Her er alle tre testene jeg tok på morgenurin blenda. Har vanvittig ømme bryster da, det bruker jeg kun å få ved eggløsning eller graviditet. Kan også hende jeg har kjent etter så mange ganger at de har blitt ømme av det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hadde liten tro på denne pp’en da sambo kom hjem dagen etter peak på EL test, og negativ test igjen. Men vi ser frem til neste pp! I dag reiser vi på hytta og blir der ut uka

Dette vil jeg si er positiv testVet ikke helt hva jeg skal tro om denne, synes det ser ut som skyggestrek??![]()

Den var helt blenda i går kveld, og sånn i dag.. får ta en ny i kveld..er 11 dpo i dag!Dette vil jeg si er positiv test![]()
Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne, synes det ser ut som skyggestrek??![]()
ligner på min test da jeg var 11 dpo og fikk første positive Synes streken var litt tynndenne ser positiv ut i mine øyneligner på min test da jeg var 11 dpo og fikk første positive
![]()
jeg får ta en ny i kveld.. hvis jeg klarer holde meg så lengeUff, så kjedelig start på dagen! Noen folk skjønner ikke hva som er rett og galt å si til noen som har mistet. Vi mistet også i juni,10 uker på vei. Kompisene til mannen maser og maser om at vi må bli gravide igjen osv hele tiden. Jeg kjenner jeg snart blir irritert, for jeg synes ikke man skal ta for gitt at alle blir gravide på null komma niks. Mannen har bursdag her også i dag, og siden jeg har fått ultrasvake positive tester noen dager nå så trodde jeg kanskje at det var håp om en superpositiv test i bursdagsgave i dag tidlig, men den gang ei. Blendahvit, alle tre(!). Tenker vi bare får håpe mensen kommer FORT, sånn at neste PP starter snartAssa... trenger å få blåst ut litt...
Har vel egentlig innsett at det ikke gikk denne pp, og venter bare på TR. Hadde et ørlite håp tidlig i syklus om positiv test i dag, på mannens bursdag.. i stedet får vi melding fra bestekompisen hans, som vet at vi mistet i mai/juni; grattis med dagen, vi skal bli foreldre..
fy f, det ødela hele bursdagsfrokosten..
Trenger litt råd for hvordan jeg kan snu tankene mine, slippe bitterheten litt og prøve å gi mannen en fin bursdag.. anyone?![]()
Ja, altså jeg tenker jo at det er en grunn til at alle anbefalinger er å vente til etter ikm med å teste. For å få et så sikkert svar som muligmen jeg synes likevel det virker som mange får svak strek tidligere
Så er jeg ekstra negativ nå da, på pp10
men jeg skal prøve å holde håpet litt frem til tr dukker opp!
vet du, eller noen andre her, om 1 år prøving er 12 pp eller 12 måneder? Med tanke på å kontakten legen for bistand? Jeg har litt korte sykluser, så pp 12 blir i oktober, men et fullt år har ikke gått før i nov/des...
Jeg tok meg friheten å tolke det som 12 pp’er, ikke 12 mnd. Etter 6pp var vi hos Hausken og sjekket oss, alt sto bra til. Nå etter 12pp sendte jeg dem en melding om de kunne henvise oss til det offentlige, noe de gjorde med en gang, uten å stille spørsmål hvorvidt vi faktisk hadde forsøkt et år. Jeg sa at vi har straks forsøkt i ett år. Vi begynte i september -19 og er i pp13 nå. Fikk henvisning for en ukes tid siden. Jeg ville prøvd hvis jeg var deg, for i Oslo er det rundt 10 mnd ventetid nå
Så enig.. utrolig frustrerende med enkelt folk altsåUff, så kjedelig! Noen folk skjønner ikke hva som er rett og galt å si til noen som har mistet. Vi mistet også i juni,10 uker på vei. Kompisene til mannen maser og maser om at vi må bli gravide igjen osv hele tiden. Jeg kjenner jeg snart blir irritert, for jeg synes ikke man skal ta for gitt at alle blir gravide på null komma niks. Mannen har bursdag her også i dag, og siden jeg har fått ultrasvake positive tester noen dager nå så trodde jeg kanskje at det var håp om en superpositiv test i bursdagsgave i dag tidlig, men den gang ei. Blendahvit, alle tre(!). Tenker vi bare får håpe mensen kommer FORT, sånn at neste PP starter snart![]()
Så kjedelig at testene dine er negative i dag 
Ja, folk som maser om graviditet har begynt å irritere meg mer og mer nå i tiden etter at vi mistet. Jeg er helt enig, litt godt å være i samme båt som noenSå enig.. utrolig frustrerende med enkelt folk altsåvi er i samme båt vi to da!
Så kjedelig at testene dine er negative i dag
håpte med deg! Jaa, håper mensen kommer så fort som mulig! Takk for at du deler, misforstå meg rett, men litt godt å flere flere, som kan dele de litt kjipere stundene
![]()
Ja, all testingen etter El kan påvirke negativt etterhvert og skape litt stress. Jeg har brukt El tester noen pp for å følge litt med på om El stort sett er når jeg tror. Nå har jeg funnet ut at det varierer litt, men bare en eller to dager. Så da dropper jeg testingen stort sett, også legger vi inn aksjer så mye vi kan
Men det du skriver ellers høres jo veldig lovende ut dahar du tatt g-test?
Enig! Vi får håpe på neste pp, begge toJa, folk som maser om graviditet har begynt å irritere meg mer og mer nå i tiden etter at vi mistet. Jeg er helt enig, litt godt å være i samme båt som noenHåper det klaffer for oss også snart!

Takk for svarSniker fra uke 35-gruppa herJeg tok meg friheten å tolke det som 12 pp’er, ikke 12 mnd. Etter 6pp var vi hos Hausken og sjekket oss, alt sto bra til. Nå etter 12pp sendte jeg dem en melding om de kunne henvise oss til det offentlige, noe de gjorde med en gang, uten å stille spørsmål hvorvidt vi faktisk hadde forsøkt et år. Jeg sa at vi har straks forsøkt i ett år. Vi begynte i september -19 og er i pp13 nå. Fikk henvisning for en ukes tid siden. Jeg ville prøvd hvis jeg var deg, for i Oslo er det rundt 10 mnd ventetid nå
![]()
Så spennende! Håper testene dine kommer snartGikk på en testesmell når jeg var 4 dpo elns, men som forventet blenda.
Det føles tørt ut der nede (sorry for mye informasjon). Å har fortsatt ømme bryst å er 10 dpo. Venter på g-test i posten enten idag eller i morgen
så om tr ikke har meldt sin ankomst til da så tester jeg
![]()
gi oppdatering da