Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen skal jeg ta celleprøve hos legen, kan han da samtidig sjekke om jeg nærmer meg eggløsning eller må man ha ultralyd for det? Noen som vet? Er det ellers noe jeg kan be han sjekke når han nå er inni der?
Holder du deg like lenge hver gang da? Altså lar være å tisse&drikke i minst 4t før test?Svinger fort gitt sjønner ingenting
Svinger fort gitt sjønner ingenting
Inseminasjonen gjort her også!! Hun kunne se på ultralyd at jeg allerede hadde hatt EL Gjorde de ultralyd på deg? Hun sa at det tar ca to tlmer fra svømmerene har svømt til egglederen fra livmoren. Så da blir jeg kanskje befruktet i luften på tur hjem En fremtidig pilot? Unnfanget i luften. Haha
Ja, tester om morgenen ( da er det jo en del timer uten tissing/drikking) og etter minimum 4 timer uten drikking/tissing på ettermiddagen/kveldenHolder du deg like lenge hver gang da? Altså lar være å tisse&drikke i minst 4t før test?
Haha mye spennede som kan skje i luften Da hadde du EL kjapt etter positiv test! Kunne hun se hvor lang tid det hadde gått siden EL? (vet ikke om der det mulig?). De gjorde ikke ultralyd på meg idag, de tar bare et rundt cd 10 for å måle follikelstørrelse og bestemme når jeg skal sette EL sprøyte. Men hadde gjerne hatt det.
Hun trodde jeg hadde hatt EL på morgenen eller på natten. Det hadde iallefall ikke nettopp skjedd, for det kan man visst se.. hmm. Ja synes også det var kjapt etter postiv test. Eller, er det kanskje normalt hvis det slapp 24 timer etter første test som var klokken 13 i går??
Vanskelig denne timingen. Har dere dansk eller norsk donor forresten?
Ja det må vi ta som et positivt tegn!Ser ut som mangen har fått el tidlegare enn antatt denne runden, meg inkludert! Håpar det er positivt
Forventa positiv test onsdag/torsdag, men fekk denne i dag
Det kommer litt an på! Når testen blir negativ kan man si at EL har vært. Noen har positiv EL-test i flere dager, så da er det vanskelig å si nøyaktig. Vil anbefale å teste til den blir negativ, da vet du at EL har værtJeg la meg opprinnelig til i feil gruppe og ser at jeg hører til IKM hos dere så da kommer jeg litt forsinket til EL-Spenningen her. Lykke til alle sammen!
FruFrukta- 34år - PP6 - B2- EL 12/8 - IKM 24/8
Jeg lurer på, er "1 DPO" dagen etter positiv EL-Test?
Jeg hadde positiv i to dager, og regnet dagen etter(med negativ test) som 1dpo da det var ganske greit å forholde seg til. Spurte i forrige IKM-gruppe og det var veldig variabelt. Noen regnet 1dpo fra dag 2 med negativ test, siden egget slippes så og så mange timer etter positiv test eller noe i den duren. Litt vanskelig det der, og ganske mange svar på det. Men så lenge man teller likt hver måned så spiller det kanskje ikke så stor rolle vil jeg tro. Vet ikke om det hjalp, men som sagt så var det utrolig mange forskjellige svar på det!Jeg la meg opprinnelig til i feil gruppe og ser at jeg hører til IKM hos dere så da kommer jeg litt forsinket til EL-Spenningen her. Lykke til alle sammen!
FruFrukta- 34år - PP6 - B2- EL 12/8 - IKM 24/8
Jeg lurer på, er "1 DPO" dagen etter positiv EL-Test?