IKM uke 35

Kommer til å fortsette å teste ja, dette blir vår siste pp som aktive prøvere på lenge.. Psyken min takler det ikke, jeg blir helt koko altså. Så jeg er bare nødt å flytte fokus nå hvis det går i vasken denne gang og - og det ser ikke så veldig lovende ut så langt desverre. Det er tydelig at testen synker i styrke.. men ja jeg tester til tr dukker opp jeg og legger litt håp i at det kanskje kan snu igjen? :oops:

så kjedelig at din ikke har økt! Skal du teste igjen i kveld eller vente til i morgen? :angelic:

Håper det er testen som er litt tullete, jeg føler iallefall at man ser stigningen dårlig på babyplan ifht CB+ f.eks. så har bestilt de selv nå, og venter på de i posten:) Håper for deg, og håpet er ikke ute før tanta banker på døren:Heartred
 
Åååh jeg føler meg så teit :oops::oops:

Har vært i kontakt med kinikken i dag og har fått lagt en plan videre. 5 mg letrozol fra syklusdag 4-9? Og ultralyd neste uke. Insemineringsdato får jeg etter ultralydkontrollen.

Men! Jeg snakket med spådamen min i går. (Teit, I know) og hun har hatt så utroolig mye rett på meg tidligere. Alt fra partner til huskjøp til diverse situasjoner. Og da jeg spurte henne i går om jeg kom til å bli gravid snart sa hun:
"Hmm ikke i nærmeste fremtid. Jeg ser deg med et barn, og du kommer til å bli gravid igjen. Men tror ikke det skjer på en stund. Men ikke hør på meg, jeg er dårlig på tid"

Og jeg legger litt tarotkort selv, og fikk ikke så gode kort når jeg spådde meg om graviditet. Møkk! Mister helt lysten på å reise til Oslo. Føler at jeg kaster bort tid og penger. Skal jeg utsette forsøket litt?? Men da skjer det heller ikke noe:shifty: Jeg er helt rådvill. Man skal jo ikke tro alt for mye på sånne spådamer, men når hun har hatt så mye rett tidligere er det vanskelig å ikke bli farget av det. Har en dårlig magefølelse . Og hvordan er det å få barn i juni egentlig? Med en nyfødt midt på sommeren, det er kanskje litt slitsomt? De skal jo ikke ha sol, og man er kanskje helt utslitt + har en 3 åring som skal aktiviseres. Gaaaaaaah!! Dagens tankekjør.
 
Åååh jeg føler meg så teit :oops::oops:

Har vært i kontakt med kinikken i dag og har fått lagt en plan videre. 5 mg letrozol fra syklusdag 4-9? Og ultralyd neste uke. Insemineringsdato får jeg etter ultralydkontrollen.

Men! Jeg snakket med spådamen min i går. (Teit, I know) og hun har hatt så utroolig mye rett på meg tidligere. Alt fra partner til huskjøp til diverse situasjoner. Og da jeg spurte henne i går om jeg kom til å bli gravid snart sa hun:
"Hmm ikke i nærmeste fremtid. Jeg ser deg med et barn, og du kommer til å bli gravid igjen. Men tror ikke det skjer på en stund. Men ikke hør på meg, jeg er dårlig på tid"

Og jeg legger litt tarotkort selv, og fikk ikke så gode kort når jeg spådde meg om graviditet. Møkk! Mister helt lysten på å reise til Oslo. Føler at jeg kaster bort tid og penger. Skal jeg utsette forsøket litt?? Men da skjer det heller ikke noe:shifty: Jeg er helt rådvill. Man skal jo ikke tro alt for mye på sånne spådamer, men når hun har hatt så mye rett tidligere er det vanskelig å ikke bli farget av det. Har en dårlig magefølelse . Og hvordan er det å få barn i juni egentlig? Med en nyfødt midt på sommeren, det er kanskje litt slitsomt? De skal jo ikke ha sol, og man er kanskje helt utslitt + har en 3 åring som skal aktiviseres. Gaaaaaaah!! Dagens tankekjør.


