IKM uke 35

Plutselig skjer det! Gleder meg for dere :Heartpink Skjønner godt at du vil fortsette å teste en stund. Her klarte jeg å vente 2,5 time... Det ble et litt tydelige (skygge?)strekk på vanlige babyplan men blankt eller muligens ekstremt svak skygge på Metode tidligtest :bored: Veldig rart. Nå må jeg bare vente til imorgen.

Bilde, takk:smiley-bounce016
Nåårh, takk:Heartred
 
Har en helt merkelig rar ro denne runden, og tenker bare what eeeeever når det kommer til denne månedens prøving, noe som er veldig behagelig etter noen måneder med mye babyfokus!

2dpo idag og langt etter dere plutselig, nå tar jeg helg og forumfri på hytta. God helg fine dere :Heartred
 
Bilde, takk:smiley-bounce016
Nåårh, takk:Heartred

Haha ;) Ikke så bra bilde. Tatt ved fristen. Lurer på om jeg har fått et dårlig parti babyplan med skyggestreker..
IMG_20200821_142706.jpg
 
Sist testa jeg tydelig positivt 8 dpo, denne gang først 9 dpo. så kan være forskjellig fra gang til gang, kommer helt ann på når gegget festes i livmoren:) Så ville absolutt ikke gitt opp ennå, men forstår godt tankegangen. Jeg hadde mista håpet egentlig og trodde ikke jeg var gravid, for jeg har pleid å ha så mange tydelig symptomer. det har jeg ikke denne gang.
Håper inderlig den blir positiv om noen dager men er ikke optimistisk. Synes jeg kjenner tr ryggen og nå. Savner sånn å være gravid :sad015
 
Håper du har rett! Kona mi ser ingenting på noen av testene, men hun vil ikke håpe for mye heller. Håper på økning imorgen :smiley-angelic001

Vel, kan ikke skryte av at mannen min hva det angår:hilarious: Han eier ikke streksyn:hilarious: men jo, jeg ser:rolleyes: Så håper du får en helt tydelig strek i morgen tidlig:Heartred
 
Håper inderlig den blir positiv om noen dager men er ikke optimistisk. Synes jeg kjenner tr ryggen og nå. Savner sånn å være gravid :sad015

Uff, får så vondt av deg:( Sender deg en stor klem:hug013Håper du får to streker om noen dager, og at tanta holder seg langt unna:Heartred
 
12dpo og skygge på tidligtest i dag :confused005
Sist pp da jeg hadde en kjemisk testa jeg ikke positivt før 2 dager etter ikm.. Med de to vi har fra før testa jeg positivt på 11 og 14 dpo.. Så vi får se hvor dette bærer hen :cool:
Har en tidligtest, en vanlig babyplan test og en digital igjen, så skal holde hardt å ikke teste før mandag :shifty:
Vurderer å kjøpe en tidlig cb i morgen, men skal være sammen med min mor hele dagen så ikke sikkert jeg klarer å lure meg unna så jeg får kjøpt en test :nailbiting:
 
12dpo og skygge på tidligtest i dag :confused005
Sist pp da jeg hadde en kjemisk testa jeg ikke positivt før 2 dager etter ikm.. Med de to vi har fra før testa jeg positivt på 11 og 14 dpo.. Så vi får se hvor dette bærer hen :cool:
Har en tidligtest, en vanlig babyplan test og en digital igjen, så skal holde hardt å ikke teste før mandag :shifty:
Vurderer å kjøpe en tidlig cb i morgen, men skal være sammen med min mor hele dagen så ikke sikkert jeg klarer å lure meg unna så jeg får kjøpt en test :nailbiting:

Håper for deg:Heartred
Kan vi få se bilde av testen?
 
Jeg synes jeg ikke får med noe på bildet :wacky:
Tar den siste tidligtesten i morra tidlig tenker jeg også får jeg prøve å holde meg til mandag :eek:
 

Vedlegg

  • 086691CC-6741-4A2D-A7A3-1C0B00E6FC15.jpeg
    086691CC-6741-4A2D-A7A3-1C0B00E6FC15.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 120
Jeg synes jeg ikke får med noe på bildet :wacky:
Tar den siste tidligtesten i morra tidlig tenker jeg også får jeg prøve å holde meg til mandag :eek:

Jo, jeg ser streken:happy119 Synes det ser lovende ut:Heartred
 
Kommer litt sent med her, men har prøvd å holde meg litt unna forum. Vi har "prøvd" på baby i 10 mnd nå, men dette er bare tredje pp der det klaffet med el. Jeg har lange og uregelmessige sykluser og mannen jobber offshore. Med mine dumme sykluser er det vanskelig å teste etter el ettersom at det varierer så veldig fra mnd til mnd. Trodde ikke det skulle klaffe denne måneden heller, men mannen måtte hjem 2 dager før tiden fra jobb, så da rakk vi det akkurat. Vet ikke når neste mulighet vil bli, så håper veldig at det blir babystrek og terminspire denne pp :dummy1:
 
Back
Topp