IKM uke 35

Her har jeg begynt å få litt el slim og har skikkelige el-smerter i kveld! Får vel legge inn noen aksjer i kveld og i dagene fremover, selv om jeg er skikkelig sur på gubben i dag :laughing001
Hva gjør man vel ikke for å gå for full klaff denne mnd :wacky:
 
Her har jeg begynt å få litt el slim og har skikkelige el-smerter i kveld! Får vel legge inn noen aksjer i kveld og i dagene fremover, selv om jeg er skikkelig sur på gubben i dag :laughing001
Hva gjør man vel ikke for å gå for full klaff denne mnd :wacky:
Nesten alt!
 
CD 14 men her nok El forsinket. I følge premo er det i morgen og flo på fredag, ingen symptomer, ingen El slim og forsatt negative test. Kan kanskje se en liten økning om jeg legger godviljen til. Legger jeg de inn på others på premo klarer den ikke lese noe men på easy home fikk jeg litt utslag. Blir ikke klok på premo!
 
Oi oi! Så spennende med inseminasjon på mandag!! :D krysser fingre for at egget ikke slipper før.:D
Jeg er på syklusdag 13 på mandag. Egentlig føler jeg det er litt sent med ultralyd da. :wideyed: Men nå er det jo helg, og det var ikke mulighet for UL på fredag. Min app sier jeg skal ha eggløsning på onsdag, så jeg tester som en gal her hjemme nå, og håper på at jeg ikke får positiv test før ultralyden. Jeg ønsker jo å ta ovitrellen, men hvis eggløsningstesten blir positiv må jeg bestille flybiletter og reise til oslo i stedet for og insemineres i helt naturlig syklus. Gaaah for et styr og nervepirrende dette er.:hilarious::dead::wideyed:

Krysser fingrene! Ja det er mye som skal klaffe når man bare skal legge inn aksjer en gang hehe. Har du fått mulighet for mer enn en inseminasjon i samme syklus? De gjør ikke det i det offentlige, er vel fordi det er veldig begrenset med sæd.
 
El sprøyte er nå satt :happy: Vet ikke helt nøyaktig når el skjer etter det, men pleier å regne med at det skjer dagen etter. Så jeg kan flyttes frem en dag - EL 10/8, IKM 25/8.
 
20200809_161324.jpg

Hjelp! Er de positive? Begge to? Ene er tatt klokken 13 og den andre klokken 16 :O
 
På cd 13 og fremdeles 5 dager til el( har lang syklus):shifty:
 
Prefert glidemiddel, brukes det ved mangel på elslim? Eller har det noen andre funksjoner?
Tror kanskje det er hovedfunksjonen :) bruker concieve plus (er vel samme greia) selv om jeg har litt el-slim - ikke så mye men litt - det skal hjelpe svømmerne lettere i sin ferd mot egget og gjøre miljøet i skjeden mindre fiendtlig mot sædcellene
(ingen ekspert altså, bare det jeg har forstått det som :))
 
På cd 13 og fremdeles 5 dager til el( har lang syklus):shifty:

Har lang syklus selv. Sist mnd kom eggløsning på cd 25 !!! Hvertfall i følge clear blue sin digitale eggløsningstest. På cd 16 nå. Venter på eggløsningstester i posten, så jeg kan begynne å teste litt igjen. Skulle egt ta det rolig denne mnd siden samboer er borte på jobb uka jeg har eggløsning, men klør i fingra etter å få testa :hilarious: Kan jo hende eggløsning kommer litt tidligere (lov å håpe) :shifty:
Skulle helst vært gravid allerede. Så glad på venninners vegne at de har blitt gravide, men samtidig litt lei meg fordi jeg ikke er gravid selv. Virker så lett for alle andre :oops:
 
Ok, skal tro hva som skjer her..? Var så klar for enda sterkere test i dag, men omtrent ingen utslag? Masse el-symptomer
 

Vedlegg

  • B453E639-EA41-4E6D-A50A-25ED63D82A33.jpeg
    B453E639-EA41-4E6D-A50A-25ED63D82A33.jpeg
    45 KB · Visninger: 78
Ok, skal tro hva som skjer her..? Var så klar for enda sterkere test i dag, men omtrent ingen utslag? Masse el-symptomer
Rart! Hos meg hadde jeg nesten ikke utslag i går og fullt i dag så kan jo svinge voldsomt føler jeg.
 
Tester hver morgen. Skulle ikke ha EL før om 5 dager...?
Idag fikk jeg disse:wideyed: Merkelig. Ikke hatt så kort syklus på MANGE år. Kosa oss i natt, så aksjer er lagt inn.
20200810_092558.jpg
20200810_091801.jpg
 
Har lang syklus selv. Sist mnd kom eggløsning på cd 25 !!! Hvertfall i følge clear blue sin digitale eggløsningstest. På cd 16 nå. Venter på eggløsningstester i posten, så jeg kan begynne å teste litt igjen. Skulle egt ta det rolig denne mnd siden samboer er borte på jobb uka jeg har eggløsning, men klør i fingra etter å få testa :hilarious: Kan jo hende eggløsning kommer litt tidligere (lov å håpe) :shifty:
Skulle helst vært gravid allerede. Så glad på venninners vegne at de har blitt gravide, men samtidig litt lei meg fordi jeg ikke er gravid selv. Virker så lett for alle andre :oops:

Den kom visst nå:wideyed: På cd 14:woot: Ikke opplevd det på mange år. Kosa oss i natt, så aksjer er jaggu meg lagt inn og:hilarious: Føler med deg, er så forferdelig dritt å ha lange sykluser å bare gå å vente, vente og vente på den eggløsningen:oops: Håper din el kommer før tiden denne gang også.
 
Back
Topp