Hva man tror på er jo veldig individuelt, så du føler jo det best selv hva som er riktig for deg:Heartred Men- jeg er ‘alternativ’ selv, og tror en del store ting er forutbestemt før man blir født. Altså er slags ramme for store/viktige hendelser. Utover det spiller jo fri vilje inn, og jeg tror at alle små valg man tar hele tiden kan endre hvilken vei livet ditt er på vei. Dermed er det ingen spådame/klarsynt el som kan si med sikkerhet at helt spesifikke ting skjer/ikke skjer i fremtiden, for fremtiden påvirkes av valgene du tar her&nå. Litt komplisert forklart kanskje:hilarious:
I bunn&grunn; spådamen sa at det kan ta tid med å bli gravid, som førte til at du ble usikker og muligens utsetter prøvingen- ergo kommer det da til å ta tid.. Men hvis du heller skyver til side bekymringene og usikkerheten, og gjør alt som skal til i din makt for å bli gravid, så tar det kortere tid å bli gravid:) Kanskje hun kjente på følelsene du hadde av å ‘gi opp’/være utålmodig/bekymret rundt prøvingen?


Jeg ønsker deg iaf masse lykke til, hva enn du velger. Bare husk at du er ‘sjefen’ i ditt eget liv, så bare følg magefølelsen så kan du ikke ta feil:Heartred
 
Det går nok ikke vår vei denne gangen her heller desverre ser det ut som, jeg kan ikke forstå at det er noe annet enn en kjemisk. Nå er det ett døgn siden jeg fikk de tydelige positive testene og det bare synker ser det ut som. Kjedelig, men ingenting å gjøre med det :sorry:
 

Vedlegg

  • 146607A4-2FF5-44B9-8941-8D2F5E8AA717.jpeg
    146607A4-2FF5-44B9-8941-8D2F5E8AA717.jpeg
    41,2 KB · Visninger: 125
Hvis noen mener denne prøvingen ikke er forvirrende så vet ikke jeg. Nå har jeg gitt testene til samboer og han får bare lov å gi meg èn i døgnet fra nå. For nå ser det jo ut som en ordentlig rosa strek igjen. Men den digitale er negativ..
 

Vedlegg

  • 37FF2E4D-4565-4331-B732-1F74B07FAB7A.jpeg
    37FF2E4D-4565-4331-B732-1F74B07FAB7A.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 138
  • 5BC1FEBB-174C-4BAF-943C-CC377F5D6D86.jpeg
    5BC1FEBB-174C-4BAF-943C-CC377F5D6D86.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 143
Last edited:
Det går nok ikke vår vei denne gangen her heller desverre ser det ut som, jeg kan ikke forstå at det er noe annet enn en kjemisk. Nå er det ett døgn siden jeg fikk de tydelige positive testene og det bare synker ser det ut som. Kjedelig, men ingenting å gjøre med det :sorry:

Synes den nederste ser sterkere ut igjen?:Heartpink
 
Hvis noen mener denne prøvingen ikke er forvirrende så vet ikke jeg. Nå har jeg gitt testene til samboer og han får bare lov å gi meg èn i døgnet fra nå. For nå ser det jo ut som en ordentlig rosa strek igjen. Men den digitale er negativ..

Tror ikke du skal fraskrive du er gravid jeg altså, søta:Heartpink
 
vet du hva, det er ikke godt å si! Jeg er så forvirret nå at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Nå skal jeg teste èn gang på kvelden i morgen med en babyplan. Også èn test og evt en digital på torsdag hvis streken er der enda :schocked028

Nei, skjønner godt du er forvirret, synes ikke de babyplan-testene er helt gode å se økningen på heller, foretrekker CB+testene til det. Håper, håper og håper litt mer for deg:smiley-angelic001:Heartpink
 
tusen takk ❤️ Nå er det bare 2 dager til ikm, så svaret er ikke langt unna uansett, bare litt langt unna for en utålmodig sjel :rolleyes:

