IKM uke 35

Ser stigning! Men skjønner at du gjerne vil ha en litt sterkere strek, så kanskje det kan hjelpe å prøve et annet merke for å slippe bekymringen? Kan anbefale Makesure som finnes på Meny:)

har kjøpt meg en digital som jeg tenkte ta i morgen :) så er det på vei noen tester i posten også, hihi. Tror jeg slutter å teste med strimmel om den digitale viser noe. Så får jeg ta en digital til neste uke å se om det blir 2-3 :)
 
nei, jeg går nå her i spenning og venter på at kvelden skal komme sånn at jeg kan teste. Jeg skal innrømme at jeg har letet etter testene i dag, men mannen har jammen gjemt dem godt. Så når jeg var på apoteket i dag for å hente ut en resept klarte jeg ikke å holde meg i mitt gode skinn og kjøpte to cb+ tester :laughing002 skal prøve å ikke bruke dem og vente til i kveld, men det roer litt ned å vite at jeg har en tilgjengelig hvis jeg ikke klarer å stå i mot. Men de er jo 25mlu da, og digital slo jo ikke ut så tviler på at det kommer noe der likevel :happy118

Hahah:hilarious: En liten luring du og:hilarious::Heartpink Skjønner deg SÅ godt. Man må jo bare teste da:hello2 Jeg er personlig mest glad i CB+. De gir den beste streken, synes jeg. Må innrømme at babyplan har tapt seg litt hos med denne gangen. Føler ikke de er som de var for 2 år siden. For strekene blir ikke sterkere. Sånn ordentlig sterk. Det gjør derimot CB+. Så følger bedre med på stigningen på dem faktisk. Jeg gleder meg som en liten unge i godtebutikken på din test:smiley-bounce012:Heartred
 
Hahah:hilarious: En liten luring du og:hilarious::Heartpink Skjønner deg SÅ godt. Man må jo bare teste da:hello2 Jeg er personlig mest glad i CB+. De gir den beste streken, synes jeg. Må innrømme at babyplan har tapt seg litt hos med denne gangen. Føler ikke de er som de var for 2 år siden. For strekene blir ikke sterkere. Sånn ordentlig sterk. Det gjør derimot CB+. Så følger bedre med på stigningen på dem faktisk. Jeg gleder meg som en liten unge i godtebutikken på din test:smiley-bounce012:Heartred

nå klarte jeg ikke vente lenger og tok en cb+. Det er en ultrasvak strek der, så svak at jeg ikke vet om den kommer med på bilde. Men jeg regner med at det uansett er for svakt til at ikm er i morgen. Så, i morgen skal jeg ta blodprøve for å se hva svaret er der, og evt følge opp med enda en blodprøve om noen dager.
 

Vedlegg

  • 4BCF0417-F031-4BB6-B39B-F18D62D1CBB6.jpeg
    4BCF0417-F031-4BB6-B39B-F18D62D1CBB6.jpeg
    22 KB · Visninger: 142
  • 9C000BDE-E2A2-46B9-977E-7B78EB1CA8CF.jpeg
    9C000BDE-E2A2-46B9-977E-7B78EB1CA8CF.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 139
Kveldens offisielle test. Jeg er nesten tom for babyplan sine tester så jeg må over på make sure sine. De er 25mlu. Men alvorlig talt. Jeg lurer på om det er testene til babyplan som er helt ubrukelige og at det er noe gale med dem som gjør at det kommer positiv og negativ om hverandre. Det var svak svak strek tidligere i dag på cb+, men da kunne jeg jo ikke sammenligne med babyplan siden samboer hadde gjemt dem. Men se her nå da?? Ganske svak enda, men tydelig rosa strek på make sure 25mlu og blenda på babyplan 10mlu??
 

Vedlegg

  • AF9172E7-F599-4003-BD9C-BE9C764DE3A9.jpeg
    AF9172E7-F599-4003-BD9C-BE9C764DE3A9.jpeg
    46,5 KB · Visninger: 156
Kveldens offisielle test. Jeg er nesten tom for babyplan sine tester så jeg må over på make sure sine. De er 25mlu. Men alvorlig talt. Jeg lurer på om det er testene til babyplan som er helt ubrukelige og at det er noe gale med dem som gjør at det kommer positiv og negativ om hverandre. Det var svak svak strek tidligere i dag på cb+, men da kunne jeg jo ikke sammenligne med babyplan siden samboer hadde gjemt dem. Men se her nå da?? Ganske svak enda, men tydelig rosa strek på make sure 25mlu og blenda på babyplan 10mlu??

