IKM uke 35

Prøve holde ut en uke til før noe potensiell test ja! Kjenner det blir vanskelig men må bare. Blenda tester er ikke godt for psyken :wacky: vil ikke få forhåpninger og det viser seg å komme strek også er det bare skygge strek!

helt enig, men for min del er det jammen ikke godt for psyken å vente heller. Denne prøvingen er altoppslukende og det eneste jeg klarer å tenke på i dpo-land :wtf:
 
helt enig, men for min del er det jammen ikke godt for psyken å vente heller. Denne prøvingen er altoppslukende og det eneste jeg klarer å tenke på i dpo-land :wtf:
Evige balanse gangen! Håper vi lykkes denne pp. Vi vil ha våre små nå som ikke er syke og sitter hele veien til termin!!
 
så spennende! 6 dpo?! Det var tidlig! Når jeg gikk gravid med min gutt så ble jeg satt tilbake 5 dager, jeg testet da positiv på digital det jeg trodde var 11dpo, men hvis jm hadde rett og jeg faktisk var 5 dager mindre på vei enn jeg trodde så fikk jeg og da positiv digital 6dpo, men jeg tror ikke noe på det da, han kom 13 dager før termin men både vekt og lengde tilsa at han var fullgått :rolleyes: Var på 5 forskjellige ul, 3 privat og alle 5 forskjellige jordmødrene satte meg tilbake 5 dager, men positiv digital på 6dpo må jo være umulig, såå jeg tror nok heller at mini her bare vokste pittelitt sent akkurat i starten der :):)

Jeg vet det pga jeg testet etter eggløsning, så vet når EL var, og testet da jeg var 6 dpo pga kvalme, og testen var tydelig positiv(var ikke tidligtest heller, digital slo ut samme dag). Så ikke utenkelig om du faktisk testet positivt så tidlig:happy119 Med de andre har jeg testet positivt da jeg var 8 og 9 dpo:)
 
Jeg vet det pga jeg testet etter eggløsning, så vet når EL var, og testet da jeg var 6 dpo pga kvalme, og testen var tydelig positiv(var ikke tidligtest heller, digital slo ut samme dag). Så ikke utenkelig om du faktisk testet positivt så tidlig:happy119 Med de andre har jeg testet positivt da jeg var 8 og 9 dpo:)


imponerende! Blir spennende å se nå denne gangen når jeg en gang blir gravid da, nå når jeg følger med på EL osv :woot: klaffer det akkurat denne ppen så har jeg jo uansett hcg i kroppen allerede så vil ikke vite om det er sprøyte eller baby før tidligst 10dpo uansett :wacky:
 
imponerende! Blir spennende å se nå denne gangen når jeg en gang blir gravid da, nå når jeg følger med på EL osv :woot: klaffer det akkurat denne ppen så har jeg jo uansett hcg i kroppen allerede så vil ikke vite om det er sprøyte eller baby før tidligst 10dpo uansett :wacky:

Blir spennende å følge med på deg:Heartred Krysser fingrene for spire:wav
 
6 dpo og nada symptomer:happy6
 
Forsatt tidlig selv om du har fått positiv så tidlig før!

Alle graviditeter er forskjellige, har bare hatt tydelige symptomer førhen i alle mine graviditeter, men har ikke gitt opp, for å si det sånn:happy:
 
Jeg har aldri brukte sånne tester? Betyr blinkende smiley EL? Bruker CB monitor.
Nei blinkende er ved økning av østrogen også skal den gå over til fast smiley ved EL, tror det er vanlig med blinkende i et par dager før den går over til fast. Her har den nå blinket i fem dager og jeg har hatt elsmerter i over en uke så tipper egget ikke slapp og at kroppen prøver igjen nå (kjennes iallefall sånn ut).

Brukte clearblue med kun runding eller fast forrige måned og synes den var bedre enn denne med dobbel hormonindikator.
 
Nei blinkende er ved økning av østrogen også skal den gå over til fast smiley ved EL, tror det er vanlig med blinkende i et par dager før den går over til fast. Her har den nå blinket i fem dager og jeg har hatt elsmerter i over en uke så tipper egget ikke slapp og at kroppen prøver igjen nå (kjennes iallefall sånn ut).

Brukte clearblue med kun runding eller fast forrige måned og synes den var bedre enn denne med dobbel hormonindikator.

