IKM uke 35

14 dpo, jeg kan settes på gravid :love7
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7
 

Vedlegg

  • IMG_20200828_094039.jpg
    IMG_20200828_094039.jpg
    39,6 KB · Visninger: 111
14 dpo, jeg kan settes på gravid :love7
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7

For en fantastisk følelse:Heartred
 
14 dpo, jeg kan settes på gravid :love7
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7
Wuhu, gratulerer! Velkommen inn i mai gruppa ❤️❤️
 
Kan settes på TR, hun kom bankende på døren en dag før tiden. Liksågreit når det ikke ble klaff denne måneden. Noen som har noen gode tips for å fremskynde eggløsning? ❤️
 
Negativ test og spottingen begynte nå èn dag etter ikm. Så da var det kjemisk her denne gangen desverre. Kan bare settes på tr selvom hun ikke er kommet med full kraft enda.
 

Vedlegg

  • 17493B11-3566-4746-8F73-491EF741C67B.jpeg
    17493B11-3566-4746-8F73-491EF741C67B.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 108
Kan settes på TR, hun kom bankende på døren en dag før tiden. Liksågreit når det ikke ble klaff denne måneden. Noen som har noen gode tips for å fremskynde eggløsning? ❤️
Jeg fikk TR 2/3 dager før tiden her, men har lange sykluser (31-35 dager og EL 17-21 vanligvis). Leste om at salvie-te kan hjelpe på å stabilisere syklusen, så jeg tester det for første gang jeg- en kopp per dag:) Lykke til! :joyful:
 
Jeg kan egentlig bare fjernes fra denne gruppa, siden EL ble så utrolig forsinket så tok det litt tid her. De fleste er vel ferdige i denne gruppa :cool: Lykke til videre alle sammen :Heartred
 
Kan settes på ikke gravid. Mista i en kjemisk. Begynte å blø ordentlig idag 4+4
 
Jeg har holdt litt lav profil denne prøverunden her på forumet, men etter å ha fått denne (og x antall andre tester :hilarious:) tidligere i uka så må vi tro det går denne gangen:Heartred Vi er så glade og takknemlige! Masse lykke til dere andre:hello2
IMG_20200830_184151.jpg
 
Jeg har holdt litt lav profil denne prøverunden her på forumet, men etter å ha fått denne (og x antall andre tester :hilarious:) tidligere i uka så må vi tro det går denne gangen:Heartred Vi er så glade og takknemlige! Masse lykke til dere andre:hello2
Vis vedlegget 334288

Gratulerer så mye med spiren:Heartred
 
Back
Topp