~IKM uke 34~

Nå er det nesten 10 år siden sist jeg var gravid, men husker jeg hadde mye murringer i starten, ganske lik tr ja. Og ligamentstikninger når jeg reiste meg fort. Når jeg var fra 5 mnd ut i svangerskapet fikk jeg mye strålinger nedover i beina som en følge av bekkenløsning.

10 år begynner å bli en god stund ja :joyful: jeg pleier å få en del verk nedover bena ved tr, det har jeg nå også og ekstremt mye murring, men ikke såååå vondt som første dag ved tr, det bare «kribler» og dunker så fælt (murrer). Helt siden i går, men ingen tr enda. Det føles som kroppen prøver veldig på noe. Og livmorhalsen er høyere enn jeg har opplevd noen gang, jeg når den nesten ikke..

Dere som er eller har vært gravide, den murringen i livmorområdet som mange beskriver, er den helt lik som ved tr? Og kan det verke nedover bena også?
Eg var sikker på at tr skulle komme når eg vart gravid i februar, så for min del var det nett likt:) Kanskje litt svakare, pleier ha nokså intense murringar /kramper første dag med mensen. Skal du teste i morgon tidleg? :woot:

Eg var sikker på at tr skulle komme når eg vart gravid i februar, så for min del var det nett likt:) Kanskje litt svakare, pleier ha nokså intense murringar /kramper første dag med mensen. Skal du teste i morgon tidleg? :woot:

Ja, i morgen tidlig tester jeg hvis ikke tr har dukket opp! :nailbiting: Da er jeg på cd28 og jeg har stort sett bare 24-26 dager, 26 bare noen ganger! Nå merker jeg at håpet har økt på og at jeg blir skikkelig skuffa hvis tr kommer eller test blir negativ! Føles som et veldig sånn trykk i kroppen på en måte:wideyed:

Ja, i morgen tidlig tester jeg hvis ikke tr har dukket opp! :nailbiting: Da er jeg på cd28 og jeg har stort sett bare 24-26 dager, 26 bare noen ganger! Nå merker jeg at håpet har økt på og at jeg blir skikkelig skuffa hvis tr kommer eller test blir negativ! Føles som et veldig sånn trykk i kroppen på en måte:wideyed:
Ta ein test i kveld, så slepp du ligge vaken av spenning! Snakker av erfaring :hilarious:

Hmmm, har blødd lite i forhold til det jeg bruker å virker som blødning avtar nå.. Begynt å blød sånn smått i 08.00 tiden. Blødd en jup flekk i bindet så byttet.. Nesten ikke blødd etterpå. Om den avtar nå så lurer jeg fælt på hva som skjer. Kan man ha festeblødning 14 dager etter El? :bored:

Klarer nå ikke å slutte å tenke på det heller da, så da spør jeg no her. Håper det går bra :)

Hmmm, har blødd lite i forhold til det jeg bruker å virker som blødning avtar nå.. Begynt å blød sånn smått i 08.00 tiden. Blødd en jup flekk i bindet så byttet.. Nesten ikke blødd etterpå. Om den avtar nå så lurer jeg fælt på hva som skjer. Kan man ha festeblødning 14 dager etter El? :bored:

Klarer nå ikke å slutte å tenke på det heller da, så da spør jeg no her. Håper det går bra :)
Jeg aner ikke, men opplever akkurat det samme selv nå! :p En dråpe i går ettermiddag og ingenting mer etterpå! Lurer også veldig... har du testet?

Testet meg i går, den var blenda :p

Jeg aner ikke, men opplever akkurat det samme selv nå! :p En dråpe i går ettermiddag og ingenting mer etterpå! Lurer også veldig... har du testet?

Når hadde du eggløsning da?

Er 14 dager siden til meg akkurat i dag... Såå lurer fælt på om man kan ha festeblødning så sent. Skulle vell egentlig begynne å blød i går i følge siste syklusene mine. Men fikk den i dag Istede. Virker som sagt som den avtar :p

Når hadde du eggløsning da?

Er 14 dager siden til meg akkurat i dag... Såå lurer fælt på om man kan ha festeblødning så sent. Skulle vell egentlig begynne å blød i går i følge siste syklusene mine. Men fikk den i dag Istede. Virker som sagt som den avtar :p

Jeg hadde også eggløsning for 14 dager siden. Ikm var i går i følge appen min. Tempen min har holdt seg høy foreløpig.. tror ikke det kan være festeblødning 14 dager etter, men det kan jo ha vært senere eggløsning eller en ekstra eggløsning! Ikke godt å si :happy: tr har ikke kommet foreløpig her. Våkner jeg uten i morgen er det en dag lenger syklus enn noen sinne!

Helt blenda test her nå før leggetid... når jeg fikk en dråpe blod og menssmerter i går var alt greit, jeg var helt forberedt på tr. Men nå hadde jeg fått et skikkelig håp her... så det var kjipt.. da kommer vel tr i natt eller morgen tidlig. Dritkjipt!

Fortsatt ingen TR. Får bare føre meg opp på ventende, så får jeg bare se :)

Fortsatt høy temp her, men tror TR har kommet 2/3 dager for tidlig :(Forrige syklus sank tempen, og TR kom senere samme dag. Kom litt brått på at tempen var høy i morges, rosa på papiret i stad, og friskt blod nå..

Fortsatt ingen tr her i dag, men temperaturen var litt lavere i dag tidlig enn i går (selv om tidligere sank den alltid helt ned samme morgen som tr). Antar tr kommer i dag, aldri kommet så sent før, men blenda test:sorry:

48C25C19-8B6B-45F2-AE12-DCAB3F4AA318.jpeg

67974C53-F224-40AF-B3A9-6F61A9346B4E.jpeg

Øverste tatt tidlig idag og den nederste er den siste som ble tatt. Dukket plutselig opp noe svakt. Tom for babyplan så ble de fra normal da jeg ikke rakk apoteket. De er 25 miu/ml, ikke 10 miu/ml. IKM ca søndag (eller mandag), så får se. Har ikke helt troen, men men.

Var helt sikker på jeg hadde fått tr på onsdag, men det var bare bittelitt blødning midt på dagen og siden har jeg ikke blødd noe.. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen jeg nå :bored:

Daa har blødningen tatt seg opp igjen her så da er det vell vanlig tr her :p. Har den ca 4 dager så starter da på PP 3:). Håper pp3 er vår å får positiv test :D

Back
Topp