IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Satt i et møte i går kveld og fikk skikkelige murringer som varte en halvtime ish. Det kan ha vært el (el test er fremdeles høy) , eller kan det ha vært starten på noe..?

10 dpo og morgentiss, tester mer i kveld :Heartred

IMG_4875.jpeg

Så negative som de fåes:p Satser på positive tester imorgen:smiley-angelic001
20250902_101138.jpg

Blenda test 11dpo.. :wtf: Kom en supermega svak skyggestrek i akkuratt riktig lys og vinkel når den var tørket, men føler ikke det teller akkurat. Hadde sååå håpet på en maibaby da jeg tar 2 vårbabyer fra før, men kjenner jeg mistet litt troen nå.

Skygger ass:hilarious:
20250902_155400.jpg

Last edited:
Da kommer tante rød her til meg! Som forventet på IKM dagen! Så da takker jeg for meg! :) gleder meg til neste pp! Lykke til fininger. ❤️❤️ takk for støtte, dere er gode. ❤️

Masse lykke til I neste PP❤️✨

Kan se ut til at jeg spiller pingpong med temp målingene mine, noen andre som har så store kurver i tempen? Synes det er litt rart at jeg ikke har mer stabilt høye temperaturer nå når jeg tar progesteron støtte, må si jeg følte mer på progesteron «symptomer» sist syklus uten tilskudd. IMG_8660.jpeg

Kan se ut til at jeg spiller pingpong med temp målingene mine, noen andre som har så store kurver i tempen? Synes det er litt rart at jeg ikke har mer stabilt høye temperaturer nå når jeg tar progesteron støtte, må si jeg følte mer på progesteron «symptomer» sist syklus uten tilskudd. Vis vedlegget 468785
Ja, min er også alltid litt pingpong. Føler aldri jeg kan stole helt på den. Har prøvd å bli klok på om det er dårlig søvn/soving i kaldt rom/mange oppvåkninger. Uansett får jeg aldri disse fine kurvene jeg ser andre har :smiley-ashamed004

Skal ta en EL til i kveld tenkte jeg, men både smerter og slim er til stede så noe skjer. Kan hende jeg misset toppen min siden den ofte er veldig kort. Det er jo egentlig i dag jeg skal ha EL, så vi får se hva de neste testene sier.

Ja, min er også alltid litt pingpong. Føler aldri jeg kan stole helt på den. Har prøvd å bli klok på om det er dårlig søvn/soving i kaldt rom/mange oppvåkninger. Uansett får jeg aldri disse fine kurvene jeg ser andre har :smiley-ashamed004

Skal ta en EL til i kveld tenkte jeg, men både smerter og slim er til stede så noe skjer. Kan hende jeg misset toppen min siden den ofte er veldig kort. Det er jo egentlig i dag jeg skal ha EL, så vi får se hva de neste testene sier.
Godt jeg ikke er alene, holder meg fast i det faktum at FF til tross ser nok stigninger til at jeg har eggløsning.

Krysser fingrene for at du får EL, deilig å komme seg i DPO land

Er det alltid 2 streker på graviditetstestene til cb advanced monitor? For se testen jeg fikk i dag 3 dager før ikm :oops: monitoren sa "ikke gravid". Men linja er tydeligere i virkeligheten og tydelig blå! Tilogmed mannen ser linja...

1000013666.jpg

Til sammenligning er babyplan testen ganske blank.

1000013670.jpg

Back
Topp