IKM uke 35

Stikking i puppene i tillegg til at dei har blitt litt større. Har ein del murringar og ein slags svie i livmorområdet, men alt dette hadde eg forrige pp og. Berre irriterande egentleg, blir ei stadig påminning om prøvinga som eg helst vil gløyme mest muligo_O
Samme symptomer som meg! Brystvortene mine er også annerledes, likt som når jeg ble gravid. Men samtidig er dette første pp etter MA, så kanskje kroppen er annerledes og at det er helt naturlig for meg mellom el og tr at de forandrer seg nå :confused005 Helt enig med deg jeg, disse symptomene er bare irriterende nå så tidlig!
 
Stikking i puppene i tillegg til at dei har blitt litt større. Har ein del murringar og ein slags svie i livmorområdet, men alt dette hadde eg forrige pp og. Berre irriterande egentleg, blir ei stadig påminning om prøvinga som eg helst vil gløyme mest muligo_O
Synptomjakten er håpløs!! Alt er jo så likt som vanlig syklus uten prøving! Håper vi lykkes!
 
Oppdateringen herfra er at den streken jeg kanskje synes var litt sterkere ikke var det, når den tørket var den ca det samme så det var kanskje litt mer konsentrert urin akkurat da. Testen på kvelden var myyye svakere og testen i dag er blenda. Så nå er det bare å vente noen dager til 11dpo og håpe på strek da :nailbiting::nailbiting:

og der meldte mensensmertene seg for fullt.. håper virkelig ikke tr kommer allerede, 9 dager lutealfase er i korteste laget syns jeg :(
 
og der meldte mensensmertene seg for fullt.. håper virkelig ikke tr kommer allerede, 9 dager lutealfase er i korteste laget syns jeg :(
Kan trøste deg med at du ikkje er aleine, men for min del så er det vanleg i dpo land. Kanskje det er grunna medisinene du tar denne runden? :)
 
For å ikkje tenke meir på teste eller ikkje teste så tok eg likeså å brukte siste babyplantesten eg hadde liggande:D Men! Syns eg ser ein svaaak strek når eg ser testen i ein viss vinkel og i et visst lys:hilarious: Mistenker at eg har utvikla streksyn:rolleyes:
Såå, skal eg stikke ein tur på apoteket og kjøpe tidlegtestar som mest sannsynleg blir blenda (og ergo stor skuffelse) eller skal eg prøve å leite fram viljestyrken og la vær? :smug:
 

Vedlegg

  • IMG_20200822_135854.jpg
    IMG_20200822_135854.jpg
    23,3 KB · Visninger: 101
3 dpo her i dag tror jeg. Men sier til meg selv at jeg ikke gidder teste denne mnd, siden det ikke har klaffa så bra :happy: Mensen er om ei uke, så får vente på den i alle fall. Tester om den uteblir:p
 
Nei nei nei! Nettopp hvert på do og der kom det blod på papiret. Er jo bare 11 DPO i dag. Er jo alt for kort lutefase. Kjenner panikken for at hormoner og alt er helt ute å kjører.
 
Nei nei nei! Nettopp hvert på do og der kom det blod på papiret. Er jo bare 11 DPO i dag. Er jo alt for kort lutefase. Kjenner panikken for at hormoner og alt er helt ute å kjører.
Kor lang pleier du ha? Kanskje festeblødning? :rolleyes:
 
Her var det blod på papiret i dag :meh:
Egentlig 12 dpo men mistenker at el var to dager før..
 
Last edited:
Kor lang pleier du ha? Kanskje festeblødning? :rolleyes:
Er for sent for festeblødning vil jeg tro. Ene appen sier jeg skal ha mensen i morgen den andre sier mandag. Pleier ha 12 dager hvertfall men etter sen aborten har den gått nedover. Livredd hormoner og alt med pcos skal komme tilbake før fullt igjen. Men men prøver ikke stressem så lett å si :laughing025:laughing025
 
Den fra i går øverst, dagens nederst!
Synes jeg skimter noe svakt...
sier til meg selv at jeg ikke skal teste i morgen, men svir vel av en 2sek etter at jeg har våknet, kjenner jeg meg selv rett...
 

Vedlegg

  • 80CCF218-4D08-4B91-99DB-7FABDEE819DB.jpeg
    80CCF218-4D08-4B91-99DB-7FABDEE819DB.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 121
Den fra i går øverst, dagens nederst!
Synes jeg skimter noe svakt...
sier til meg selv at jeg ikke skal teste i morgen, men svir vel av en 2sek etter at jeg har våknet, kjenner jeg meg selv rett...

Jeg ser:rolleyes:
 
Back
Topp