~IKM uke 34~

Kvalm, stikninger, sliten, annerledes... Fallhøyden er høy om positiv test uteblir, men fornuften håper ikke for mye. Negativ idag 9 dpo:

F1E08CFF-7654-4B3C-A7CD-6F1B6E4D93C6.jpeg

11 dpo i dag og 3 dager til IKM.
Klarte ikke å holde meg helt til IKM med å teste igjen likevell. Blenda hvit test da. Bare å gi opp?!?
Noen får ikke positiv før etter IKM, hold ut :joyful:

Tok en g-test nå, den var helt blenda desverre. Fikk ikke tatt på morgenurin da testene kom sent i posten idag. Vet ikke om jeg bare skal vente på tr, eller om jeg skal ta en test til i morgen tidlig om ikke tr er dukket opp. Det er i følge andre syklusene mine dagen i morgen for tr.

9dpo og føler meg så gravid! :hilarious: Kan godt tenkes det bare er tull, for har tatt feil før (selv om jeg har 5 barn fra før):rolleyes:

Håper sååååå på positiv test snart! Var blenda i morges så venter spent:happy:

Hvordan går det?
Ser jeg har glemt å endre datoene, fikk EL litt senere en antatt så IKM blir 20.08 :) så venter egentlig bare på den, siden jeg har kun negative tester, og ingen symptomer lenger :)
Trodde kaaanskje jeg hadde festeblødning før helga, men får fortsatt negative tester, så tviler :) får se hva de neste dagene bringer :)

Ser jeg har glemt å endre datoene, fikk EL litt senere en antatt så IKM blir 20.08 :) så venter egentlig bare på den, siden jeg har kun negative tester, og ingen symptomer lenger :)
Trodde kaaanskje jeg hadde festeblødning før helga, men får fortsatt negative tester, så tviler :) får se hva de neste dagene bringer :)
Da skal jeg fikse med en gang. Håper testene blir positive så fort som mulig:Heartred

Herregud jeg er så teit! Hadde slått meg til ro med at tr kommer i morgen eller dagen etter, men så plutselig begynner jeg å håpe igjen fordi jeg har så uvanlig lite symptomer på tr :banghead: pleier å ha skikkelig pms både fysisk og psykisk, men nå er det ingenting! Det er vel ikke et kjent tegn på graviditet engang???:rolleyes:

Syns stripsen eg tok i sta var veldig lik den eg tok i går kveld, nemleg veeeldig svak (Men fortsatt lett synleg). Men kjørte på med ein digital alikavel, og detta var det som lyste mot meg etter 3 minutt :happy093

Vedlegg

• 20200819_073243.jpg
    20200819_073243.jpg
    15 KB · Visninger: 127
Fortsatt negativ test, 10 dpo morgen... Mister jo håpet, men hadde så troen sett symptomene i dpo-land :(

40B2F4D1-51CD-48A5-BAEC-0DB02127B868.jpeg

9/10dpo og blenda test her;) Har testet positivt først 12-15dpo med alle 5 barna mine, men tror jeg alltid har hatt vanligtester! Nå har jeg tidligtester så hadde håpet å få tidlig positiv:rolleyes: Men jeg tester imorgen tidlig igjen jeg! Håperhåper!:Heartred

9/10dpo og blenda test her;) Har testet positivt først 12-15dpo med alle 5 barna mine, men tror jeg alltid har hatt vanligtester! Nå har jeg tidligtester så hadde håpet å få tidlig positiv:rolleyes: Men jeg tester imorgen tidlig igjen jeg! Håperhåper!:Heartred
Krysser fingrene for deg :joyful:

12 DPO og litt mer gul utflod idag, ingen store mengder men noe :joyful: Vet ikke om jeg får kjøpt test til å teste i morra hvis ikke TR kommer, kanskje jeg må vente til jeg kommer hjem :eek:

Back
Topp