Vet ikke, vil ikke gi deg falsk håp, men har en god følelse for deg:Heartred Og vil så gjerne ha med deg inn i mai2021-gjengen:Heartpink Skjønner deg Så godt, hadde vært så utrolig utålmodig selv også. Og det er jeg også ellers:hilarious:
 
Skjønner deg så godt! Her blir det nok ikke testing neste runde da vi igjbe er på hytten med svigers men skal teste grafruktekstrakt og wild yam. Men vurdere ikke melde meg inn i gruppe! Får se hva som skjer. Lykke til mye jakten på ny jobb! Håper du lykes både med jobb og spire neste ukene!
Tusen takk, og masse lykke til til deg og:love2
 
Vet ikke, vil ikke gi deg falsk håp, men har en god følelse for deg:Heartred Og vil så gjerne ha med deg inn i mai2021-gjengen:Heartpink Skjønner deg Så godt, hadde vært så utrolig utålmodig selv også. Og det er jeg også ellers:hilarious:

takk for det ❤️ Ønsker meg veldig inn i den gjengen jeg og! I kveld har jeg vært skikkelig uvel. Måtte ligge helt i ro på sofaen, for hvis jeg beveget meg begynte jeg å brekke meg og det var like før jeg kastet opp hele kveldsen. Har nå kastet innpå en liter iskaldt vann, ligger i et iskaldt mørkt rom og kjenner at jeg sliter med å ikke kaste opp. Hadde hyperemesis forrige svangerskap, men det begynte ikke før nærmere uke 8 den gangen. Så jeg tror ikke helt på at det er evt hcg som gjør meg kvalm nå, men steike det skal bli lange uker hvis det er det allerede før ikm!!
 
takk for det ❤️ Ønsker meg veldig inn i den gjengen jeg og! I kveld har jeg vært skikkelig uvel. Måtte ligge helt i ro på sofaen, for hvis jeg beveget meg begynte jeg å brekke meg og det var like før jeg kastet opp hele kveldsen. Har nå kastet innpå en liter iskaldt vann, ligger i et iskaldt mørkt rom og kjenner at jeg sliter med å ikke kaste opp. Hadde hyperemesis forrige svangerskap, men det begynte ikke før nærmere uke 8 den gangen. Så jeg tror ikke helt på at det er evt hcg som gjør meg kvalm nå, men steike det skal bli lange uker hvis det er det allerede før ikm!!


Slitt med hyperemesis i alle svangerskap, og kom i uke 5 her:puke Håper ikke du har fått det allerede da, men:dead: Jeg tror du er preggy, søta:angel5 Håper du får en fin test med de magiske to strekene imorgen:Heartred
 
Litt bekymret for stigningen.. ser dette bra ut? øverste 10dpo, så 11dpo og nederste tatt i dag 12dpo.. den har jo steget litt, men nok?
 

Vedlegg

  • BAE704B1-8A9C-4623-9A55-C8CDDF504095.jpeg
    BAE704B1-8A9C-4623-9A55-C8CDDF504095.jpeg
    19 KB · Visninger: 140
Litt bekymret for stigningen.. ser dette bra ut? øverste 10dpo, så 11dpo og nederste tatt i dag 12dpo.. den har jo steget litt, men nok?

Stiger den, gratulerer så mye med spiren:love7
 
:rolleyes:Mon tro om ikke alt håp er ute for meg denne gangen likevel? Test fra i morges, 11 DPO

Hadde litt brune småblødninger, men så stoppet de i går.

Håperhåperhåper :dance008
 

Vedlegg

  • 5B69E728-5F16-4931-995A-72C1A1E0023F.jpeg
    5B69E728-5F16-4931-995A-72C1A1E0023F.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 121
12dpo, 13 dager siden ovitrelle ble satt... Kan dette virkelig være noe :wideyed:
Dagens test er nederst
 

Vedlegg

  • IMG_20200826_091915.jpg
    IMG_20200826_091915.jpg
    16,5 KB · Visninger: 127
Back
Topp