IKM uke 34

Jeg er oftere sulten , litt lett kvalme innimellom, vondt i hodet hver dag .. murringer , men de var verre for noen dager siden, merker ikke like mye til det nå . Kjennes ut som noe skjer , men hva .. det får vi se :hilarious:

Har har jeg hatt hodepine de siste 4 dagene og de 2 siste dagene har jeg vært syyykt trøtt og sliten, og akkurat det var et symptom forrige gang også. Men kan selvfølgelig komme av andre ting også. Er bare 4 DPO, så skal vente en god stund til testing enda ;)

Har så mye utflod (sorry tmi)! Det var mitt første tegn sist så håper ikke det kan være det nå og :shy:

Ganske blank test i dag ihvertfall.
Og nå kjennes kroppen "vanlig" ut igjen .. så trua er litt borte. Samtidig så er det ikke ny PP før tr er her :)

Vedlegg

• 20230816_071933.jpg
    20230816_071933.jpg
    1 MB · Visninger: 88
  • 20230816_071925.jpg
    20230816_071925.jpg
    1,2 MB · Visninger: 98
Ganske blank test i dag ihvertfall.
Og nå kjennes kroppen "vanlig" ut igjen .. så trua er litt borte. Samtidig så er det ikke ny PP før tr er her :)
Hvor mange dpo er du? Siden tr ikke har kommer er det muligheter, vi krysser fingrene ❤️

Hvor mange dpo er du? Siden tr ikke har kommer er det muligheter, vi krysser fingrene ❤️
Litt usikker men maks 10 dpo , kan fort være noen dager kortere (helt nede i 6 kanskje).. så har ikke gitt opp håpet helt enda :Heartred

Jeg bytter på å være sikkert på st jeg er gravid til å tenke det er bare mens-symptomer gjennom hele dagen :hilarious:

Hehe, jaa, det gjør vel de fleste av oss :hilarious: :shy:
Håper det blir mange positive tester snart da :D

Blir noen spennende dager fremover nå, håper det popper opp positive tester på gruppa snart❤️
Jeg har kjøpt noen tester fra billigtester.no som heter David. Noen som har erfaring? Har bare brukt babyplan tidligere og har egentlig vært fornøyd. Men disse var litt billige .. blitt gnien tydeligvis! Haha

Har gått fra å ha litt trua til å ikke ha trua.. skal bort en tur i helga , tar en test i morgen tidlig (dagens var blank) og tar ingen ny før evt tr er forsinket tenkte jeg.. :) litt usikker på dpo .. men 10ish kanskje.

Negativ test i dag 12dpo, så stopper på cyclogest også. Hadde spotting 10dpo som vanlig, føler det er et dårlig tegn siden det alltid skjer tipper tr kommer om 1-2 dager nå

Denne perioden (pp3) kjenner jeg på mange av de samme tingene som jeg gjorde i pp1 som endte i SA. Trøtt og sliten 'uten grunn', akutt sulten med akutt kvalme, mye tak og murringer i mage og rygg.. Men som prøver vet jeg at man kan ønske på seg mange symptomer og at de kan være like for TR og graviditet, så får bare vente å se :) Er 7 dpo i dag!

Kjenner på litt murringer og i går kveld begynte jeg å bli kvalm. Så spørs om det ryker en test i dag :hilarious: :woot:. Er bare 8 dpo enda:).
Med 21 barnet mitt fikk jeg positiv digital 10 dpo :)

Her tror jeg løpet er kjørt, kjennes veldig ut som om tr er på vei. Er bare 8-9 dpo, men mye murringer i korsrygg og generell følelse av at tanta stikker innom når som helst. Kommer til å fortsette å teste framover til det faktisk kommer blod, men har mista troen.

Her tror jeg løpet er kjørt, kjennes veldig ut som om tr er på vei. Er bare 8-9 dpo, men mye murringer i korsrygg og generell følelse av at tanta stikker innom når som helst. Kommer til å fortsette å teste framover til det faktisk kommer blod, men har mista troen.

Testa idag? Murringer kan være tegn på graviditet også ❤️

Jeg hadde nok forskjøvet eggløsning med over en uke, så begynner å test igjen om en ukes tid! Er vel kun 2 dpo i dag! Huff, er vel litt på utur etter spontanabort i juni fortsatt...Krysser fingrene for at det kommer noen positive tester her snart :):Heartred

Den følelsen har jeg ved hver graviditet også. Umulig for meg å skille om det er graviditet eller TR rundt hjørnet.

Back
Topp