IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Ok, fine du :Heartred Masse lykke til neste runde. Snart er det din tur igjen!

Hadde kjemisk igjen denne PP, begynner å bli lei:sorry: Begynt med fertility-tilskudd fra protein.no, men supplerer med 200mg Q10 utenom i tillegg(blir da totalt 300mg Q10 daglig). Og sluttet helt med snusen for 16dager siden, og bruker nå nikotinfri snus. Så får vi se om jeg får en terminspire igjen❤️✨️ Går nå inn i PP6:smiley-angelic001

Hadde kjemisk igjen denne PP, begynner å bli lei:sorry: Begynt med fertility-tilskudd fra protein.no, men supplerer med 200mg Q10 utenom i tillegg(blir da totalt 300mg Q10 daglig). Og sluttet helt med snusen for 16dager siden, og bruker nå nikotinfri snus. Så får vi se om jeg får en terminspire igjen❤️✨️ Går nå inn i PP6:smiley-angelic001
Forstår deg godt at du er lei :Heartred Og enormt godt jobbet med snus-slutt! Klapp på skulderen til deg:smiley-bounce016
Er sikker på det straks klaffer. Du skal jo få en baby igjen, til slutt:love7 Heier masse på deg! Du er skikkelig god å ha her inne. Sprer mye god energi:smiley-angelic003
Snart, fine du:Heartbigred

Hvordan går det med dere? Jeg har muligens gått glipp av noen av dere, så skriv gjerne hvor jeg skal gjøre av dere på listen om dere ønsker det :happy:

@Stjernest0v

@H-40694289

@Babykrølle

@Eplejuice

@LiseMerethe

@Frostbite

@Bkno

@Lykkebarn1123

@mamat2prinsesser&4prinser

@Starten_på_noe_fint
Her ble det siste test i dag 14DPO og den var blenda hvit. Sluttet på progesteron og bare å vente på TR. Hurra for alle gravide og måtte vi andre komme etter.

Forstår deg godt at du er lei :Heartred Og enormt godt jobbet med snus-slutt! Klapp på skulderen til deg:smiley-bounce016
Er sikker på det straks klaffer. Du skal jo få en baby igjen, til slutt:love7 Heier masse på deg! Du er skikkelig god å ha her inne. Sprer mye god energi:smiley-angelic003
Snart, fine du:Heartbigred

Tusen takk for fiiine ord, gode du:smiley-angelic003 Jeg håper jeg slipper 6 nye PP før spiren sitter:p Masse, masse lykke til videre inn i termingruppa, kjære du:love7:binkybaby

Back
Topp