IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Er det alltid 2 streker på graviditetstestene til cb advanced monitor? For se testen jeg fikk i dag 3 dager før ikm :oops: monitoren sa "ikke gravid". Men linja er tydeligere i virkeligheten og tydelig blå! Tilogmed mannen ser linja...

Vis vedlegget 468799

Til sammenligning er babyplan testen ganske blank.

Vis vedlegget 468800
De er ikke ment for visuell tolkning. Akkurat som digital. Vet ikke om det alltid er to streker, men siden monitoren viser ikke gravid, og babyplan er negativ, hadde jeg tolket det i retning av negativt resultat.

Bytter IKM gruppe :chicken: Gratulerer til alle gravide:Heartred og masse lykke til dere som ikke fikk spiren til å sitte denne runden

PP5/CD24/9dpo(Ladycomp'n&CB-monitoren eller 10dpo(FF):

Har ingen symptomer, og negative tester, så har egentlig gitt opp denne PP :angelic: Så er innstilt på en ny PP, så er det bare å vente ei uke på TR, da:laughing002

Det går egentlig greit, har masse å gjøre✨️ Mangler bare 8 pakker, så er jeg ferdig med pakke kalenderen til kidsa:santa

Ser så fram til å begynne å julepynte huset og hagen, under 2 mnd til:rendeer Har handlet inn litt ny julepynt til treet: De hvite duene fra alene hjemme, skjønnheten og udyret pynt som mrs potts, tekoppen, lumiere(lysestaken) og clochsworth(klokken). Litt Julekuler fra Disney med Bambi, tussi, Ole Brumm, nasse nøff og Dumbo:greet008 Er egentlig ikke mer plass på treet, men:laughing025 Er nå den beste tiden på året begynner:smiley-bounce012

Eldstegutten vår(nr 3) blir 13 år imorgen, så skal lage ostekake etterpå, og pynte stua ikveld:cool05:gen014:dance011:talk017
Har ryddet, vasket 2 maskiner med tøy, støvsugd huset, lagt sammen tøy og fått av gårde alle sammen til skole og barnehage(ikke mini, da). Skal straks av gårde og forhåndsstemme til valget også shoppe litt. Så hente gutten på skolen 11.55, da er han ferdig for dagen... og såååånn går nå dagan:laughing002

20250903_083226.jpg

Screenshot_20250903_075534_FF App.jpg

Er det alltid 2 streker på graviditetstestene til cb advanced monitor? For se testen jeg fikk i dag 3 dager før ikm :oops: monitoren sa "ikke gravid". Men linja er tydeligere i virkeligheten og tydelig blå! Tilogmed mannen ser linja...

Vis vedlegget 468799

Til sammenligning er babyplan testen ganske blank.

Vis vedlegget 468800
Det er alltid 2 streker på cb monitor. Dessverre. Fått opp håpet noen ganger pga. de testene der selv :dead:

PP3/CD27/10dpo

To kjemiske de to første PP, hvor testene ble positive sent og aldri særlig sterke. Nå så jeg tydelig strek 7 dpo (!!), aldri skjedd før. I tillegg har den blitt sterkere, dette er testen 10 dpo. Er forsiktig håpefull, selv om jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda :Heartred Satt på Cyclones til uke 10

Vedlegg

• IMG_6111.jpeg
    IMG_6111.jpeg
    674,2 KB · Visninger: 106
  • IMG_6112.jpeg
    IMG_6112.jpeg
    902,9 KB · Visninger: 103
PP3/CD27/10dpo

To kjemiske de to første PP, hvor testene ble positive sent og aldri særlig sterke. Nå så jeg tydelig strek 7 dpo (!!), aldri skjedd før. I tillegg har den blitt sterkere, dette er testen 10 dpo. Er forsiktig håpefull, selv om jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda :Heartred Satt på Cyclones til uke 10
Helt fantastisk! Gratulerer, dette ser veldig fint ut :love7 Skal jeg sette deg på gravid?

