IKM uke 35

Blenda test idag tidlig. Var nok skygge vi så igår :shifty: Det var jo ekstremt svakt. Skuffet. Men - IKM er ikke før tirsdag så kan jo ikke vite sikkert ennå.

Ikke gi opp håpet, kjære du:Heartred Håper du får to streker i morgen:happy119 Mange får ikke positiv test før etter ikm.
 
Håper det:Heartred men kjenner jeg er veldig redd for kjemisk. Opplevd det flere ganger, så tør ikke håpe helt.

Uff, kjemisk er så kjipt:( Det forstår jeg veldig godt. Håper testene stiger og du får en terminspire:Heartred
 
Har hatt en mnd uten aktiv prøving da det er mye som skjer, men så kjenner jeg likevel på at jeg blir frustrert. Alltid 8 dpo er jeg dårlig i magen før mens, men ikke noe tegn til det, 10 dpo i dag, mulig El var litt tidlig også, men har ikke hatt den der dagen med dårlig mage. Negativ test på Metode tidlig test i dag:(
Men aldri tatt å testet med de andre ungene heller så vet ikke hvor tidlig en test slår ut på meg! Så fram til TR så beholder jeg et lite håp❤️
 
Jeg er 8 dpo og synes jeg ser en strek.
Ser noen andre streken? Noen som har opplevd slike skygger på makesure? Jeg er sikker på DPO dag for det ble bekreftet med ultralyd.

ADFC24AC-5454-4CE4-A617-9F5ACF07F0E2.jpeg
 
Jeg er 8 dpo og synes jeg ser en strek.
Ser noen andre streken? Noen som har opplevd slike skygger på makesure? Jeg er sikker på DPO dag for det ble bekreftet med ultralyd.

Vis vedlegget 333661

Jeg seeer:happy119 Jeg har ikkke fått skyggestrek på de før:happy118
 
8 dpo og blenda test. Jeg kaster de raskt så lenge jeg ikke ser strek umiddelbart, orker ikke studere og tyde for å få unødvendig håp :rolleyes: Irritert på meg selv som tester så tidlig også, så nå vil jeg vente til 11-12 dpo. Håper jeg klarer det!

Er det noen som har symptomer allerede da? :happy:
 
Blenda i dag 7 dpo :laughing002 Men såå spennende å teste. Gratulerer til dere med to streker ❤️ Så gøy å følge med her om dagen!

Når jeg var gravid i juni sa jeg til min beste venninne at nå måtte de hive seg rundt åsså, så vi kunne dele barseltiden. Hun lo og sa hun ikke var klar, å jeg mistet dagen etter jeg hadde sagt det. I forrige uke fikk jeg vite at hun var gravid, å var sannsynligvis det uten å vite det når jeg sa dette. Er så deilig å vite med meg selv at jeg gleder meg på hennes vegne, å ikke har kjent et stikk av sjalusi ❤️ Skjønner dere som syntes det er vanskelig og kjipt, spesielt dersom dere har prøvd lenge.. Nå håper jeg bare vi får det til snarest mulig, så vi kan trille turer sammen når den tid kommer!
 
Blenda i dag 7 dpo :laughing002 Men såå spennende å teste. Gratulerer til dere med to streker ❤️ Så gøy å følge med her om dagen!

Når jeg var gravid i juni sa jeg til min beste venninne at nå måtte de hive seg rundt åsså, så vi kunne dele barseltiden. Hun lo og sa hun ikke var klar, å jeg mistet dagen etter jeg hadde sagt det. I forrige uke fikk jeg vite at hun var gravid, å var sannsynligvis det uten å vite det når jeg sa dette. Er så deilig å vite med meg selv at jeg gleder meg på hennes vegne, å ikke har kjent et stikk av sjalusi ❤️ Skjønner dere som syntes det er vanskelig og kjipt, spesielt dersom dere har prøvd lenge.. Nå håper jeg bare vi får det til snarest mulig, så vi kan trille turer sammen når den tid kommer!

Håper du får to streker om noen dager, og dere får mange fine tilleturer sammen:Heartpink
 
Oppdateringen herfra er at den streken jeg kanskje synes var litt sterkere ikke var det, når den tørket var den ca det samme så det var kanskje litt mer konsentrert urin akkurat da. Testen på kvelden var myyye svakere og testen i dag er blenda. Så nå er det bare å vente noen dager til 11dpo og håpe på strek da :nailbiting::nailbiting:
 

Vedlegg

  • ED8CE100-E64D-46B5-9891-E8612AD4CAAC.jpeg
    ED8CE100-E64D-46B5-9891-E8612AD4CAAC.jpeg
    38,2 KB · Visninger: 94
8 dpo og blenda test. Jeg kaster de raskt så lenge jeg ikke ser strek umiddelbart, orker ikke studere og tyde for å få unødvendig håp :rolleyes: Irritert på meg selv som tester så tidlig også, så nå vil jeg vente til 11-12 dpo. Håper jeg klarer det!

Er det noen som har symptomer allerede da? :happy:
Stikking i puppene i tillegg til at dei har blitt litt større. Har ein del murringar og ein slags svie i livmorområdet, men alt dette hadde eg forrige pp og. Berre irriterande egentleg, blir ei stadig påminning om prøvinga som eg helst vil gløyme mest muligo_O
 
Back
Topp