Ok, fine duIkke fått mens ennå, men kan settes på TR
![]()
Masse lykke til neste runde. Snart er det din tur igjen!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, fine duIkke fått mens ennå, men kan settes på TR
![]()
Masse lykke til neste runde. Snart er det din tur igjen!Ok, fine duMasse lykke til neste runde. Snart er det din tur igjen!
Begynt med fertility-tilskudd fra protein.no, men supplerer med 200mg Q10 utenom i tillegg(blir da totalt 300mg Q10 daglig). Og sluttet helt med snusen for 16dager siden, og bruker nå nikotinfri snus. Så får vi se om jeg får en terminspire igjen
Forstår deg godt at du er leiHadde kjemisk igjen denne PP, begynner å bli leiBegynt med fertility-tilskudd fra protein.no, men supplerer med 200mg Q10 utenom i tillegg(blir da totalt 300mg Q10 daglig). Og sluttet helt med snusen for 16dager siden, og bruker nå nikotinfri snus. Så får vi se om jeg får en terminspire igjen
️ Går nå inn i PP6
![]()
Og enormt godt jobbet med snus-slutt! Klapp på skulderen til deg
Heier masse på deg! Du er skikkelig god å ha her inne. Sprer mye god energi

Her ble det siste test i dag 14DPO og den var blenda hvit. Sluttet på progesteron og bare å vente på TR. Hurra for alle gravide og måtte vi andre komme etter.Hvordan går det med dere? Jeg har muligens gått glipp av noen av dere, så skriv gjerne hvor jeg skal gjøre av dere på listen om dere ønsker det
@Stjernest0v
@H-40694289
@Babykrølle
@Eplejuice
@LiseMerethe
@Frostbite
@Bkno
@Lykkebarn1123
@mamat2prinsesser&4prinser
@Starten_på_noe_fint
Så dumt.. Håper den sitter snartHer ble det siste test i dag 14DPO og den var blenda hvit. Sluttet på progesteron og bare å vente på TR. Hurra for alle gravide og måtte vi andre komme etter.

Forstår deg godt at du er leiOg enormt godt jobbet med snus-slutt! Klapp på skulderen til deg
Er sikker på det straks klaffer. Du skal jo få en baby igjen, til sluttHeier masse på deg! Du er skikkelig god å ha her inne. Sprer mye god energi
Snart, fine du![]()
Jeg håper jeg slipper 6 nye PP før spiren sitter

Takk for detTusen takk for fiiine ord, gode duJeg håper jeg slipper 6 nye PP før spiren sitter
Masse, masse lykke til videre inn i termingruppa, kjære du
![]()