IKM uke 35

Ingen økning fra i går til i dag, så da tipper jeg det er den velkjente skyggen jeg bruker å få fra babyplan jeg har sett på i går og nå. Fikk også litt lyyys lys rosa på papiret i går etter sex, så da regner jeg med at tanta er her om ikke så lenge. Utrolig kjedelig at det skal være så fryktelig vanskelig å unnfange nr 2, når det gikk lett som en plett med første. Jaja, det er enda tre dager til ikm og pp6, men jeg er allerede innstilt på at det er den veien det går.

Krysser fingrene for deg fremdeles, men vet hvor kjipt det er med skuffelsene. Har samme opplevelse som det; så lett med nr 1 og så vanskelig med nr 2. Sees kanskje på neste IKM-gruppe. :confused005:Heartpink Her er det nettopp bestilt nytt sett med tester :laughing002
 
Ja, man blir jo så frista til å teste.. Hørt om mange som har menssmerter selv om de er gravide. Er vel fordi livmoren driver å jobber :) Jeg tester ikke, litt fordi jeg har sen eggløsning og mensen er forventa 10 dpo (kort lutealfase..), så er liksom ikke vits å teste før uteblitt mens for min del :)

Ja, prøver å ikke teste noe her heller pga sen el, men ryker som oftest på en test rundt 10-11 dpo. Nå ser det ut som kroppen har klusset fullstendig for i dag kom det blod på papiret. Ikm på fredag (eller torsdag). Vet når el var siden jeg testet. Kan virke som jeg bare har 10 dager lutealfase denne måneden... Trodde den skulle være tilnærmet lik alltid, men kroppen min har tullet mye med syklusen før så...
 
Har sovet så dårlig i natt for jeg har kjent på hele kroppen at noe skjer, så var så spent og bare måtte ta en test idag tidlig. Nesten så jeg ville svi av digital med engang, for jeg MÅTTE være gravid. Den var blenda. Isteden har jeg knallpositiv EL-test :wideyed: På CD26 og det jeg trodde var 10DPO. Så må visst flytte over i annen IKM-gruppe jeg da. MA’en tuller visst med syklusen enda likevel :bag: Ønsker dere andre masse lykke til ❤️
 
Ok, nå må jeg innrømme at jeg også fristes til å starte testinga. 5 dpo idag :hilarious: og faktisk ingen murring eller stikking, det er første gang på veldig lenge at jeg ikke kjenner noen ting, for jeg bruker som regel å kjenne ett eller annet hele måneden. Motet er på topp og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bli så utrolig lei meg om det ikke går denne gangeno_O vi får se om jeg holder det jeg lover da :hilarious::hilarious:
 
Ja, prøver å ikke teste noe her heller pga sen el, men ryker som oftest på en test rundt 10-11 dpo. Nå ser det ut som kroppen har klusset fullstendig for i dag kom det blod på papiret. Ikm på fredag (eller torsdag). Vet når el var siden jeg testet. Kan virke som jeg bare har 10 dager lutealfase denne måneden... Trodde den skulle være tilnærmet lik alltid, men kroppen min har tullet mye med syklusen før så...

åhh.. dumme tanta! Sender masse styrkeklemmer <3
Ja, har hørt det selv at den skal være ca lik som alltid, men mine sykluser tuller også fælt. Den er på ca lik lengde, men eggløsning varierer, men mensen kommer som regel til rett tid.
 
Ok, nå må jeg innrømme at jeg også fristes til å starte testinga. 5 dpo idag :hilarious: og faktisk ingen murring eller stikking, det er første gang på veldig lenge at jeg ikke kjenner noen ting, for jeg bruker som regel å kjenne ett eller annet hele måneden. Motet er på topp og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bli så utrolig lei meg om det ikke går denne gangeno_O vi får se om jeg holder det jeg lover da :hilarious::hilarious:

Da er vi ca like langt! Jeg er 6 dpo i dag tror jeg, men jeg kjenner heller ingen ting :hilarious: Vi fikk jo kun lagt aksjer dagen etter positiv eggløsningstest. Håpe tiden går fort til helga, så tanta kan komme eller en positiv test. Her er mensen forventa på lørdag. Så om jeg skal teste blir nok det på søndag :hilarious:
 
17 dpo og negative tester og fortsatt ingen tr. Jeg tror SAen har forsinket eggløsningen og at det kanskje er det jeg har nå??! Ikke til å bli klok på dette. Vi legger uansett inn mye aksjer for tia
 
Ehm. Jeg hadde egentlig mistet motet. Men..?

