Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye
Feil gruppeStraks positiv![]()

Negativ test på ettermiddag i dag, men så har jeg aldri testet positivt før IKM de gangene jeg har vært gravid før heller.. Jeg har ikke så mye utflod, men i går og i dag har jeg hatt bittelitt blankt slim når jeg har tørket meg, det kan jeg ikke komme på å hatt før mensen eller IKM før. Noen andre som har opplevd det? Har du tester noe mer etter EL da? Håper du får et svar snartDpo 19 kanskje og ikm på mandag som var .. aner jo ikke om jeg har hatt el eller hvordan noe står til. Må bare vente og se hva kroppen har tenkt , den er vel ikke tilbake til normalen etter minipille slutt. Ingen tr og ingen positiv test og ingen symptomer av noe slag..
Kjedelig å gå å vente i usikkerheten.Du har ikke tatt noen tester i dag?12 DPO i dag, 2 dager til IKM - har hundrevis av symptomer på graviditet men samtidlig ikke![]()
Negativ test på ettermiddag i dag, men så har jeg aldri testet positivt før IKM de gangene jeg har vært gravid før heller.. Jeg har ikke så mye utflod, men i går og i dag har jeg hatt bittelitt blankt slim når jeg har tørket meg, det kan jeg ikke komme på å hatt før mensen eller IKM før. Noen andre som har opplevd det?
![]()

Nei, jeg begynte plutselig å blø i går kveld før jeg skulle legge meg! IKM er ikke før i morgen, hadde håpet det var en festeblødning, men jeg tror det er TR. Skal vente å se hvor mye det blir, så tar jeg kanskje test på lørdag hvis det ikke er helt tydelig TRDu har ikke tatt noen tester i dag?![]()