Venterpåsistemann
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det godt på siste bilde. Med mindre du har testet deg til negativ test etter MA er det umulig å vite akkurat nå om det er ny graviditet eller henger igjen. Blir testet derimot sterkere er du gravid på nytt. Krysser fingrene for degFørste bilde etter 5 min og bilde nr 2 etter 7 min
Synes jeg ser en svak svak strek/skygge . Er bare 4 uker siden MA så håper ikke det er derfor![]()

Jeg hadde denne testen 10 augustSer det godt på siste bilde. Med mindre du har testet deg til negativ test etter MA er det umulig å vite akkurat nå om det er ny graviditet eller henger igjen. Blir testet derimot sterkere er du gravid på nytt. Krysser fingrene for deg![]()

I akkurat samme båt i dag jeg også.. 10 dpo og blank test men har kjent på mye. Ikke tatt tidligtest da, men ja.. mistet trua men får vel bare se på IKM på tirsdag..Har gått fra å ha litt trua til å ikke ha trua.. skal bort en tur i helga , tar en test i morgen tidlig (dagens var blank) og tar ingen ny før evt tr er forsinket tenkte jeg..litt usikker på dpo .. men 10ish kanskje.
Ja! Jeg ser noe! Syns egentlig den ser litt rosa utVis vedlegget 412645ser ut som det er en slags skygge der.?? Første gang jeg bruker disse testene så er usikker på de. Er ca 9 dop. Flere som ser en skyggestrek?

Åhhhh herregud gjør du! Dette er spennende! Gleder meg til å testen i morgenJa! Jeg ser noe! Syns egentlig den ser litt rosa ut![]()
Noe er det hvert fall!Åhhhh herregud gjør du! Dette er spennende! Gleder meg til å testen i morgen![]()
Vet du om det er en tidlig test eller vanlig?Ja Det står ikke, så regner med at det ikke er tidlig test.Noe er det hvert fall!Vet du om det er en tidlig test eller vanlig?
Ser strekVis vedlegget 412645ser ut som det er en slags skygge der.?? Første gang jeg bruker disse testene så er usikker på de. Er ca 9 dop. Flere som ser en skyggestrek?
20 ml står det. Babyplan sine er vel 25Noe er det hvert fall!Vet du om det er en tidlig test eller vanlig?
Jaaa
Babystrek
Fortsatt tidlig da9 dpo og blenda tester her

Gratulerer så mye!!

Fortsatt tidlig da![]()
Men nå er testinga i gang