IKM uke 35

og der meldte mensensmertene seg for fullt.. håper virkelig ikke tr kommer allerede, 9 dager lutealfase er i korteste laget syns jeg :(

Samme her. Har gått med menssmerter i hele dag, men er bare 8 dpo. Har ofte menssmerter en dag eller to før mensen kommer, men ikke 5-6 dager før. Får bare se hva som skjer de neste dagene. Krysser fingrene for at vi begge får babystrek om noen dager og at dette bare er symptomer på graviditet og ikke tanta som kommer tidlig
 
Svak svak svak stigning fra tidligere i dag, vet ikke om det er synlig på bilde engang? Nederste er tatt på utvannet 2-timers kveldsurin, nummer2 fra bunnen er tatt på 2.morgen urin
 

Vedlegg

  • C2B3E39E-7EA3-4943-858B-A75E96F98172.jpeg
    C2B3E39E-7EA3-4943-858B-A75E96F98172.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 123
  • AE5AE009-A1C8-42D6-A0B5-B9014DE67DEC.jpeg
    AE5AE009-A1C8-42D6-A0B5-B9014DE67DEC.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 123
Svak svak svak stigning fra tidligere i dag, vet ikke om det er synlig på bilde engang? Nederste er tatt på utvannet 2-timers kveldsurin, nummer2 fra bunnen er tatt på 2.morgen urin

Jeg ser det:rolleyes:
 

blir spennende å se nå fremover i dagene som kommer om det utvikler seg noe mer eller om det bare er litt mer fargestoff i den siste testen, forskjellen er jo veldig veldig liten. Jeg har en dårlig feeling og spesielt nå som mensensmertene også har meldt seg. Men det er enda tidlig, 2 dager igjen til 11dpo som jeg fikk supersvak positiv test på forrige svangerskap ❤️:nailbiting:
 
blir spennende å se nå fremover i dagene som kommer om det utvikler seg noe mer eller om det bare er litt mer fargestoff i den siste testen, forskjellen er jo veldig veldig liten. Jeg har en dårlig feeling og spesielt nå som mensensmertene også har meldt seg. Men det er enda tidlig, 2 dager igjen til 11dpo som jeg fikk supersvak positiv test på forrige svangerskap ❤️:nailbiting:

Har hatt muringer og mensensmerter av og på siden 2 dpo denne gang. Såpass sterke 8 dpo om dsgen at jeg var sikker på jeg ikke var gravid, men testet jo svakt positivt samme kveld:rolleyes: Så ikke gi opp håpet:Heartred Spent på testen i morgen:happy:
 
Tr her også :arghh: dette var en spontan one shot deal egentlig så måtte klaffe.

Nå må/bør jeg vente i 3 måneder ellers risikerer jeg å ikke kunne dra i broren min sitt bryllup i utlandet neste sommer. Hadde følt meg litt kjip overfor han hvis jeg ikke kunne kommet .

blir kjedelig å måtte vente :eek: Forumet har jo gjort meg til en testetøs :greet015
 
8 DPO i dag og jeg aaaner en skyggestrek på testen, også bekreftet av en noe skeptisk mann på morgenenkvisten:bored:. Spottingen har ikke kommet slik den pleier, så nå er jeg superspent. Tester igjen i morgen og krysser alt jeg har :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 1CE67EAA-9BD0-42D7-ABAF-14E7E3881BF4.jpeg
    1CE67EAA-9BD0-42D7-ABAF-14E7E3881BF4.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 124
Tr er kommet for fullt :BangHead
 
Jeg går fortsatt og venter på EL, så holder meg i uke 36.
 
8 DPO i dag og jeg aaaner en skyggestrek på testen, også bekreftet av en noe skeptisk mann på morgenenkvisten:bored:. Spottingen har ikke kommet slik den pleier, så nå er jeg superspent. Tester igjen i morgen og krysser alt jeg har :rolleyes:

Jeg ser:rolleyes:
 
Veldig usikker her nå. Testene er ikke sterkere enn i går, men det er svaaake streker der. Alle nedenfor er fra i dag på 9dpo:

9964901B-3022-449C-8FAA-DBD42DCEFCDB.jpeg
 
Tr er kommet for fullt :BangHead

Ånei, kjære du:( Dritt med den dumme tanta:angry7 Sender deg en stor klem, og masse lykke til i neste pp:Heartred Sender masse gravidstøv din vei:Heartpink
 
Last edited:
Melder meg inn her da tr ikke har kommet ennå.

Isobel - 33 - P2 - B3 - EL mellom 7 og 9.8 (?!?) - IKM 21.08 (?!?)

16 dpo i dag
 
Back
Topp