Så spennende!Jeg trodde løpet var kjørt for å være i denne IKM gruppen siden jeg ikke har fått positiv eggløsningstest enda. Men tok disse testene nå på morgenurin da jeg kjenner litt småmurringer i magen. Ser dere streken? Er jeg kanskje gravid? Kan ikke være mer enn rundt omkring 8 dpo evt tror jeg. Er også redd for at det kan være MAen jeg hadde i midten av juni som slår ut, men har hatt én nokså normal syklus etter dette.
Edit: altså, det er helt latterlig hvor dårlig kvaliteten på bildene blir her inne![]()

Her på ferie ser jeg vakre fjell, fjorder, daler, isbreer og små bygder. Men å se tiden tikke? Nope
Litt ubehag under sengekos idag, enten er kroppen sliten etter innsatsen eller kanskje noe annet?

9 dpo... Blenda! Håpet pp 10 var vår tur, men nå har jeg mistet tro på det... selv om jeg vet at det er tidlig, så synes jeg det er veeeeldig mange her inne som får svak strek 8 dpo når de blir gravide
Håper alt jeg kan at den klorer seg fast
Var "noe" der før tiden gikk ut, men ble ikke sterk nok for kamera før etter ca 15 minutter. 11 dpo