~IKM uke 34~

10 dpo og tappen er lav, er vel et dårlig tegn :sorry:

2 dagen med synkende temperatur så forventer mensen imorgen/onsdag.

Ang tappen. Opplever dere at den er høy/lav om en annen? Type gjennom dagen om dere sjekker flere ganger om dagen?

Jeg testet lørdag ettermiddag, fordi jeg skulle drikke alkohol, da var jeg 9 dpo. Heeeeelt blenda, har ikke testet siden :sorry: er ganske sikker på at tr kommer om to dager:shy:

Okei, men det er fortsatt håp da. 9 dpo er jo forsåvidt ganske tidlig enda :p. Ser noen ikke får positivt før dagen før ikm. Så det er enda håp :D:angelic:

Okei, men det er fortsatt håp da. 9 dpo er jo forsåvidt ganske tidlig enda :p. Ser noen ikke får positivt før dagen før ikm. Så det er enda håp :D:angelic:

Ja, i teorien er det enda håp altså :happy: for alle andre tenker jeg jo det samme, alt for tidlig å gi opp håpet! jeg er bare veldig lei nå og veldig sikker på at tr er underveis. Veldig lite klar for pp11:oops: stort sett har jeg hatt planer for hver pp, prøve grapefrukt, prøve bidronninggele, teste etter El eller ikke, tempe, ny kosttilskudd osv. Nå er det ingenting mer jeg gidder å prøve og jeg har ingen ny giv eller tro på at neste pp skal klaffe...

Sorry... der kom all gørra:wideyed: #lei

Ja, i teorien er det enda håp altså :happy: for alle andre tenker jeg jo det samme, alt for tidlig å gi opp håpet! jeg er bare veldig lei nå og veldig sikker på at tr er underveis. Veldig lite klar for pp11:oops: stort sett har jeg hatt planer for hver pp, prøve grapefrukt, prøve bidronninggele, teste etter El eller ikke, tempe, ny kosttilskudd osv. Nå er det ingenting mer jeg gidder å prøve og jeg har ingen ny giv eller tro på at neste pp skal klaffe...

Sorry... der kom all gørra:wideyed: #lei

Skjønner deg utrolig godt. Hva med en pp der du faktisk bare tar folsyre å evnt vitaminer for gravide?
Ikke tenke så my på hva å hvordan, men prøv å ha en periode du legger inn aksjer ut fra eggløsning, evnt teste etter El å flopper på med aksjer? :).

Skjønner deg utrolig godt. Hva med en pp der du faktisk bare tar folsyre å evnt vitaminer for gravide?
Ikke tenke så my på hva å hvordan, men prøv å ha en periode du legger inn aksjer ut fra eggløsning, evnt teste etter El å flopper på med aksjer? :).

Ja, det blir nok noe sånt :happy: fremover blir det mest å bare sørge for aksjer på riktig tidspunkt og la tiden gå. Tenker nok vi må få hjelp på et tidspunkt, så jeg innstiller meg på at tiden bare må gå:rolleyes:

Lurer på om eg ser syner... :facepalm::nailbiting: 9dpo

Vedlegg

• 20200818_083759.jpg
    20200818_083759.jpg
    14 KB · Visninger: 165
  • 20200818_083149.jpg
    20200818_083149.jpg
    11,6 KB · Visninger: 174
Her har syklusen tullet seg helt tror jeg. Får sterke og positive eggløsningstester i dag. Så må visst melde meg inn i en annen ikm-gruppe. Lykke til alle sammen ❤️

Ser strek på begge!! :D

S

Strek på begge :joyful:

Veit ikkje om eg tørr tru heilt på dei strekane før det slår ut på ein digital :hilarious: Ny strimmel i kveld eller vente til i morgon tidleg, og kanskje prøve med digital då også? I følge min normale syklus, ville TR komt mellom i går og i morgon (evt. fredag). Men flo har flytta den til mykje seinare pga. sein eggløsning, men så seint har jo TR aldri komt før. Sånn om det spelar noko rolle for testinga? o_O

Veit ikkje om eg tørr tru heilt på dei strekane før det slår ut på ein digital :hilarious: Ny strimmel i kveld eller vente til i morgon tidleg, og kanskje prøve med digital då også? I følge min normale syklus, ville TR komt mellom i går og i morgon (evt. fredag). Men flo har flytta den til mykje seinare pga. sein eggløsning, men så seint har jo TR aldri komt før. Sånn om det spelar noko rolle for testinga? o_O
Tida mellom eggløsning og TR pleier å være lik så hvis eggløsning var den blir nok TR det også :joyful:

11 dpo, og litt utflod idag, litt murringer idag tidlig og mest sannsynlig innbilt kvalme :hilarious:

Back
Topp