IKM uke 35

Da, dere, da er teststreken nesten usynlig! Nå er det bare å krysse fingrene for at den kommer til syne igjen om et par dager :nailbiting: forrige graviditet ble den svaaaak positiv 11dpo på morgenurin, og tydelig positiv 11dpo på kveldsurin :oops:

Se der, ja:happy119 Krysser alt jeg kan for to streker, kjære du:signs003:Heartred
 
11 dpo. Imorgen skal jeg teste :nailbiting: Veksler mellom å ha troen og...meh.. Ikke lyst å bli skuffet igjen :rolleyes: Temp og hvilepuls har i hvert fall ikke droppet ennå, men det pleier de ikke gjøre før nærmere TR.
 
Røk på en test i dag, 9/10 dpo :bag: blenda selvsagt. er i grunn ganske fornøyd med at jeg holdt ut så lenge før testing :hilarious: men det er tidlig da, og jeg har bare vanlige tester ;)
 
Teste imorgen skrev jeg... Ha. Ha. Ha. :hilarious: Altså syns jeg ser noe veeeeldig svakt men er vel bare skygge. Eller håp :rolleyes: Har også bare vanlige tester. De to bildene er av samme test i litt ulike lys. Ser det knapt selv så blir nok ikke så mye å se når jeg laster opp her.
IMG_20200821_075651.jpg
IMG_20200821_075639.jpg
 
Haha, blenda idag 6 dpo! Har mange tester, så dette er bare for å tilfredstille en syk trang :laughing002 Sist jeg var gravid testet jeg ikke mellom 8 dpo og 12 dpo, men fikk plutselig positiv :) Håper på mange positive i denne gruppa ❤️
 
11dpo og blenda tidligtest her;) Har IKM mandag, så fortsatt noen dager igjen, så håper enda!:rolleyes:
 
11 dpo og blenda tidligtest. Ikke en gang en liten strek!!! IKM mandag. Hmmm tror nok mest sannsynlig det ikke har. klaffet nå. Symptomer er borte. Forbereder meg mentalt for nytt forsøk neste måned. :rolleyes::wacky:
Da skal jeg fikse time hos gyn, slik at de kan måle folikklene. Skal ta lavdose letrozol og eggløsningsprøyte! Så håper jeg ikke at jeg får eggløsning av meg selv før planen, som jeg har gjort de 2 andre gangene nå:wideyed: Greit å ha en plan å se framover mot. :D
 
Back
Topp