~IKM uke 34~

Hmmm... det kan jo være en kjemisk, men noen blør jo i starten også.. forvirrende:sorry:
Ja nei nå er det ikke annet å gjøre enn å slappe av og vente og se hva som skjer. Som sagt har blødningen avtatt ganske greit (blør bare litt), har enda til gode å få blod i bindet så blør jo ikke over evne liksom, men føles veldig skummelt ut.

Ja nei nå er det ikke annet å gjøre enn å slappe av og vente og se hva som skjer. Som sagt har blødningen avtatt ganske greit (blør bare litt), har enda til gode å få blod i bindet så blør jo ikke over evne liksom, men føles veldig skummelt ut.

Ja, det skjønner jeg ❤️ Du får oppdatere om hvordan det går med deg da! Det høres ikke ut som mye blod. Sender gode tanker!

Veldig rart.. i går fikk jeg så sterke menssmerter at jeg tok ibux før jeg dro på jobb. Jeg var helt sikker på at tr kom. Plasserte min nye menskopp (som var noe skikkelig herk!) og dro på jobb. På ettermiddagen var det ikke noe tr å spore, bare mye utflod. Så gikk jeg på toalettet og det kom litt blod. Jeg registrerte tr i appen og fikk varsel om unormalt høy temp. Det kom aldri noe mer blod og tempen er like høy i dag... jeg har aldri fått sånn spotting før tr før! Det er vel ikke mulig med festeblødning på 13 dpo?

Veldig rart.. i går fikk jeg så sterke menssmerter at jeg tok ibux før jeg dro på jobb. Jeg var helt sikker på at tr kom. Plasserte min nye menskopp (som var noe skikkelig herk!) og dro på jobb. På ettermiddagen var det ikke noe tr å spore, bare mye utflod. Så gikk jeg på toalettet og det kom litt blod. Jeg registrerte tr i appen og fikk varsel om unormalt høy temp. Det kom aldri noe mer blod og tempen er like høy i dag... jeg har aldri fått sånn spotting før tr før! Det er vel ikke mulig med festeblødning på 13 dpo?
Har ikke vært borti festeblødning selv, og virker som det ikke er så vanlig etter hva jeg har lest. Men man kan ha skjøre slimhinner når man er gravid som evt kan føre til en liten blødning/spotting. Har du testet i dag? Håper at det var en uskyldig blødning og at du er gravid! :joyful:

Blødning tross gravid er ikke unormalt pga skjøre slimhinner.

Har du testet?

Svakere strek enn den sterkeste igår, men fortsatt strek på testen. På nederste bildet er dagens test nederst og gårsdagens øverst. Ca 11 dpo, men tipper kanskje 10?

93B704CA-67B6-4D33-9BC8-B93117E088E3.jpeg
0135E4FA-2787-4952-A3D7-43EE6EBACA98.jpeg

Har ikke vært borti festeblødning selv, og virker som det ikke er så vanlig etter hva jeg har lest. Men man kan ha skjøre slimhinner når man er gravid som evt kan føre til en liten blødning/spotting. Har du testet i dag? Håper at det var en uskyldig blødning og at du er gravid! :joyful:
Blødning tross gravid er ikke unormalt pga skjøre slimhinner.

Har du testet?

Nei, jeg har ikke testet.. etter all denne tiden så kvier jeg meg litt for å teste.. særlig når jeg egentlig er så sikker på at tr kommer. Blir liksom så irritert på meg selv når jeg får blenda. Og er så lei av de blenda testene! Det høres sikkert rart ut.. har litt håp nå, men kjenner murringer, så tr kommer sikkert i dag:oops: tester i morgen, hvis tr ikke har kommet!

Der var det ingen tvil :joyful::eek:

Vedlegg

• IMG_20200820_112039.jpg
    IMG_20200820_112039.jpg
    27,1 KB · Visninger: 146
  • IMG_20200820_112030.jpg
    IMG_20200820_112030.jpg
    16,6 KB · Visninger: 143
Ikm dagen, men ingen TR å se enda. Har hatt blenda tester siste dagene, så håper bare TR dukker opp snart. Syklus er sikkert ikke stabil etter MA-en enda... :yuck:

Ikm dagen, men ingen TR å se enda. Har hatt blenda tester siste dagene, så håper bare TR dukker opp snart. Syklus er sikkert ikke stabil etter MA-en enda... :yuck:

Ikm-dag for meg også! Denne dagen kommer til å bli såååå lang frem til tr dukker opp.. håpet blir liksom alltid litt økende for meg akkurat når jeg venter på ikm. Selv om jeg har hatt negative tester! (Hadde negativ test 9 dpo)

Har begynt å blø, så da går vel dette lukt til hel .... :depressed: Blør ikke bare bitte litt, så er mer som mensen kom, bare seint. Blir så oppgitt og lei meg. Det eneste lyspunktet er at jeg tydeligvis blir gravid, så problemet ligger ikke der ...

Har begynt å blø, så da går vel dette lukt til hel .... :depressed: Blør ikke bare bitte litt, så er mer som mensen kom, bare seint. Blir så oppgitt og lei meg. Det eneste lyspunktet er at jeg tydeligvis blir gravid, så problemet ligger ikke der ...

Ånei... det skjønner jeg er skikkelig kjipt.. kan bare tenke meg for en skuffelse! Men bra med lyspunktet som du sier, da vet du at det går❤️

Ikm-dag for meg også! Denne dagen kommer til å bli såååå lang frem til tr dukker opp.. håpet blir liksom alltid litt økende for meg akkurat når jeg venter på ikm. Selv om jeg har hatt negative tester! (Hadde negativ test 9 dpo)
Enig... kjenner meg igjen i det du skriver!... :wacky:

Dere som er eller har vært gravide, den murringen i livmorområdet som mange beskriver, er den helt lik som ved tr? Og kan det verke nedover bena også?
Nå er det nesten 10 år siden sist jeg var gravid, men husker jeg hadde mye murringer i starten, ganske lik tr ja. Og ligamentstikninger når jeg reiste meg fort. Når jeg var fra 5 mnd ut i svangerskapet fikk jeg mye strålinger nedover i beina som en følge av bekkenløsning.

Back
Topp