IKM uke 35

Eg bruker ikkje lenger aktivitetsarmbånd så eg har ikkje fulgt med på puls sjølv, men det var vel et stort fall ja:oops: men ingen regel utan unntak sjølvsagt:rolleyes:
Ser tilbake i tid at jeg har en tendens til svingninger i hp i lutealfasen (rundt den tiden jeg er nå) og da har jeg jo ikke vært gravid o_O hadde ikke aktivitetsklokke da jeg ventet sønnen min, men når jeg ser for et år tilbake i tid ser jeg at hp var litt høyere i november da jeg var gravid før MA’en :) spennende å følge med på altså! Tror jeg ryker på en test i morgen tidlig :D
 
Ser tilbake i tid at jeg har en tendens til svingninger i hp i lutealfasen (rundt den tiden jeg er nå) og da har jeg jo ikke vært gravid o_O hadde ikke aktivitetsklokke da jeg ventet sønnen min, men når jeg ser for et år tilbake i tid ser jeg at hp var litt høyere i november da jeg var gravid før MA’en :) spennende å følge med på altså! Tror jeg ryker på en test i morgen tidlig :D
Håpar verkeleg på dobbel strek:woot:
Eg har fortsatt mi gamle aktivitsklokke så no måtte eg jo finne den fram for å sjekka puls:hilarious:
Slit med å få pulsen ned under 70 no når eg ligg på sofaen, men eg har aldri målt over tid, kun ved trening, så har ikkje noko å sammenligna med. Trur eg ligg på noko å 60, så at eg måler 70 kan vel likeså bety ønske om høgare puls:D
 
Håpar verkeleg på dobbel strek:woot:
Eg har fortsatt mi gamle aktivitsklokke så no måtte eg jo finne den fram for å sjekka puls:hilarious:
Slit med å få pulsen ned under 70 no når eg ligg på sofaen, men eg har aldri målt over tid, kun ved trening, så har ikkje noko å sammenligna med. Trur eg ligg på noko å 60, så at eg måler 70 kan vel likeså bety ønske om høgare puls:D
Samme her, tror hvilepulsen blir gjennomsnittet av når man slapper ordentlig av pluss når man sover? :) Kommer heller ikke under 70 selv om jeg ligger på sofaen :p du får prøve å ha den på hele tiden om du greier og se hvordan hvilepulsen oppfører seg :)
 
Tok ein el-test for å lette på testetrangen:hilarious:
Streken er typ slik eg får 1-2 dagar før positiv test og gir meg selvfølgelig potensielt farleg håp:nailbiting:
Premom rater den til 10.0 / 0,31, pleier å få 5,0 og 7,5 før det begynner å stige mot el:wideyed:
 

Vedlegg

  • IMG_20200820_184013.jpg
    IMG_20200820_184013.jpg
    16,1 KB · Visninger: 71
Kveldstester 9dpo:Heartpink
20200820_193359.jpg
20200820_193328.jpg
 
Hadde skikkelig troa denne PPn (er 8-9 dpo, ikke testet enda) og tenkte litt tanken på at «ja denne PPn har ikke de ømme puppene kommet enda som jeg alltid har fra 6-7 dpo, ingen symptomer betyr kanskje at jeg er gravid?» men ser at hvilepulsen går nedover så den gode følelsen sklir litt ut.. blir litt trist også, god klem til deg :Heartred
Lest flere uttalelser fra leger at hvilepulsen ikke har noe å si om du er gravid eller ikke. Hos meg var det ikke forksjell på hvilpulsen før og etter jeg ble gravid med første man
Krysser fingrene for deg!
 
Stilig :happy: Hva er sensitiviteten på fertilitetsmonitoren din? Siden du fikk gravid så tidlig. Så at du skrev at du produserer hcg tidlig.

Den trenger 50 i hCG for å slå ut, testet ikke på morgenurin dog. Så var redd for den ikke skulle slå ut på det, men det gikk:)
 
åå dør av spenning! Har du tips til en annen type test? Lyst å prøve et merke til:rolleyes:

Makesure har jeg også brukt, synes de er bra:D Krysser fingrene for to streker i morgen:love7
 
Takk for omtanken:Heartpink Ja, det er ganske sikkert at el ikke har vært, men kroppen er jo merkelig og finner på de rareste ting, så hvem vet:shy: Men nå føler jeg i hvert fall at legen burde gi meg muligheten til å forsøke progesteron. Og kanskje litt annen hjelp. Mens vi venter på ivf...

Har du spurt fastlegen eller gynekologen om du kan få progesteronstøtte, for å få en lenger lutealfase? Får skikkelig vondt av dere som har prøvd ei stund:( Må være meget tøft, og tungt til tider:( Sender deg en stor klem:Heartred
 
Nå har jeg skjønt hvorfor kattungen har vært så sinnsykt kosete og har fotfølgt meg de to siste dagene:hilarious:
 
Har så lyst teste men har ikke tidlig tester og nå kommer de berømte tr kvisene i nakken så tviler på det lykkes. Klarer ikke huske om kvisene stoppet sist eller om de kom da og. Husker jo ikke for hver graviditet, ikke men gang for hver pp :laughing025 vente til søndag men å teste da er jeg 12 DPO.
 
Last edited:
Lest flere uttalelser fra leger at hvilepulsen ikke har noe å si om du er gravid eller ikke. Hos meg var det ikke forksjell på hvilpulsen før og etter jeg ble gravid med første man
Krysser fingrene for deg!
Åh, tusen takk for info, det gjorde surleppa litt mindre :D:Heartred
 
Har så lyst teste men har ikke tidlig tester og nå kommer de berømte tr kvisene i nakken så tviler på det lykkes. Klarer ikke huske om kvisene stoppet sist eller om de kom da og. Husker jo ikke for hver graviditet, ikke men gang for hver pp :laughing025 vente til søndag men å teste da er jeg 12 DPO.
Samme her!:hilarious: Har to vanlege Babyplan og to vanlege CB, men sistnevnte sløser eg ikkje før eg veit at eg er gravid:p har lyst å da ein i kveld, men burde jo vente.. :wacky:
 
Da, dere, da er teststreken nesten usynlig! Nå er det bare å krysse fingrene for at den kommer til syne igjen om et par dager :nailbiting: forrige graviditet ble den svaaaak positiv 11dpo på morgenurin, og tydelig positiv 11dpo på kveldsurin :oops:
 

Vedlegg

  • BEA34EBA-EBEC-41B0-9F08-A668F3E801FD.jpeg
    BEA34EBA-EBEC-41B0-9F08-A668F3E801FD.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 89
Back
Topp