Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Siden tr ikke har kommer er det muligheter, vi krysser fingreneGanske blank test i dag ihvertfall.
Og nå kjennes kroppen "vanlig" ut igjen .. så trua er litt borte. Samtidig så er det ikke ny PP før tr er her![]()
Litt usikker men maks 10 dpo , kan fort være noen dager kortere (helt nede i 6 kanskje).. så har ikke gitt opp håpet helt endaHvor mange dpo er du? Siden tr ikke har kommer er det muligheter, vi krysser fingrene![]()

Akkurat som om det stikker i brystvortene i dag, litt ømt også. 6-7 dpo i dag, men har så klart fyrt av en negativ test
Vis vedlegget 412536
Jeg bytter på å være sikkert på st jeg er gravid til å tenke det er bare mens-symptomer gjennom hele dagenSmaart blir det forhåpentligvis 2 streker![]()

Jeg bytter på å være sikkert på st jeg er gravid til å tenke det er bare mens-symptomer gjennom hele dagen![]()

. Er bare 8 dpo endaHer tror jeg løpet er kjørt, kjennes veldig ut som om tr er på vei. Er bare 8-9 dpo, men mye murringer i korsrygg og generell følelse av at tanta stikker innom når som helst. Kommer til å fortsette å teste framover til det faktisk kommer blod, men har mista troen.

Den følelsen har jeg ved hver graviditet også. Umulig for meg å skille om det er graviditet eller TR rundt hjørnet.Her tror jeg løpet er kjørt, kjennes veldig ut som om tr er på vei. Er bare 8-9 dpo, men mye murringer i korsrygg og generell følelse av at tanta stikker innom når som helst. Kommer til å fortsette å teste framover til det faktisk kommer blod, men har mista troen.