IKM uke 34

Første bilde etter 5 min og bilde nr 2 etter 7 min :)
Synes jeg ser en svak svak strek/skygge . Er bare 4 uker siden MA så håper ikke det er derfor :)

Vedlegg

• IMG_1532.jpeg
    IMG_1532.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 117
  • IMG_1543.jpeg
    IMG_1543.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 114
Første bilde etter 5 min og bilde nr 2 etter 7 min :)
Synes jeg ser en svak svak strek/skygge . Er bare 4 uker siden MA så håper ikke det er derfor :)
Ser det godt på siste bilde. Med mindre du har testet deg til negativ test etter MA er det umulig å vite akkurat nå om det er ny graviditet eller henger igjen. Blir testet derimot sterkere er du gravid på nytt. Krysser fingrene for deg :Heartred

Ser det godt på siste bilde. Med mindre du har testet deg til negativ test etter MA er det umulig å vite akkurat nå om det er ny graviditet eller henger igjen. Blir testet derimot sterkere er du gravid på nytt. Krysser fingrene for deg :Heartred
Jeg hadde denne testen 10 august :) . Jeg tenker også om den øker må det være ny graviditet :). Får ta en ny test i morgen og søndag :).
Tusen takk :Heartred

Vedlegg

• IMG_1364.jpeg
    IMG_1364.jpeg
    793,9 KB · Visninger: 88
Har gått fra å ha litt trua til å ikke ha trua.. skal bort en tur i helga , tar en test i morgen tidlig (dagens var blank) og tar ingen ny før evt tr er forsinket tenkte jeg.. :) litt usikker på dpo .. men 10ish kanskje.
I akkurat samme båt i dag jeg også.. 10 dpo og blank test men har kjent på mye. Ikke tatt tidligtest da, men ja.. mistet trua men får vel bare se på IKM på tirsdag..

TR er her og jeg fikk den korteste syklusen jeg noen gang har hatt på 23 dager :wideyed: Så har sikkert hatt el lenge før jeg trodde. Neste mnd blir det testing for el:joyful:
Nå blir det spennende å se om dere andre får to streker!

Jeg tror jeg hadde eggløsning 12. Eller 13.august, så litt usikker på hvor jeg evt hører til. I så tilfelle er det min første eggløsning etter prevensjonsslutt. Ville bare høre om dere har hatt noen symptomer? Jeg fikk såre brystvorter 14.august. Nå er ikke brystvortene såre, men selve brystene er vonde (særlig det høyre), litt større enn normalt og av og til en brennende følelse i dem. Jeg har ganske mye lotionaktig utflod. I dagene før 12.august hadde jeg mye stikking i magen og lysk, dette tok seg opp 12. Og var borte den 13. Ble tom for El-tester og fikk ikke testet i denne perioden. Fikk nye tester den 15. Og har testet siden, da har det vært tydelig strek men negative. Høres det ut som om jeg kan ha hatt eggløsning og dermed har ikm uke 34/35?

Jeg vet at dere ikke kan si sikkert om jeg har hatt det, men vil høre om det virker så sannsynlig at jeg kan slå meg til ro med det. Fint å høre hvordan det føles ut før og etter eggløsning for dere.

Back
Topp