IKM uke 35

Å gleder meg til å se testene deres når dere står opp:hilarious: Vil ha dere alle inn i mai :joyful::joyful:
 
Det ble ingen digital i dag heller. For dagens tester ser nemlig sånn her ut. HVORDAN er dette mulig?
 

Vedlegg

  • 754731FA-86A2-4BFA-A6F2-74FEF222FD66.jpeg
    754731FA-86A2-4BFA-A6F2-74FEF222FD66.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 142
Det ble ingen digital i dag heller. For dagens tester ser nemlig sånn her ut. HVORDAN er dette mulig?

Uff, så kjedelig.. Kan det være kjemisk? ❤️ Leit uansett.. Skal du fortsette å prøve å teste?

Jeg testet imorgest, men hadde da vært oppe to ganger inatt på do. Så testen viser enda skygge, men ikke noe sterkere enn igår kveld. Vil heller si litt svakere. Er bare 10 dpo i dag, så kan ikke utelukke hele pp’en.. Håper det snur for oss begge ❤️
 
Her begynte testingen i går kveld, 10dpo (tror jeg, kan ha vært 9dpo) - den var blenda. Er heldigvis ganske avslappet foreløpig, og har liten tro på å få det til selv i grunn. Vi har hatt en lang prøvehistorie med nr.1 og det måtte til slutt IVF til for å få skatten vår. Nå tenker vi å gå i gang igjen med neste runde IVF nov/des dersom vi ikke på magisk vis får det til selv i mellomtiden :)
 
Det ble ingen digital i dag heller. For dagens tester ser nemlig sånn her ut. HVORDAN er dette mulig?

Åneeeei:(:wideyed: kan ikke skjønne annet enn at det kan ha vært en streifer, altså kjemisk:sorry::arghh:
 
13 dager etter ovitrelle, 11dpo.

Bildet med klypa er fra I går, det andre dagens.
Dere som har gått på ovitrelle, henger den igjen så lenge?
 

Vedlegg

  • IMG_20200824_083732.jpg
    IMG_20200824_083732.jpg
    13,9 KB · Visninger: 113
  • IMG_20200825_092709.jpg
    IMG_20200825_092709.jpg
    15,7 KB · Visninger: 127
Det ble ingen digital i dag heller. For dagens tester ser nemlig sånn her ut. HVORDAN er dette mulig?

Fordi du har mindre konsentrasjon av hCG på morgen enn kveld :) Ny test ikveld er nok positiv igjen trolig ❤️ Håper virkelig for deg..
 
13 dager etter ovitrelle, 11dpo.

Bildet med klypa er fra I går, det andre dagens.
Dere som har gått på ovitrelle, henger den igjen så lenge?

Mine var alltid borte 7 dpo, dvs ca 8-9 dager.
 
13 dager etter ovitrelle, 11dpo.

Bildet med klypa er fra I går, det andre dagens.
Dere som har gått på ovitrelle, henger den igjen så lenge?

Jeg brukte Ovitrelle med førstemann, og der ble testene aldri negative, fikk veldig svake tester rundt 8/9dpo før de økte igjen. Mener å ha hørt at den sitter i kroppen ca. 10 dager, men varierer jo selvsagt... Litt vanskelig å se, men vil kanskje si at dagens er bittelitt sterkere? :)
 
Det ble ingen digital i dag heller. For dagens tester ser nemlig sånn her ut. HVORDAN er dette mulig?
Prøv igjen i kveld, jeg fant ut at hcg varierte veldig fra morgen til kveld hos meg, så jeg holder meg alltid til å teste på enten morgen eller kveld for å ikke bli skuffet :)
 
13 dager etter ovitrelle, 11dpo.

Bildet med klypa er fra I går, det andre dagens.
Dere som har gått på ovitrelle, henger den igjen så lenge?

Synes dagens bilde ser sterkere ut enn den igår?
 
Nå har jeg drømt om at jeg føder to netter på rad :laughing002
Håper det er noe i det! 6 dpo idag og veldig spent :love017
 
Uff, så kjedelig.. Kan det være kjemisk? ❤️ Leit uansett.. Skal du fortsette å prøve å teste?

Jeg testet imorgest, men hadde da vært oppe to ganger inatt på do. Så testen viser enda skygge, men ikke noe sterkere enn igår kveld. Vil heller si litt svakere. Er bare 10 dpo i dag, så kan ikke utelukke hele pp’en.. Håper det snur for oss begge ❤️

Kommer til å fortsette å teste ja, dette blir vår siste pp som aktive prøvere på lenge.. Psyken min takler det ikke, jeg blir helt koko altså. Så jeg er bare nødt å flytte fokus nå hvis det går i vasken denne gang og - og det ser ikke så veldig lovende ut så langt desverre. Det er tydelig at testen synker i styrke.. men ja jeg tester til tr dukker opp jeg og legger litt håp i at det kanskje kan snu igjen? :oops:

så kjedelig at din ikke har økt! Skal du teste igjen i kveld eller vente til i morgen? :angelic:
 

Vedlegg

  • 5A78823E-AD10-44AF-B3BE-C2294D1922A1.jpeg
    5A78823E-AD10-44AF-B3BE-C2294D1922A1.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 97
Fordi du har mindre konsentrasjon av hCG på morgen enn kveld :) Ny test ikveld er nok positiv igjen trolig ❤️ Håper virkelig for deg..
Prøv igjen i kveld, jeg fant ut at hcg varierte veldig fra morgen til kveld hos meg, så jeg holder meg alltid til å teste på enten morgen eller kveld for å ikke bli skuffet :)


Men tror dere det kan være såå stor forskjell fra kveld til morgen? Fra tydelig positiv til negativ? Ingenting hadde vært bedre, men jeg frykter nok kjemisk. Jeg skal fortsette å teste og håper jo selvfølgelig det snur igjen selvom jeg ikke heelt har troen på det da :angelic:
 
Men tror dere det kan være såå stor forskjell fra kveld til morgen? Fra tydelig positiv til negativ? Ingenting hadde vært bedre, men jeg frykter nok kjemisk. Jeg skal fortsette å teste og håper jo selvfølgelig det snur igjen selvom jeg ikke heelt har troen på det da :angelic:

Helt i starten kan det det :)

Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men ja.
 
Testene var svakere idag. Så tror jeg har opplevd en kjemisk til. Trøster meg med at jeg fikk time til utredning på det nasjonale kompetansesenteret for svangerskap og revmatisme.Håper de har en mirakelkur!
 
Back
Topp