IKM uke 35

Ikm er på fredag. Jeg har gått på Letrozol denne PP. Har ikke sagt det med gyn at jeg går på det denne mnd. Og skal vel i utgangspunktet ta blodprøver for å se om EL her vært. Men skal dit for undersøkelse i okt. Jeg har så lyst å bli gravid nåååå. Har prøvd av og på i 3 år nå. Har hatt masse bivirkninger av kuren denne gangen og.

bruker du letrozol uten oppfølging fra gyn? Er det første gang du bruker det? Jeg forstod det sånn av min gyn at det var viktig med oppfølging og helst ultralyd på cd12 første gang, fordi at det var en sjanse for at det var flere/mange eggposer som ble moden og at man da ikke burde ha sex siden det potensielt ville vært stor fare for flerlinger. Selvom det er sjeldent på letrozol sammenlignet med pergo, men det forekommer likevel og man vet jo aldri hvordan kroppen reagerer hvis man ikke har brukt det tidligere?

Jeg hadde 2, på grensen til 3, modne eggposer på ultralyd cd12. Hvis den tredje eggposen hadde vært et par mm større hadde vi blitt bedt om å ikke ha samleie pga fare for flerlinger (fler enn to) :nailbiting::nailbiting:
 
bruker du letrozol uten oppfølging fra gyn? Er det første gang du bruker det? Jeg forstod det sånn av min gyn at det var viktig med oppfølging og helst ultralyd på cd12 første gang, fordi at det var en sjanse for at det var flere/mange eggposer som ble moden og at man da ikke burde ha sex siden det potensielt ville vært stor fare for flerlinger. Selvom det er sjeldent på letrozol sammenlignet med pergo, men det forekommer likevel og man vet jo aldri hvordan kroppen reagerer hvis man ikke har brukt det tidligere?

Jeg hadde 2, på grensen til 3, modne eggposer på ultralyd cd12. Hvis den tredje eggposen hadde vært et par mm større hadde vi blitt bedt om å ikke ha samleie pga fare for flerlinger (fler enn to) :nailbiting::nailbiting:
Ja jeg bruker det akkurat nå, uten oppfølging. Jeg har prøvd letrozol i flere år. Og jeg har ikke blitt fulgt opp med ul. Kun blodprøve for bekreftelse av El, eller ikke. Gyn sa det ile var sjanse for flerlinger ved denne sorten. Har 2 pergobarn. Der vet jeg det var mer fare..
 
TR:smiley-angry007

Og neste eggløsning blit da i en helg!! Klinikken har ikke åpent for inseminasjon i helger. Noe som er helt dust! 2 av ukens 7 dager er stengt. Danmark er laaangt forran Norge på dette området. Har ikke lyst å vente flere måneder til fordi jeg får EL i helger nå :smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:dead::rolleyes:
 
9 dpo og blenda :) Av en eller annen merkelig grunn mister jeg litt håpet, selv om jeg testet blenda 9 dpo sist jeg var gravid. Lot vær å teste 10 og 11, fikk svak positiv 12.
 
Nå er det 12 dager siden ovitrelle ble satt. Er det vanlig å få utslag på test da? Er første gang jeg har tatt det, så er livredd for å få opp håpet...
Det er samme test, bare 2 bilder

10dpo
 

Vedlegg

  • IMG_20200824_083732.jpg
    IMG_20200824_083732.jpg
    13,9 KB · Visninger: 127
  • IMG_20200824_083552.jpg
    IMG_20200824_083552.jpg
    9,9 KB · Visninger: 133
9 dpo og IKM-dag for meg. Spottingen er i gang og testen er blenda, så det gikk nok dessverre ikke denne gangen :confused1 Håper imidlertid denne uken bringer mange doble streker og spirer for dere andre :Heartred Spennende å følge med:love7
 
Ja jeg bruker det akkurat nå, uten oppfølging. Jeg har prøvd letrozol i flere år. Og jeg har ikke blitt fulgt opp med ul. Kun blodprøve for bekreftelse av El, eller ikke. Gyn sa det ile var sjanse for flerlinger ved denne sorten. Har 2 pergobarn. Der vet jeg det var mer fare..

Jeg har brukt letrozol ofte uten oppfølging, senest nå :)
 
Her kom mensen idag, så da var bare EL dagen etter jeg trodde...
 
