Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal du se det blir på den dagenSå gøy!!Samme hvilken dag det blir sånn egentlig, men håper for barnets del at den slipper bursdag på 17. mai
![]()
Hadde ikke vært så ille, alle hadde flagget og feiret for hen
Ja ikkesant, blir heeelt sikkert den dagenNå skal du se det blir på den dagenHadde ikke vært så ille, alle hadde flagget og feiret for hen
![]()

Krysser fingrene for at denne gjør susen for deg, og at det blir et fint svangerskap. Men jobber du 100% nå?Det er helt forferdelig.. Er redd for å bli like dårlig. Jeg prøvde meg uten medisin i noen dager da jeg følte meg litt bedre på slutten, det var ikke noe lurt. Så tablettene funket selv om jeg trodde de ikke gjorde det de siste mnd. Denne gang er jeg moderat kvalm, så begynner på de fast for å være klar for opptrapping. Så er det noe med å ta strupetak på kvalme tidlig slik at den ikke får fri vilje til å utvikle seg.
Satser på detKrysser fingrene for at denne gjør susen for deg, og at det blir et fint svangerskap. Men jobber du 100% nå?
Jeg jobber ikke nå, er hjemme med minstemann enn så lenge 
Å, var det mye tegn?Ja ikkesant, blir heeelt sikkert den dagen
17. mai er min favorittdag over alle dager, slår julaften og alt, så kanskje det er en mening isåfall. Overtroen kommer tilbake, eggløsningen som skjedde på bursdagen min og alt det der![]()

Vanlige tester fra Makesure og BabyplanDere som har fått positive tester tidlig, hvilke tester har dette brukt? Tidligtester? Jeg bruker selv Babyplan sine vanlige strimmeltester.
så deilig! Men det kan jo være ganske hardt å være hjemme med en toåring og være så dårlig. Så bra at medisinene fungerer for deg, hoper de holdes i sjakk frem til terminSatser på detJeg jobber ikke nå, er hjemme med minstemann enn så lenge
![]()

Håper og tror det skal gå fint. Har en liten landsby herså deilig! Men det kan jo være ganske hardt å være hjemme med en toåring og være så dårlig. Så bra at medisinene fungerer for deg, hoper de holdes i sjakk frem til termin![]()

Oj! Dette var en nydelig temp!Har tempet, men er ikke stått opp ennå!
![]()
Masse lykke til neste gangJeg kan settes på tr! Den kom tidlig denne gangen. Klar for ny pp!

Noen var detÅ, var det mye tegn?![]()
og alle gode ting er tre, dette er tredje gangen jeg får positiv test, så det må jo bare gå veien nå
Håper virkelig for detNoen var detog alle gode ting er tre, dette er tredje gangen jeg får positiv test, så det må jo bare gå veien nå
![]()

Blenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig
Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.Fremdeles MASSE håp, min venn!PP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):
Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågåendeBlenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig
Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.
![]()