Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer !!!Hurraaaa jeg kan settes på gravidTårene bare renner her. Nå MÅ det gå bra
![]()

Noen får ikke positiv før etter IKM, hold ut11 dpo i dag og 3 dager til IKM.
Klarte ikke å holde meg helt til IKM med å teste igjen likevell. Blenda hvit test da. Bare å gi opp?!?

Eki93 - 26år - PP1 etter MA - EL ca 04.08 - IKM ca 17.08
Ser jeg har glemt å endre datoene, fikk EL litt senere en antatt så IKM blir 20.08Hvordan går det?
Da skal jeg fikse med en gang. Håper testene blir positive så fort som muligSer jeg har glemt å endre datoene, fikk EL litt senere en antatt så IKM blir 20.08så venter egentlig bare på den, siden jeg har kun negative tester, og ingen symptomer lenger
Trodde kaaanskje jeg hadde festeblødning før helga, men får fortsatt negative tester, så tvilerfår se hva de neste dagene bringer
![]()

Nei. Er liksom det, føler bare tr er rundt hjørnetNoen får ikke positiv før etter IKM, hold ut![]()
Men for all del, er bare PP2, skal ikke klage 
pleier å ha skikkelig pms både fysisk og psykisk, men nå er det ingenting! Det er vel ikke et kjent tegn på graviditet engang???Krysser fingrene for deg9/10dpo og blenda test herHar testet positivt først 12-15dpo med alle 5 barna mine, men tror jeg alltid har hatt vanligtester! Nå har jeg tidligtester så hadde håpet å få tidlig positiv
Men jeg tester imorgen tidlig igjen jeg! Håperhåper!
![]()

Hvordan går det?Rover7 - 23 år - PP8 - B1 - EL ca 4/8 - IKM ca 18/8