IKM uke 35

Gjør du :smiley-angelic003 Jeg tror jeg har sett meg blind, for den har liksom blitt borte igjen :wacky: Men da er jeg ikke HELT på bærtur da :D

Ja, ser to streker på testen:Heartred Virker som en del jenter her inne har fått skygger på de, men jeg har aldri opplevd det? Når jeg har fått skygge, så har det vært pga spire:love7
 
Er det økning av progesteron i DPO-land som gir mensmurringer? Har murringer av og på (er 6DPO i dag), og det er jo altfor tidlig for mensen.. :D
 
Håper inderlig den blir positiv om noen dager men er ikke optimistisk. Synes jeg kjenner tr ryggen og nå. Savner sånn å være gravid :sad015
Eg kjenner det i magen, nett som svake menssmerter. Hadde det når eg var gravid, men hatt det litt dei siste pp'ane og, så kan vere progesteronet som gjer det har eg lest. Treng
med andre ord ikkje bety det eine eller det andre, så krysser fingrane for at streken din blir sterkare dei neste dagane:joyful:
 
Skyggestrek...
 

Vedlegg

  • 58631D52-4C31-4482-AFAF-65B946E0116B.jpeg
    58631D52-4C31-4482-AFAF-65B946E0116B.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 109
Blir så glad på deres vegne, dere med positive tester så langt :Heartred (og en stor smule sjalu, må få innrømme det :p men mest glad :Heartred)
10 dro og blenda test enda. Ja, ja, vet at det er tidlig enda, men mister jo litt piffen :rolleyes: Slipper å kjøre alkoholfritt i kveld da, når jeg skal i bursdag :p
 
Dpo 11. Nok en ny blenda vanlig test så tipper løpet er kjørt. Skulle ikke teste men tenkte like greit bare bruke opp testene så kan jeg ikke gå på en smell neste pp :laughing021 like greit for samboeren om vi ikke blir gravid denne mnd. Slipper vi unna eksamen og fødsel samtidig.
 
Begynner å gå tom for babyplan så tok en av disse idag. Disse skygge på før, men ikke så sterk som denne. Blir gal av ventetiden! Skal holde meg å ta en babyplan test:):rolleyes:
 

Vedlegg

  • 1E35BEF2-B3B4-4885-81E1-109CB17B35B4.jpeg
    1E35BEF2-B3B4-4885-81E1-109CB17B35B4.jpeg
    8,6 KB · Visninger: 119
Blenda test idag tidlig. Var nok skygge vi så igår :shifty: Det var jo ekstremt svakt. Skuffet. Men - IKM er ikke før tirsdag så kan jo ikke vite sikkert ennå.
 
11 dpo:love7
20200822_094226.jpg
 
Begynner å gå tom for babyplan så tok en av disse idag. Disse skygge på før, men ikke så sterk som denne. Blir gal av ventetiden! Skal holde meg å ta en babyplan test:):rolleyes:

Jeg vil påstå det er babystrek:wav
 
Back
Topp