Aha, takk for forklaring:) Monitoren sier også ifra når det er funnet østrogenøkning, og fra da av går den opp til høy. Jeg har slitt med lange sykluser(32-35 dager), så da har jeg høy i 10 dager noen ganger, før den kommer på max( LH stigning og EL)Så kan godt tenkes kroppen din prøver på EL, men at det denne gang tar litt tid, før du får fast smiley. Håper den kommer imorgen:happy::Heartred
 
Hjerterdamen - 31 - PP2 - B1 - EL 14.8 - IKM 28.8

Hei dere! Håper jeg kan slenge meg litt sent med i denne gruppa :) trodde egentlig jeg havnet i uke 36, men fikk plutselig el-slim denne uken, så da krysser jeg fingrene. Jeg er bare på 2 pp og andre mnd uten P-piller, så er vel ikke unormalt at det svinger litt. Har også PCOS, så ja, da blir det litt vanskelig å forutse..

Krysser fingrene for masse positive tester snart! Lykke til!!
 
Ai ai! Fikk tidvis ømme pupper her nå i kveld!

Meen.. er bare 6 dpo. Så tviler sterkt på at det er et graviditetstegn. :dead: hadde også skikkelig ømme pupper sist pp jeg ikke var gravid, så regner med det er pga den naturlige progresteronøkningen i lutealfasen :shifty:
 
Ai ai! Fikk tidvis ømme pupper her nå i kveld!

Meen.. er bare 6 dpo. Så tviler sterkt på at det er et graviditetstegn. :dead: hadde også skikkelig ømme pupper sist pp jeg ikke var gravid, så regner med det er pga den naturlige progresteronøkningen i lutealfasen :shifty:
Hos meg er ømme pupper helt vanlig før tr, sist pp fikk jeg ømme pupper allerede 3 dpo :p synes det er skikkelig urettferdig at pms-symptomer og gravidsymptomer er helt like :hilarious:
 
Hos meg er ømme pupper helt vanlig før tr, sist pp fikk jeg ømme pupper allerede 3 dpo :p synes det er skikkelig urettferdig at pms-symptomer og gravidsymptomer er helt like :hilarious:

Helt enig!! Det skulle ikke vært lov:rolleyes: ikke rart dpo land er som en berg og delbane. Galskap:p
 
o_O Tok en test på 7dpo og angrer, ble bare for nysgjerrig og puppene har vært vonde i en uke :arghh:
Var blenda hvit og negativ. Vet det fortsatt et håp i og med at det er tidlig men piffen gikk litt ut av meg . Skal prøve å holde meg i skinnet og vente nærmere ikm for å ta en ny test mennn kjenner meg selv :wacky:
 
«Venter til ca 5 dpo med å begynne å teste ut ovitrelle»- sa jeg.. tok jo en test samme dagen jeg satt sprøyten for å se om det allerede slo ut på en test, det gjorde det. Så tok jeg en 1dpo for å se om det hadde sunket eller steget etterhvert som stoffet inntok kroppen. I dag tenkte jeg «søren heller, jeg har 30 tester liggende, jeg kan jo bare begynne nå. Hvorfor ikke?» altså, jeg har en merkelig fasinasjon av å dyppe strimler i urin, og ikke minst se på streker. Anyhow, streken blir bare svakere, så får vi håpe at den blir sterkere igjen etterhvert! Disse tre testene er da tatt annenhver dag nå da.
 

Vedlegg

  • 9766DB34-0881-4FC7-B0E3-B86763DA129C.jpeg
    9766DB34-0881-4FC7-B0E3-B86763DA129C.jpeg
    39,2 KB · Visninger: 85
«Venter til ca 5 dpo med å begynne å teste ut ovitrelle»- sa jeg.. tok jo en test samme dagen jeg satt sprøyten for å se om det allerede slo ut på en test, det gjorde det. Så tok jeg en 1dpo for å se om det hadde sunket eller steget etterhvert som stoffet inntok kroppen. I dag tenkte jeg «søren heller, jeg har 30 tester liggende, jeg kan jo bare begynne nå. Hvorfor ikke?» altså, jeg har en merkelig fasinasjon av å dyppe strimler i urin, og ikke minst se på streker. Anyhow, streken blir bare svakere, så får vi håpe at den blir sterkere igjen etterhvert! Disse tre testene er da tatt annenhver dag nå da.

Jeg må inrømme at jeg vilke likt å sett strekene bli svakere jeg også :woot: #testetøs
 
«Venter til ca 5 dpo med å begynne å teste ut ovitrelle»- sa jeg.. tok jo en test samme dagen jeg satt sprøyten for å se om det allerede slo ut på en test, det gjorde det. Så tok jeg en 1dpo for å se om det hadde sunket eller steget etterhvert som stoffet inntok kroppen. I dag tenkte jeg «søren heller, jeg har 30 tester liggende, jeg kan jo bare begynne nå. Hvorfor ikke?» altså, jeg har en merkelig fasinasjon av å dyppe strimler i urin, og ikke minst se på streker. Anyhow, streken blir bare svakere, så får vi håpe at den blir sterkere igjen etterhvert! Disse tre testene er da tatt annenhver dag nå da.
Spennende! Håper de snur igjen!
 
Back
Topp