Det er en tydelig rosa strek du har fått:love7
Ja, jeg må si jeg er dritskuffa over babyplan denne gang, de var bedre for to år siden, synes jeg. For nå får jeg nesten ikke stigning på testene fra babyplan, men den var Clearblue viser stigning:confused004 Dårlig med fargestoff eller noe i dem?
Her er mine fra før idag 4+1. Babyplan med første morgenurin. Clearblue på utvannet ettermiddagsurin.
20200826_140441.jpg
20200826_085454.jpg
 
12dpo og Sterkere strek i dag. Da kan jeg ta sjansen på å stå som gravid :love017 tar en digital på lørdag for å se det i tekst :shy:

Krysser fingrene for at dere som gjenstår joiner i Mai-gruppen :love7

Og masse babystøv til dere som går i neste PP :flower
 

Vedlegg

  • 7E2AD022-EAD2-476E-A94E-D0ABAE114CBA.jpeg
    7E2AD022-EAD2-476E-A94E-D0ABAE114CBA.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 107
Last edited:
Sterkere strek i dag. Da kan jeg ta sjansen på å stå som gravid :love017 tar en digital på lørdag for å se det i tekst :shy:

Krysser fingrene for at dere som gjenstår joiner i Mai-gruppen :love7

Og masse babystøv til dere som går i neste PP :flower
Gratulerer så mye :Heartpink:happy:
 
Har tatt eggløsningstest siste dagene på gøy for å sjekke når de blir positive ved graviditet. Positiv ved 13dpo;) dette var ikke morgenurin heller. Tok testene en time etter:happy:
 

Vedlegg

  • D8F449A2-F0C2-43B6-83A4-6603361B7175.jpeg
    D8F449A2-F0C2-43B6-83A4-6603361B7175.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 118
TR her

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester. Håper det er terminspirer alle sammen :dummy1:

Og masse babystøv til alle oss som skal videre i ny pp :Heartred
 
Testet blenda i dag 12 dpo, så har gitt litt opp denne pp nå :rolleyes: Så får vi bare se om tr kommer om to dager, som bestilt! Gratulerer så mye til alle dere med positive tester ❤️ Så krysser jeg fingrene for snarlig babyspire til resten!
 
IKM i dag, men ingen tegn til tr enda. Har vanligvis ganske sterke smerter dagen før tr dukker opp, men har ikke kjent noe så langt. Testene er enda svak svak strek på, så svak at det kan være skygge. Så disse sterke strekene jeg fikk på babyplan er enten falsk positiv, eller så har jeg fanget opp en kjemisk graviditet og tr blir mulig et par dager forsinket. I så tilfelle kan tr bare komme, sånn at jeg vet og slipper å gruble.
 
12dpo og Sterkere strek i dag. Da kan jeg ta sjansen på å stå som gravid :love017 tar en digital på lørdag for å se det i tekst :shy:

Krysser fingrene for at dere som gjenstår joiner i Mai-gruppen :love7

Og masse babystøv til dere som går i neste PP :flower

gratulerer så mye!!
 
TR her.
Gratulerer til alle dere med positive test og lykke til til dere andre I neste PP.
Vi går Inn I PP 12 og vi håper en juni baby
 
13 dpo, 15 dager siden ovitrelle. Nå begynner jeg å tro på dette:nailbiting::love7
 

Vedlegg

  • IMG_20200827_155006.jpg
    IMG_20200827_155006.jpg
    11,5 KB · Visninger: 72
Hei! Lenge siden jeg har vært her nå. Kan settes på ikke gravid da jeg fikk mensen 4 dpo. Dette blir pp9 nå, og jeg skal prøve å ikke stresse med noen ting, og prøve å holde meg unna alle tanker om graviditet :D Gratulerer til alle som har fått positic test, og lykke til dere som skal prøve en gang til <3 Heier på dere alle.
 
8 dpo.. så lyst til å teste, men prøver å holde meg til helga. Ømme pupper og kviser har også dukka opp nå, som er mine typiske tegn før uka kommer :) Kort lutealfase (syns jeg), så mensen er forventa lørdag, på cd 35 :meh: Får holde meg til testing da om uka ikke kommer :)
 
Back
Topp