~IKM uke 34~

Jeg trodde løpet var kjørt for å være i denne IKM gruppen siden jeg ikke har fått positiv eggløsningstest enda. Men tok disse testene nå på morgenurin da jeg kjenner litt småmurringer i magen. Ser dere streken? Er jeg kanskje gravid? Kan ikke være mer enn rundt omkring 8 dpo evt tror jeg. Er også redd for at det kan være MAen jeg hadde i midten av juni som slår ut, men har hatt én nokså normal syklus etter dette.

Edit: altså, det er helt latterlig hvor dårlig kvaliteten på bildene blir her inne :wacky:
Så spennende!:) Sier gratulerer jeg! Hold oss oppdatert om du tester mer! :joyful:

Jeg trodde løpet var kjørt for å være i denne IKM gruppen siden jeg ikke har fått positiv eggløsningstest enda. Men tok disse testene nå på morgenurin da jeg kjenner litt småmurringer i magen. Ser dere streken? Er jeg kanskje gravid? Kan ikke være mer enn rundt omkring 8 dpo evt tror jeg. Er også redd for at det kan være MAen jeg hadde i midten av juni som slår ut, men har hatt én nokså normal syklus etter dette.

Edit: altså, det er helt latterlig hvor dårlig kvaliteten på bildene blir her inne :wacky:
Ser absolutt strekene! :D spennende!

Jeg står imot trangen til å teste i dag, 9 dpo!! :joyful: Det er ikke så lett.. i morgen tester jeg, 10 dpo. Nå har alle «symptomer» forsvunnet fra i går av. Selv om jeg vet at mange ikke får noen symptomer før lenge etter ikm, så er ikke håpet så stort lenger:oops:

Er det ikke noen flere testere som kan hjelpe å redusere min egen testetrang??:p:p

Jeg skal ut med noen venner i dag, så tenkte jeg måtte teste i dagtidlig, pga stikninger i livmorsområde slik som sist jeg ble gravid og litt spotting for noen dager siden - den var blenda. 9dpo. Sist hadde jeg en klart positiv test til samme tid, så antar at det ikke gikk denne pp :) Kjenner det er kjipt, men veldig forventet pga MAen i mai, med påfølgende rester og utskraping i slutten av juni. Vet jo det kan ta tid å bygge opp igjen slimhinnen etter der :) antar derfor at den lille blødningen bare er pga syklus ikke er helt normal enda :)

8 dpo idag og tiden har atter en gang stagnert:hilarious: Her på ferie ser jeg vakre fjell, fjorder, daler, isbreer og små bygder. Men å se tiden tikke? Nope :bored: Litt ubehag under sengekos idag, enten er kroppen sliten etter innsatsen eller kanskje noe annet?:rolleyes:

Klarte ikke å holde meg lengre, måtte ta en tidligtest i dag, 8dpo. Har fått en del utflod de siste par dagene, myyye murringer og stikkinger. Helt hvit test:banghead:
MEN er jo fortsatt veldig tidlig:hilarious:

6 dpo i dag og veldig glad for at dagane er okkrupert til husrelaterte prosjekter. Knapt tid til og tenke på testing om dagane :hilarious:

Nå er jeg nesten så desperat etter tidlig tester at jeg vil spørre om noen bor i Trondheim her:hilarious: Verker det i korsryggen? Ja! Gikk jeg 1 mil opp og ned et fjell igår som var 300 meter over havet i høyde og det er nok derfor? Også ja!

Var detvondt under sengekos pga mulig spire? Kanskje? Eller var det kanskje pga de siste 11 dagene har 9 av de vært med sengekos? Også kanskje? :hilarious:

Jeg røyk på test i dag likevel :facepalm: 9 dpo... Blenda! Håpet pp 10 var vår tur, men nå har jeg mistet tro på det... selv om jeg vet at det er tidlig, så synes jeg det er veeeeldig mange her inne som får svak strek 8 dpo når de blir gravide:sorry:

Hva tenker dere om denne? Veeeldig svak... :bag:Var "noe" der før tiden gikk ut, men ble ikke sterk nok for kamera før etter ca 15 minutter. 11 dpo

Vedlegg

• 20200816_083142.jpg
    20200816_083142.jpg
    45 KB · Visninger: 163
Hva tenker dere om denne? Veeeldig svak... :bag:Var "noe" der før tiden gikk ut, men ble ikke sterk nok for kamera før etter ca 15 minutter. 11 dpo
Er definitivt noe der:joyful: krysser fingrene for babystrek og ikke skyggestrek:) ta en ny test i kveld:D

Vanskelig å si for er mye skyggestreker på disse testene for tiden dessverre! Har fått det selv flere ganger også.. ;) Jeg har kjøpt inn disse selv, men skal kaste testen når tiden har gått ut for å unngå å se på dem, og bare ta det som positiv hvis jeg ser streken med det blotte øye uten å redigere etc:rolleyes: Er så kjipt å få falskt håp:( Men- det er fortsatt tidlig, så du kan fortsatt få positiv test om et par dager! :joyful:

Krysser fingrene for spire for deg! :Heartred

Idag kom TR en dag før planlagt..
Krysser fingrene for alle dere som skal teste i dagene fremover :happy:

Vanskelig å si for er mye skyggestreker på disse testene for tiden dessverre! Har fått det selv flere ganger også.. ;) Jeg har kjøpt inn disse selv, men skal kaste testen når tiden har gått ut for å unngå å se på dem, og bare ta det som positiv hvis jeg ser streken med det blotte øye uten å redigere etc:rolleyes: Er så kjipt å få falskt håp:( Men- det er fortsatt tidlig, så du kan fortsatt få positiv test om et par dager! :joyful:

Krysser fingrene for spire for deg! :Heartred

Takk. Vet det fort er en skyggestrek. :bag:Så prøver å ikke legge så mye i det. Men gir meg likevel litt håp om at det kanskje har vært en økning i hcg, ettersom testen var helt blenda i går. Men skal prøve å senke skuldrene og ikke ta det for noe annet en en skyggestrek :hilarious:

Men må innrømme at jeg ble litt mer håpefull enn jeg var i går :rolleyes: *leter febrilsk etter knappen for å skru av de tankene*:wacky:

Takk. Vet det fort er en skyggestrek. :bag:Så prøver å ikke legge så mye i det. Men gir meg likevel litt håp om at det kanskje har vært en økning i hcg, ettersom testen var helt blenda i går. Men skal prøve å senke skuldrene og ikke ta det for noe annet en en skyggestrek :hilarious:

Men må innrømme at jeg ble litt mer håpefull enn jeg var i går :rolleyes: *leter febrilsk etter knappen for å skru av de tankene*:wacky:
Hehe, kjenner meg sååå igjen! :joyful: Jeg er bare 6/7dpo, så må holde meg noen dager til her:wacky: Spennende dager fremover for oss alle! :) Skal du teste noe mer i dag, eller tar du imorgen tidlig kanskje?

Hehe, kjenner meg sååå igjen! :joyful: Jeg er bare 6/7dpo, så må holde meg noen dager til her:wacky: Spennende dager fremover for oss alle! :) Skal du teste noe mer i dag, eller tar du imorgen tidlig kanskje?

Ja, det er ikke lett å styre de tankene :hilarious: Kjenner det går litt i berg og dalbane, håpefull i et øyeblikk og pessimistisk i det andre. :wacky:

Blir nok ikke å teste før morgenurin i morgen tidlig. Er liksom overbevist om at det må være mirgenurin, så det slår jeg meg underlig nok ganske til ro med :rolleyes:

Back
Topp