IKM uke 35

så rart! 25mlu testene er jo billigere også:laughing002:laughing002. Så hvis jeg ikke er gravid nå eller det er kjemisk og det blir ny pp så skal jeg hvertfall bare bestille 25 testene :laughing002

Ja, jeg har ofte tenkt på hvorfor i all verden jeg bestiller tidligtestene, men av en eller annen grunn liker jeg å ha et utvalg forskjellige tester :happy090:laughing002
 
ja, men jeg slipper ikke jubelen helt løs før jeg har tatt digital. Men jeg slipper den litt løs, for jeg har fått MYE skygger, men aldri sånn som dette? Jeg er 11dpo forresten.
IVF siden du tester ut ovitrelle? :)
 
Syns den er veldig sterk for å være fra ovitrelle ja! Dette var mine tester 9 dpo etter innsett av blasto i 2018. Dvs 11 dager etter ovitrelle :) Hadde da hatt negative tester et par dager.

Vis vedlegget 333830

Drister meg til å gratulere ❤️ IVF?
Har hatt veldig svake streker I et par dager, og denne i dag..det ligger bilde I dagboken min:)
Er jo bare 10dpo, så vet liksom ikke hva jeg skal tro...
Nei, er kun Letrozol og ovitrelle nå, vi har akkurat fått henvisning til IVF, så hadde vært helt fantastisk om det gikk nå :Heartred
 
Ehm. Jeg hadde egentlig mistet motet. Men..?

øverste 10 min siden, midterste 5 min siden, og nederste 5 min siden og 25mlu ???

Dette må jo bare være babystreker!! Drister meg til å si gratulerer, å gleder meg til å se utviklingen ❤️
 
Dette må jo bare være babystreker!! Drister meg til å si gratulerer, å gleder meg til å se utviklingen ❤️

sier forsiktig takk ❤️ Gru-gleder meg til digital i morgen! Nå må bare du komme etter! Vi planla jo forrige ikm-gruppe at denne uken her ble vår ❤️
 
sier forsiktig takk ❤️ Gru-gleder meg til digital i morgen! Nå må bare du komme etter! Vi planla jo forrige ikm-gruppe at denne uken her ble vår ❤️

Hååper ❤️ Har skygge på inntørket test fra i formiddag, men er jo bare 9 dpo i dag. Krysser alt jeg har, å gleder meg til å se din digitale i morgen ❤️
 
Har hatt veldig svake streker I et par dager, og denne i dag..det ligger bilde I dagboken min:)
Er jo bare 10dpo, så vet liksom ikke hva jeg skal tro...
Nei, er kun Letrozol og ovitrelle nå, vi har akkurat fått henvisning til IVF, så hadde vært helt fantastisk om det gikk nå :Heartred

Spennende! Her gikk aldri letrozol, så ble ICSI til slutt... Men håpte søsken kunne komme litt enklere, ser dessverre ikke sånn ut.
 
nei, pcos og egg som ikke slipper av seg selv. Så fikk ovitrelle for å hjelpe til i den prosessen ❤️❤️

Skjønner. PCOS her også, null EL uten medisiner.
 
Hååper ❤️ Har skygge på inntørket test fra i formiddag, men er jo bare 9 dpo i dag. Krysser alt jeg har, å gleder meg til å se din digitale i morgen ❤️

klarte å lure meg unna til et apotek for å kjøpe digitale tester nå! Og de hadde 25% på de i tillegg. Så da ble det to 2-pakninger. Så da kan jeg teste så mye jeg vil, og hvis den blir negativ så har jeg til neste pp hvertfall! ❤️ Ryker nok en i kveld før nattevakt allerede tipper jeg. Men har drukket masse brus til middag i dag, så urinen er nok ganske utvannet nå.. :nailbiting:
 
Tr her og det er sååå vondt! Som om ikkje mensen aleine er kjedelig nok:(

Vurderer å droppe forum, el-testing og all-in-prøving neste runde. Mitt hovudprosjekt blir å få meg ny jobb, og skulle det bli positiv test om 4 veker så er det ein bonus:)

Lykke til alle:Heartred
Skjønner deg så godt! Her blir det nok ikke testing neste runde da vi igjbe er på hytten med svigers men skal teste grafruktekstrakt og wild yam. Men vurdere ikke melde meg inn i gruppe! Får se hva som skjer. Lykke til mye jakten på ny jobb! Håper du lykes både med jobb og spire neste ukene!
 
Bestilte litt flere tester i know, jeg er håpløs:hilarious: Fikk et lass med tester fra babyplan early, bestilte jo seff flere, for trodde ikke klaffet.. Bestilte nå to +tester fra CB, synes de er best egentlig:rolleyes:
 
klarte å lure meg unna til et apotek for å kjøpe digitale tester nå! Og de hadde 25% på de i tillegg. Så da ble det to 2-pakninger. Så da kan jeg teste så mye jeg vil, og hvis den blir negativ så har jeg til neste pp hvertfall! ❤️ Ryker nok en i kveld før nattevakt allerede tipper jeg. Men har drukket masse brus til middag i dag, så urinen er nok ganske utvannet nå.. :nailbiting:

ble ingen digital i kveld, urinen var altfor utvannet til at jeg turde å ta en :laughing002
 
Bare klokka bikker 00.00 er det 4 dager til forventa mensen, men hverken ømme pupper eller kviser har dukket opp enda. Som skrevet tidligere bruker jeg alltid å få det senest 5-6 dager før mensen (hvertfall det siste halvåret som jeg har loggført symptomer) og et aldri så lite kviseutbrudd i dagene før.
Spent på om det er en spire eller bare forsinka symptomer før mensen altså :hilarious: Blir jo smågal selv om man egentlig ikke skulle ta den perioden her så seriøst pga manglende aksjelegging :hilarious: Og er alt for tidlig å ta test også.. Er blitt syk, så må være hjemme, så dagene går jo ekstra sakte..
 
Skygge på kveldens, spent på i morgen tidlig ❤️
 

Vedlegg

  • 1ED3C59E-FA96-4812-82B3-5E0F1157EEB3.jpeg
    1ED3C59E-FA96-4812-82B3-5E0F1157EEB3.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 112
Back
Topp