IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Skal starte på den idag. Har aldri prøvd den før. Har tidligere brukt Zofran, Afipran og en som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.
Blir spennende å se hvordan den fungerer. Har du hatt hyperremesis hele svangerskapet tidligere?

Nesten hele..
Føler med deg! Hadde det slik selv forrige svangerskap, og Xonvea hadde såvidt komt på markedet da jeg ble gravid, men turte ikke ta de da, så var sykemeldt fra uk 7 og frem til fødsel pga av det. Tenker å prøve den dersom jeg blir gravid denne gangen :cat:
Hører til historien at jeg hadde en MA rett før hvor jeg hadde fått ekstremt mye forskjellig kvalmestillende som ikke fungerte.

Føler med deg! Hadde det slik selv forrige svangerskap, og Xonvea hadde såvidt komt på markedet da jeg ble gravid, men turte ikke ta de da, så var sykemeldt fra uk 7 og frem til fødsel pga av det. Tenker å prøve den dersom jeg blir gravid denne gangen :cat:
Hører til historien at jeg hadde en MA rett før hvor jeg hadde fått ekstremt mye forskjellig kvalmestillende som ikke fungerte.
Det er helt forferdelig.. Er redd for å bli like dårlig. Jeg prøvde meg uten medisin i noen dager da jeg følte meg litt bedre på slutten, det var ikke noe lurt. Så tablettene funket selv om jeg trodde de ikke gjorde det de siste mnd. Denne gang er jeg moderat kvalm, så begynner på de fast for å være klar for opptrapping. Så er det noe med å ta strupetak på kvalme tidlig slik at den ikke får fri vilje til å utvikle seg.

Tester mer imorgen :blob9
20250901_111948.jpg

Dere som har testet positivt nå, og har EL tester liggende, har dere lyst til å sjekke om den blir sterkt positiv? :angelic:
Skyggestreker gjør meg litt sprø :hilarious::bag:

Dere som har testet positivt nå, og har EL tester liggende, har dere lyst til å sjekke om den blir sterkt positiv? :angelic:
Skyggestreker gjør meg litt sprø :hilarious::bag:
Har ikke flere EL tester. Men du kan se inne på dagboken min. Da jeg testet ut hcg etter SA. Testet samtidig etter EL

Back
Topp