IKM uke 35

Skikkelig menssmerter her, men ingen teikn til den enda. Pleier ikkje få vondt før etter den er på plass, men alt er litt uforutsigbart etter MA'en :wacky:
 
TR er her nå :mad: Tror vi skal bytte til IVF neste gang for å øke sjansene, men får se hvor lang ventetiden er. Sist jeg spurte kunne vi ikke få oppstart før november, valgte da å prøve en gang til med inseminasjon. Ved Riksen kan man ikke gjøre inseminasjon mens man står i kø til ivf :bored: Er skikkelig lei nå.. Vet at 5 pp ikke er så mange, men det tar på å medisinere og reise til Oslo hver gang. Gir ikke opp altså, men måtte bare ventilere litt..
 
TR er her nå :mad: Tror vi skal bytte til IVF neste gang for å øke sjansene, men får se hvor lang ventetiden er. Sist jeg spurte kunne vi ikke få oppstart før november, valgte da å prøve en gang til med inseminasjon. Ved Riksen kan man ikke gjøre inseminasjon mens man står i kø til ivf :bored: Er skikkelig lei nå.. Vet at 5 pp ikke er så mange, men det tar på å medisinere og reise til Oslo hver gang. Gir ikke opp altså, men måtte bare ventilere litt..

Jeg skjønner deg skikkelig godt :( er ikke gravid her heller, men ingen TR enda. Dritt at man ikke kan gjøre inseminasjon i ventetiden da. Ventetid et jo det siste man ønsker seg :rolleyes::angry8
 
TR er her nå :mad: Tror vi skal bytte til IVF neste gang for å øke sjansene, men får se hvor lang ventetiden er. Sist jeg spurte kunne vi ikke få oppstart før november, valgte da å prøve en gang til med inseminasjon. Ved Riksen kan man ikke gjøre inseminasjon mens man står i kø til ivf :bored: Er skikkelig lei nå.. Vet at 5 pp ikke er så mange, men det tar på å medisinere og reise til Oslo hver gang. Gir ikke opp altså, men måtte bare ventilere litt..

Dumme tanta :yuck: Forstår godt at du er sliten og lei. Medisiner som tukler med hormonene er virkelig ingen lek. Håper ventetiden på ivf blir kortere enn antatt og at terminspiren da sitter :Heartred
 
Dette begynner å bli unektelig spennende :nailbiting::nailbiting: den nederste «10dpo dag» er tatt på suuuperutvannet urin, det var nesten som vann :woot: nå er det drikkestopp frem til jeg legger meg og tar ny test! :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 7781778D-73CC-4E64-A06B-DE74B91AD6D9.jpeg
    7781778D-73CC-4E64-A06B-DE74B91AD6D9.jpeg
    63,9 KB · Visninger: 149
Gratulerer så mye til dere med positiv test allerede ❤️ Jeg har hatt litt blødning hver dag siden onsdag selvom ikm ikke er før i morgen. Lurer på om det tar seg opp litt nå i kveld, så det ser nok dårlig ut for oss denne perioden
 
TR er her nå :mad: Tror vi skal bytte til IVF neste gang for å øke sjansene, men får se hvor lang ventetiden er. Sist jeg spurte kunne vi ikke få oppstart før november, valgte da å prøve en gang til med inseminasjon. Ved Riksen kan man ikke gjøre inseminasjon mens man står i kø til ivf :bored: Er skikkelig lei nå.. Vet at 5 pp ikke er så mange, men det tar på å medisinere og reise til Oslo hver gang. Gir ikke opp altså, men måtte bare ventilere litt..

Klart det er krevende :Heartred sender en god klem
 
11 dpo og blenda, kjenner tr ikke er så langt unna (ikm onsdag, men kan godt ha lutealfase på 12-13 dager så vi får se :)
 
Dette begynner å bli unektelig spennende :nailbiting::nailbiting: den nederste «10dpo dag» er tatt på suuuperutvannet urin, det var nesten som vann :woot: nå er det drikkestopp frem til jeg legger meg og tar ny test! :rolleyes:

Weee, veldig spennende:D
 
11 dpo og blenda, kjenner tr ikke er så langt unna (ikm onsdag, men kan godt ha lutealfase på 12-13 dager så vi får se :)
Satse på tr holde seg langt unna!
 