PP5/CD24/9dpo(Ladycomp'n&CB-monitoren eller 10dpo(FF):

Har ingen symptomer, og negative tester, så har egentlig gitt opp denne PP :angelic: Så er innstilt på en ny PP, så er det bare å vente ei uke på TR, da:laughing002

Det går egentlig greit, har masse å gjøre✨️ Mangler bare 8 pakker, så er jeg ferdig med pakke kalenderen til kidsa:santa

Ser så fram til å begynne å julepynte huset og hagen, under 2 mnd til:rendeer Har handlet inn litt ny julepynt til treet: De hvite duene fra alene hjemme, skjønnheten og udyret pynt som mrs potts, tekoppen, lumiere(lysestaken) og clochsworth(klokken). Litt Julekuler fra Disney med Bambi, tussi, Ole Brumm, nasse nøff og Dumbo:greet008 Er egentlig ikke mer plass på treet, men:laughing025 Er nå den beste tiden på året begynner:smiley-bounce012

Eldstegutten vår(nr 3) blir 13 år imorgen, så skal lage ostekake etterpå, og pynte stua ikveld:cool05:gen014:dance011:talk017
Har ryddet, vasket 2 maskiner med tøy, støvsugd huset, lagt sammen tøy og fått av gårde alle sammen til skole og barnehage(ikke mini, da). Skal straks av gårde og forhåndsstemme til valget også shoppe litt. Så hente gutten på skolen 11.55, da er han ferdig for dagen... og såååånn går nå dagan:laughing002

20250903_083226.jpg

Screenshot_20250903_075534_FF App.jpg
For ett liv du har! Mens jeg… ligger på sofaen og ser på rotet hele dagen :shifty: Har lyst å pynte til høst, men null krefter.. Ååå håper du kan dele noen bilder fra julepynt osv i dagboken din etterhvert? :shy: Love it!

Da er vi midt i siste uken, jenter! Det står fremdeles flere på ikm datoer som jeg er usikker på har gitt lyd fra seg :happy: Gi beskjed til meg om det er noe jeg har glemt eller oversett. Kjempegøy med mange i 2-ukers gruppe:smiley-bounce016Og en grei gjeng som har blitt gravide:Heartred

PP5/CD25/10DPO:

Er fortsatt veldig forkjøla og syk. Tok mye paracet igår, også igår kveld før jeg la meg. Så antar det er derfor tempen gikk ned litt idag?! Uansett, negative tester. Mensenmurringer har vært på plass siden igår. Regner med mens om ca 6 dager!

Føler jeg har gitt opp litt, har alltid blitt kjapt gravid førhen. På tross av veldig fine blodprøver, så blir jeg altså ikke gravid!?
Ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette å prøve, også går det ikke, så går det ikke❤️ Jeg er veldig takknemlig for familien vi har sammen, og jeg vet jeg er verdens heldigste:love7

Screenshot_20250904_092937_FF App.jpg

PP5/CD25/10DPO:

Er fortsatt veldig forkjøla og syk. Tok mye paracet igår, også igår kveld før jeg la meg. Så antar det er derfor tempen gikk ned litt idag?! Uansett, negative tester. Mensenmurringer har vært på plass siden igår. Regner med mens om ca 6 dager!

Føler jeg har gitt opp litt, har alltid blitt kjapt gravid førhen. På tross av veldig fine blodprøver, så blir jeg altså ikke gravid!?
Ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette å prøve, også går det ikke, så går det ikke❤️ Jeg er veldig takknemlig for familien vi har sammen, og jeg vet jeg er verdens heldigste:love7

Screenshot_20250904_092937_FF App.jpg
Kjipt med negative tester :Heartred
Kanskje det bare tar litt lengre tid denne gangen før gullegget dukker opp?
Hvor raskt har du blitt gravid tidligere?

Begynte å spotte litt nå i kveld.. orket ikke teste på morgenen i dag engang da jeg skjønte forsåvidt i går at det ikke gikk veien. Så jeg kan settes på TR og så prøver vi på en junibaby istedenfor ;) :Heartred Lykke til videre med mai spirene! En fantastisk mnd å føde i!
Det var dumt.. Masse lykke til neste gang :Heartred

PP5/CD26/11DPO:
Hatt mensensmerter i 2 dager, regner med TR er på plass om 5 dager. Tempen var høy igjen idag på 37.17°, og tok paracet igår, så aner ikke!? Kroppen er weird, og gjør som den vil selv!:p

Jeg er endelig på bedringens vei, og har byttet sengetøy på alle sengene, lagt sammen tøy, støvsugd, satt på oppvaskmaskina, vasket to maskiner med tøy og satt på tørk:flower Negative tester morgentester...
Screenshot_20250905_084906_FF App.jpg

Back
Topp