Nå er det 12 dager siden ovitrelle ble satt. Er det vanlig å få utslag på test da? Er første gang jeg har tatt det, så er livredd for å få opp håpet...
Det er samme test, bare 2 bilder

10dpo

Denne er jo postiv! Gratulerer :Heartred:Heartred

9 dpo og blenda :) Av en eller annen merkelig grunn mister jeg litt håpet, selv om jeg testet blenda 9 dpo sist jeg var gravid. Lot vær å teste 10 og 11, fikk svak positiv 12.

Ikke gi opp håpet, vanlig å få blenda test 9 dpo :)
 
Hmm, fikk denne i dag :nailbiting: 8DPO (tror jeg)... æææh, håper ikke det er skygge bare :(
 

Vedlegg

  • 465DC5D0-079F-4CB3-B925-763F01A79FD6.jpeg
    465DC5D0-079F-4CB3-B925-763F01A79FD6.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 125
Ingen økning fra i går til i dag, så da tipper jeg det er den velkjente skyggen jeg bruker å få fra babyplan jeg har sett på i går og nå. Fikk også litt lyyys lys rosa på papiret i går etter sex, så da regner jeg med at tanta er her om ikke så lenge. Utrolig kjedelig at det skal være så fryktelig vanskelig å unnfange nr 2, når det gikk lett som en plett med første. Jaja, det er enda tre dager til ikm og pp6, men jeg er allerede innstilt på at det er den veien det går.
 

Vedlegg

  • 68B32545-0E48-46B3-84F5-3E791E34C266.jpeg
    68B32545-0E48-46B3-84F5-3E791E34C266.jpeg
    36,7 KB · Visninger: 104
  • F2CF8956-643B-426C-AC1C-92A694D6E578.jpeg
    F2CF8956-643B-426C-AC1C-92A694D6E578.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 99
Nå er det 12 dager siden ovitrelle ble satt. Er det vanlig å få utslag på test da? Er første gang jeg har tatt det, så er livredd for å få opp håpet...
Det er samme test, bare 2 bilder

10dpo

Oi så spennende! Syns testen ser sterk ut til å være så mange dager etter ovitrelle, så jeg tror det er babystrek :happy:
 
Tr her og det er sååå vondt! Som om ikkje mensen aleine er kjedelig nok:(

Vurderer å droppe forum, el-testing og all-in-prøving neste runde. Mitt hovudprosjekt blir å få meg ny jobb, og skulle det bli positiv test om 4 veker så er det ein bonus:)

Lykke til alle:Heartred
 
Jeg ser noen streker nå på 10 dpo. Litt sterkere enn de jeg fikk i går, men de er også litt svakere enn hva jeg har fått når jeg har vært gravid før. Håper bare på at de øker igjen i morgen :)

03DF88A2-8150-47BF-B1B7-99A347E76A68.jpeg
 
Jeg ser noen streker nå på 10 dpo. Litt sterkere enn de jeg fikk i går, men de er også litt svakere enn hva jeg har fått når jeg har vært gravid før. Håper bare på at de øker igjen i morgen :)

Vis vedlegget 333794

Streker på alle:love017
 
Nå er det 12 dager siden ovitrelle ble satt. Er det vanlig å få utslag på test da? Er første gang jeg har tatt det, så er livredd for å få opp håpet...
Det er samme test, bare 2 bilder

10dpo

Tror absolutt det er babystrek:love7
 
13 dpo:love7
20200824_095201.jpg
 
Huff ja, dpo er de lengste dagene i året :rolleyes: Har sagt jeg ikke skal teste før ikm denne måneden, men ser for meg at jeg ryker på en test i morgen eller tirsdag. 9 dpo i dag og mangler symptomene jeg pleier å ha. Fikk masse menssmerter i går, men de er borte i dag og pleier ikke komme før 12-13 dpo til vanlig...

Ja, man blir jo så frista til å teste.. Hørt om mange som har menssmerter selv om de er gravide. Er vel fordi livmoren driver å jobber :) Jeg tester ikke, litt fordi jeg har sen eggløsning og mensen er forventa 10 dpo (kort lutealfase..), så er liksom ikke vits å teste før uteblitt mens for min del :)
 
Back
Topp