Havner vel sikkert her. Trodde IKM var idag, men ingen tante og negativ test så EL var nok 1-2 dager senere :)

Søndagen hadde jeg masse slim og tegn på EL, mandag endret det seg til hvit utflod og på tirsdagen (12 dager siden) var tappen helt lukket. Hatt ymse symptomer som stikninger, kvalme, trøtthet, hodepine osv - men med en 2 åring hjemme og sykdom kan det være hva som helst ;)

Tom for tester, men kjøper en ny test imorgen hvisomatte tanta ikke banker på.
 
Havner vel sikkert her. Trodde IKM var idag, men ingen tante og negativ test så EL var nok 1-2 dager senere :)

Søndagen hadde jeg masse slim og tegn på EL, mandag endret det seg til hvit utflod og på tirsdagen (12 dager siden) var tappen helt lukket. Hatt ymse symptomer som stikninger, kvalme, trøtthet, hodepine osv - men med en 2 åring hjemme og sykdom kan det være hva som helst ;)

Tom for tester, men kjøper en ny test imorgen hvisomatte tanta ikke banker på.
Krysser fingrene for at det er en spire!
 
Hvorfor går dpo-land så sakte... Sagt jeg ikke skal teste noe denne mnd, men de typiske tegna jeg får før tanta dukker opp har ikke kommet enda. Bruker alltid å få ømme pupper ei ukes tid før mensen, med kviser. Ingen tegn til det enda, hvis jeg ikke våkner med det i mårra :hilarious: Da er det 5 dager til forventa mensen. Skal sies at jeg har blitt dårlig, så kan jo være derfor også, kanskje. Kroppen er merkelig altså.
 
Hvorfor går dpo-land så sakte... Sagt jeg ikke skal teste noe denne mnd, men de typiske tegna jeg får før tanta dukker opp har ikke kommet enda. Bruker alltid å få ømme pupper ei ukes tid før mensen, med kviser. Ingen tegn til det enda, hvis jeg ikke våkner med det i mårra :hilarious: Da er det 5 dager til forventa mensen. Skal sies at jeg har blitt dårlig, så kan jo være derfor også, kanskje. Kroppen er merkelig altså.

Huff ja, dpo er de lengste dagene i året :rolleyes: Har sagt jeg ikke skal teste før ikm denne måneden, men ser for meg at jeg ryker på en test i morgen eller tirsdag. 9 dpo i dag og mangler symptomene jeg pleier å ha. Fikk masse menssmerter i går, men de er borte i dag og pleier ikke komme før 12-13 dpo til vanlig...
 
Dette begynner å bli unektelig spennende :nailbiting::nailbiting: den nederste «10dpo dag» er tatt på suuuperutvannet urin, det var nesten som vann :woot: nå er det drikkestopp frem til jeg legger meg og tar ny test! :rolleyes:

Kveldens test nederst, litt vanskelig å ta bilde uten dagslys men.. Ble ikke så mye klokere - alle 3 fra i dag er sterkere enn i går, men ca samme styrke gjennom hele dagen? Jeg er spent på morgendagen ❤️
 

Vedlegg

  • 23B123E0-6F27-4953-B92A-B0ED96810C48.jpeg
    23B123E0-6F27-4953-B92A-B0ED96810C48.jpeg
    54,6 KB · Visninger: 118
  • 8B71974C-2417-4679-AA44-0710DAE8C3CC.jpeg
    8B71974C-2417-4679-AA44-0710DAE8C3CC.jpeg
    49,7 KB · Visninger: 114
Ikm er på fredag. Jeg har gått på Letrozol denne PP. Har ikke sagt det med gyn at jeg går på det denne mnd. Og skal vel i utgangspunktet ta blodprøver for å se om EL her vært. Men skal dit for undersøkelse i okt. Jeg har så lyst å bli gravid nåååå. Har prøvd av og på i 3 år nå. Har hatt masse bivirkninger av kuren denne gangen og.
 
Back
Topp