øverste 10 min siden, midterste 5 min siden, og nederste 5 min siden og 25mlu ???
 

Vedlegg

  • 1D0C3F32-CACF-4D92-B4D4-AA5B8C8BF2EA.jpeg
    1D0C3F32-CACF-4D92-B4D4-AA5B8C8BF2EA.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 152
  • C82D95CA-436B-48D4-AB5D-173EE40D41F7.jpeg
    C82D95CA-436B-48D4-AB5D-173EE40D41F7.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 168
Ehm. Jeg hadde egentlig mistet motet. Men..?

øverste 10 min siden, midterste 5 min siden, og nederste 5 min siden og 25mlu ???

er det mulig at alle disse er skygger??
 

Vedlegg

  • 13A98AD2-E6F2-42E3-AD1C-41E6BF58E01B.jpeg
    13A98AD2-E6F2-42E3-AD1C-41E6BF58E01B.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 138
Ehm. Jeg hadde egentlig mistet motet. Men..?

øverste 10 min siden, midterste 5 min siden, og nederste 5 min siden og 25mlu ???

Babystreker:love7
 
Nå er det 12 dager siden ovitrelle ble satt. Er det vanlig å få utslag på test da? Er første gang jeg har tatt det, så er livredd for å få opp håpet...
Det er samme test, bare 2 bilder

10dpo

Syns den er veldig sterk for å være fra ovitrelle ja! Dette var mine tester 9 dpo etter innsett av blasto i 2018. Dvs 11 dager etter ovitrelle :) Hadde da hatt negative tester et par dager.

C2D86B9C-FF58-461C-A2B0-95F9993CFD87.jpeg


Drister meg til å gratulere ❤️ IVF?
 

Vedlegg

  • 4890B20C-C0B1-4589-9C90-FB5DC2D9007F.jpeg
    4890B20C-C0B1-4589-9C90-FB5DC2D9007F.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 131
  • 1C46F44F-7986-4790-A775-BA18B84CCC86.jpeg
    1C46F44F-7986-4790-A775-BA18B84CCC86.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 128
ja, men jeg slipper ikke jubelen helt løs før jeg har tatt digital. Men jeg slipper den litt løs, for jeg har fått MYE skygger, men aldri sånn som dette? Jeg er 11dpo forresten.

Oj, det var veldig tydelige streker :woot: Jeg har troa siden de skiller seg såpass ut siden de i går :woot:
 
Oj, det var veldig tydelige streker :woot: Jeg har troa siden de skiller seg såpass ut siden de i går :woot:

ja det var veldig plutselig en tydelig strek der. Men jeg syns det er litt rart at 25mlu testen er sterkere enn 10mlu testene? :nailbiting:
 
ja det var veldig plutselig en tydelig strek der. Men jeg syns det er litt rart at 25mlu testen er sterkere enn 10mlu testene? :nailbiting:

Det har jeg opplevd selv før så det ville jeg ikke tenkt så mye på :) Jeg testet ut hcg fra MA’en min med begge testene, og det var aldri stor forskjell på de og 25 var ofte sterkere.
 
Det har jeg opplevd selv før så det ville jeg ikke tenkt så mye på :) Jeg testet ut hcg fra MA’en min med begge testene, og det var aldri stor forskjell på de og 25 var ofte sterkere.

så rart! 25mlu testene er jo billigere også. Så hvis jeg ikke er gravid nå eller det er kjemisk og det blir ny pp så skal jeg hvertfall bare bestille 25 testene :laughing002
 
Back
Topp