IKM uke 34

Nei, tenkte jeg får ha en dag imellom :) håper veldig på 2 streker :Heartred men det gjør vi vel alle.. :Heartred
Imponerende at du klarer å la vær! Jeg hadde ikke klart å holde meg, spesielt ikke hvis jeg hadde noen symptomer og var så nærme:wideyed:Blir spennende å se i morgen:nailbiting:

Imponerende at du klarer å la vær! Jeg hadde ikke klart å holde meg, spesielt ikke hvis jeg hadde noen symptomer og var så nærme:wideyed:Blir spennende å se i morgen:nailbiting:
Hehe, jeg prøver å fortelle meg at den streken er sterkere dagen etter om den er der, så slipper jeg kanskje vri og vende og lure :P

4 dpo, kan vi ikke bare hoppe til helgen så jeg starte testing?:wacky:
Så enig!!
Jeg har fått perioder hvor jeg har følt meg litt andpusten, ikke så annerledes under trening, men etter. Litt sånn at jeg må trekke pusten en ekstra gang i en setning. I mine øyne er alt et tegn nå :smiley-angelic001 :hilarious:

Så enig!!
Jeg har fått perioder hvor jeg har følt meg litt andpusten, ikke så annerledes under trening, men etter. Litt sånn at jeg må trekke pusten en ekstra gang i en setning. I mine øyne er alt et tegn nå :smiley-angelic001 :hilarious:

Håååper!! :D
Føler jeg har litt mer utflod nå, så håper det vedvarer og er et godt tegn :hilarious:

Jeg er så enig! Eneste er at jeg skal bort til helgen med masse folk og utedo... så det kan bli vanskelig å teste :smiley-ashamed004 :happy8

Den er elite vanskeligere ja :bag:
Ha en pappkopp i innerlomma når du skal på do :hilarious:

Andre som er inne her å kikker av og til da? :p
Ikke all statistikken som er like trivelig å lese alltid, men jeg syns det gøy likevel.

Regner med vi får mange fine tester her både mot slutten av uken og neste uke:Heartred:Heartred
Den hadde jeg ikke sett før , så nå har jeg ihvertfall vært innom den og sjekka for de neste dagene :hilarious:

Den er elite vanskeligere ja :bag:
Ha en pappkopp i innerlomma når du skal på do :hilarious:

Jeg har vært inne på tanken om at jeg må finne på noe.

Jeg fikk det jo til når jeg var der sist og holdt på med EL tester, men EL tester er nå en ting... Om jeg er så heldig å skulle få positivt g-test er det ikke sikkert jeg klarer å holde maska helt.. Også er det jo detta med alkohol, som det helt sikkert vil bli noen enheter av i løpet av helga, jeg klarer jo selvfølgelig å begrense meg, men det vil bli stussa på om ikke jeg tar en øl til maten f.eks :smiley-ashamed004

Så mye om at, hvis at ... :happy090

Jeg har vært inne på tanken om at jeg må finne på noe.

Jeg fikk det jo til når jeg var der sist og holdt på med EL tester, men EL tester er nå en ting... Om jeg er så heldig å skulle få positivt g-test er det ikke sikkert jeg klarer å holde maska helt.. Også er det jo detta med alkohol, som det helt sikkert vil bli noen enheter av i løpet av helga, jeg klarer jo selvfølgelig å begrense meg, men det vil bli stussa på om ikke jeg tar en øl til maten f.eks :smiley-ashamed004

Så mye om at, hvis at ... :happy090

Enkleste er å vente til en kommer hjem, men så vil en jo gjerne vite så fort som mulig da :shy:
Mange dpo er du føre du reiser?

Enkleste er å vente til en kommer hjem, men så vil en jo gjerne vite så fort som mulig da :shy:
Mange dpo er du føre du reiser?

Jeg er bare 8 dpo på fredag, og 9 dpo når jeg kommer hjem igjen, så sånn egentlig er det jo tidlig å teste. Meeeen, så har jeg så lyst til å teste også

Jeg er bare 8 dpo på fredag, og 9 dpo når jeg kommer hjem igjen, så sånn egentlig er det jo tidlig å teste. Meeeen, så har jeg så lyst til å teste også

Ahh, skjønner! Sansynligvis vet du jo ikke noe føre 9 dpo, så om du klarer å vente er jo det best, men vanskelig å la være også :shy: :hilarious:

9dpo , det er "maks" , kan hende jeg er 5 dpo også.. sånn ut ifra symptomer rundt el.. men går ut ifra 9 enda også gir jeg meg ikke før tr kommer ;)
Tatt med testen fra 9 dpo (oppe) sist jeg var gravid og under har vi dagens .. så får vi se om det blir noe mer synlig etterhvert.
Jeg har så streksyn og ønsker det jo så veldig, at jeg ser "noe" på det meste :P jaja..

Vedlegg

• IMG_20230815_073534.jpg
    IMG_20230815_073534.jpg
    683,5 KB · Visninger: 113
Hei,
Får fortsatt positive eggløsningstester, er på CD 20 nå. Ut i fra appen skulle jeg ha hadd eggløsning lørdag. Men 2 dager på rad nå har jeg fått positiv. Altså streken er sterkere enn kontrollstreken. Får teste imorgen å se om eggløsning er over.

Trodde jeg var hvertfall 8 dpo, men i dag fikk jeg eggløsningsslim og testet svært positivt på eggløsningstest. Hadde også positive eggløsningstester helgen for en uke siden. Tatt letrozolkur denne måneden, men trodde ikke den skulle tulle så med det. Skal jeg gå utifra at eggløsning er i dag da? Og kan jeg bli gravid så sent i syklus (dag 25)?
IMG_6840.jpeg

Trodde jeg var hvertfall 8 dpo, men i dag fikk jeg eggløsningsslim og testet svært positivt på eggløsningstest. Hadde også positive eggløsningstester helgen for en uke siden. Tatt letrozolkur denne måneden, men trodde ikke den skulle tulle så med det. Skal jeg gå utifra at eggløsning er i dag da? Og kan jeg bli gravid så sent i syklus (dag 25)? Vis vedlegget 412446

Kan hende egget ikke klarte å slippe sist og prøver igjen nå, eller så ville jeg tatt en gtest også for å sjekke at det er el og ikke gravidet ❤️

Trodde jeg var hvertfall 8 dpo, men i dag fikk jeg eggløsningsslim og testet svært positivt på eggløsningstest. Hadde også positive eggløsningstester helgen for en uke siden. Tatt letrozolkur denne måneden, men trodde ikke den skulle tulle så med det. Skal jeg gå utifra at eggløsning er i dag da? Og kan jeg bli gravid så sent i syklus (dag 25)? Vis vedlegget 412446
Jeg hadde positive eggløsningstester sist jeg var gravid. Trodde det var eggløsningen så ble veldig forvirret noen dager senere når jeg bare tok en graviditetstest og den var gravid. Ikke for å gi deg falske forhåpninger, det kan også være at egget slapp litt senere denne perioden også. Lykke til :Heartred

Jeg er 8 dpo i dag og har vært så svimmel og kvalm i dag. Det kan også være stress da det har vært en veldig hektisk helg, men hjernen leter vel etter symptomer også. Noen som har hatt noen tidlige symptomer? :nailbiting:

Back
Topp