IKM uke 34

Har du tester noe mer etter EL da? Håper du får et svar snart :Heartred Kjedelig å gå å vente i usikkerheten.
Gikk tom for el tester , men i dag har jeg bestilt nye OG fått mensen :D da tenker jeg at kroppen ikke er i veldig ulage, men ganske nært normal med syklus på 32 dager denne mnd. Så nå er vi klare for en ny PP :D
Leste at mange blir gravide innen 3-4mnd etter minipille slutt, nå har vi gjort unna to mnd siden jeg slutta , så har trua på denne pp :p

Last edited:
Gikk tom for el tester , men i dag har jeg bestilt nye OG fått mensen :D da tenker jeg at kroppen ikke er i veldig ulage, men ganske nært normal med syklus på 33 dager denne mnd. Så nå er vi klare for en ny PP :D
Leste at mange blir gravide innen 3-4mnd etter minipille slutt, nå har vi gjort unna to mnd siden jeg slutta , så har trua på denne pp :p
Jeg er til på tredje syklus siden slutt (4dpo), så lov å håpe at det du leste stemmer :p

Hvis du har ikm idag og du enda ikke har fått det så sent er det håp❤️
Joa, men jeg tør ikke helt å stole på at syklusen skal holde seg stabil denne gangen også. Plutselig bare det siste halvåret jeg har fått mensen +÷ en dag stabilt fra mnd til mnd. Typisk min flaks at når jeg setter meg inn igjen på det med forum lesing at det blir for mye synsing/tolkning fra meg at alt blir ustabilt igjen.

Joa, men jeg tør ikke helt å stole på at syklusen skal holde seg stabil denne gangen også. Plutselig bare det siste halvåret jeg har fått mensen +÷ en dag stabilt fra mnd til mnd. Typisk min flaks at når jeg setter meg inn igjen på det med forum lesing at det blir for mye synsing/tolkning fra meg at alt blir ustabilt igjen.
Sånn er det med meg også. Jeg syns det er gøy men så blir det så mye fokus at kroppen begynner å tulle :confused: Trodde det ikke skulle være like påvirkelig med nr 3, men det er jeg og må nok kutte ned på forum i denne pp.

Sånn er det med meg også. Jeg syns det er gøy men så blir det så mye fokus at kroppen begynner å tulle :confused: Trodde det ikke skulle være like påvirkelig med nr 3, men det er jeg og må nok kutte ned på forum i denne pp.
Merkelig at man skal være så lettpåvirkelig, på tross av både livserfaring og barn tidligere.

En stor gratulasjon til alle det klaffe for denne mnd og jeg ønsker alle andre lykke til denne høsten med ei spire!
Et eller annet har vidst gjort syklusen min ugrei, så har ikke kontroll på noe lenger, TR har ikke kommet, men alle tester viser negativt og jeg har murringer nok til å tilsi at TR kommer snart. Slik er det!

Back
Topp