Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jippi12 dpo og streken er sterkere. Du kan sette meg på gravid inntil videre @Trinity85
Vis vedlegget 468765

Kom en supermega svak skyggestrek i akkuratt riktig lys og vinkel når den var tørket, men føler ikke det teller akkurat. Hadde sååå håpet på en maibaby da jeg tar 2 vårbabyer fra før, men kjenner jeg mistet litt troen nå.Masse lykke til neste rundeDa kommer tante rød her til meg! Som forventet på IKM dagen! Så da takker jeg for meg!gleder meg til neste pp! Lykke til fininger.
takk for støtte, dere er gode.
![]()

Det er jo noe på denne! Får håpe det utvikler seg!
Da kommer tante rød her til meg! Som forventet på IKM dagen! Så da takker jeg for meg!gleder meg til neste pp! Lykke til fininger.
takk for støtte, dere er gode.
![]()
Det er jo noe på denne! Får håpe det utvikler seg!

TakkMasse lykke til I neste PP️
Veldig sterk skygge såfallSkygger ass
![]()
Enig! Jeg hadde trodd jeg var gravid om jeg hadde fått noe sånt! Men jeg har aldri fått noe særlig skygger før.Veldig sterk skygge såfall![]()
Ja, min er også alltid litt pingpong. Føler aldri jeg kan stole helt på den. Har prøvd å bli klok på om det er dårlig søvn/soving i kaldt rom/mange oppvåkninger. Uansett får jeg aldri disse fine kurvene jeg ser andre harKan se ut til at jeg spiller pingpong med temp målingene mine, noen andre som har så store kurver i tempen? Synes det er litt rart at jeg ikke har mer stabilt høye temperaturer nå når jeg tar progesteron støtte, må si jeg følte mer på progesteron «symptomer» sist syklus uten tilskudd. Vis vedlegget 468785
Godt jeg ikke er alene, holder meg fast i det faktum at FF til tross ser nok stigninger til at jeg har eggløsning.Ja, min er også alltid litt pingpong. Føler aldri jeg kan stole helt på den. Har prøvd å bli klok på om det er dårlig søvn/soving i kaldt rom/mange oppvåkninger. Uansett får jeg aldri disse fine kurvene jeg ser andre har
Skal ta en EL til i kveld tenkte jeg, men både smerter og slim er til stede så noe skjer. Kan hende jeg misset toppen min siden den ofte er veldig kort. Det er jo egentlig i dag jeg skal ha EL, så vi får se hva de neste testene sier.