97A.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 103
  • 192DEEB6-7967-4220-AA39-F5569173189E.jpeg
    192DEEB6-7967-4220-AA39-F5569173189E.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 102
Back
Topp