IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Blenda test i dag tidlig... 9 dpo i dag, så hadde jo forventet minst en svaak skygge :wtf: murrer og stikker i livmor i dag også så jeg blir litt sprøø. Har det noe for seg å teste på kvelden når man tester så tidlig? Vil jo tro at når morgenurin er negativ så vil kveldsurin også være det.

Tror dere samboer tror på meg nå eller?! :shy: :smiley-angelic001:crybaby2:Heartred

Vedlegg

• 11267C1C-EEAA-4B38-A4D4-04EB6A552444.jpeg
    11267C1C-EEAA-4B38-A4D4-04EB6A552444.jpeg
    903,8 KB · Visninger: 73
Jeg viste nettopp en lik test til min samboer, han mener det sikkert er noe feil med testen:laughing002 Gratulerer så mye:Heartpink
Åå herlig!! Gratulerer til deg og :Heartpink :hello2
Samboer reagerte med litt vantro, glede og bekymring.
Vi gikk gjennom en MA i juni, og han sa at han ikke vil tro på dette før vi ser et bankende hjerte denne gangen, og det har han sin fulle rett til å tenke og føle!
Jeg på min side har egentlig en god følelse nå, kontra sist :shy:

Åå herlig!! Gratulerer til deg og :Heartpink :hello2
Samboer reagerte med litt vantro, glede og bekymring.
Vi gikk gjennom en MA i juni, og han sa at han ikke vil tro på dette før vi ser et bankende hjerte denne gangen, og det har han sin fulle rett til å tenke og føle!
Jeg på min side har egentlig en god følelse nå, kontra sist :shy:
Veldig forståelig reaksjon da:love7
De skal holde helt til mål disse spirene våre:Heartpink

Får bare sterkere og sterkere streker, denne fra i dag, så tror jeg kan tørre å settes opp som gravid

Gratulerer så mye med spiren:flower:binkybaby:love017:gen014:dummy1::love7:talk017:dummy::smiley-bounce012:dance008:gen014:cool05:dance011:happy093:hug007

Back
Topp