IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Her får jeg kun negative tester og i skrivende øyeblikk kjenner jeg på mensensmerter. Jeg kan bare settes på tr.

Gratulerer så mye til alle gravide og lykke til videre til dere andre :Heartred

Så utrolig kjedelig, masse lykke til neste PP❤️✨

Føler det bare er meg igjen her å vente på. 11 DPO i dag, tok en tidligstest og den er helt blenda hvit. Fikk skikkelig knekken i går, er så redd for å ikke bli mamma. Alltid vært den store drømmen, så kjenner det er litt vanskelig om dagen. Var så utrolig positiv inn i denne perioden med progesteron og god timing. Får håpe at det en dag viser seg å være helt perfekt timing, men midt oppi det er det krevende synes jeg.

Føler det bare er meg igjen her å vente på. 11 DPO i dag, tok en tidligstest og den er helt blenda hvit. Fikk skikkelig knekken i går, er så redd for å ikke bli mamma. Alltid vært den store drømmen, så kjenner det er litt vanskelig om dagen. Var så utrolig positiv inn i denne perioden med progesteron og god timing. Får håpe at det en dag viser seg å være helt perfekt timing, men midt oppi det er det krevende synes jeg.

Jeg er her jeg også, 11dpo her også❤️ Og føler også på skuffelse:sorry: Har kun prøvd 5PP, men likevel... skuffende med negative tester:arghh: Neste PP, kjære du❤️✨

@Trinity85 Gratulerer til alle gravide :talk017 :binkybaby :love017 :flower Og masse lykke til oss andre i neste PP, da krysser vi fingrene for junibebis:smiley-angelic001:binkybaby:Heartred✨️ Er 12 dpo, negative tester. Kan settes på TR!

Da tror jeg at jeg tør å sette meg på gravid! Måtte alle gode ting være 3, etter å ha mistet to på rad i kjemisk :Heartred IMG_6162.jpegIMG_6161.jpeg

Jeg har spottet smått siden torsdag kveld, kun ørlite brunt innimellom og ikke alltid nok til å synes i truseinnlegg. Var egt da sikker på at mensen skulle komme, men tempen er fremdeles over coverline (dog et fall i temp uansett) og blødningen har absolutt ikke tatt seg opp. Tar en siste test i morgen tidlig hvis tempen holder seg over coverline og hvis den er negativ så kommer nok mensen snart.

Vedlegg

• IMG_6772.png
    IMG_6772.png
    329,8 KB · Visninger: 37
Hvordan går det med dere? Jeg har muligens gått glipp av noen av dere, så skriv gjerne hvor jeg skal gjøre av dere på listen om dere ønsker det :happy:

@Stjernest0v

@H-40694289

@Babykrølle

@Eplejuice

@LiseMerethe

@Frostbite

@Bkno

@Lykkebarn1123

@mamat2prinsesser&4prinser

@Starten_på_noe_fint
Skrev det tidligere, her kom TR på IKM - dagen :sad010 Vi er nå klare for time hos fertilitetsavd på tirsdag :thumright Men det innebærer at gubben ikke kan gjøre noe i 2 dager før, og det passer jo supert når jeg nå har startet med svake streker på strimmel og cb lilla har kommet med blinkende smiley :banghead: så vi må jo vente og legge inn nye aksjer til tirsdag kveld :shifty:

Skrev det tidligere, her kom TR på IKM - dagen :sad010 Vi er nå klare for time hos fertilitetsavd på tirsdag :thumright Men det innebærer at gubben ikke kan gjøre noe i 2 dager før, og det passer jo supert når jeg nå har startet med svake streker på strimmel og cb lilla har kommet med blinkende smiley :banghead: så vi må jo vente og legge inn nye aksjer til tirsdag kveld :shifty:
Spennende dager for dere! Krysser for at det blir gode aksjer lagt på tirsdag :Heartred

Back
Topp