~IKM uke 34~

Var helt sikker på jeg hadde fått tr på onsdag, men det var bare bittelitt blødning midt på dagen og siden har jeg ikke blødd noe.. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen jeg nå :bored:

Veldig rart.. akkurat det samme skjedde meg! En dråpe på onsdag og ingenting mer før nå i ettermiddag. Da kom tr. Kroppen har kjentes ut som 1. dag av tr i tre dager nå! Vondt og slitsomt.

Håper det betyr noe annet hos deg og at tr ikke kommer ❤️ Vil gjerne høre oppdatering!

IKM i dag, men ingen tr ennå. Mye murringer og det kjenner ut som hun er rundt hjørnet. Men fortsatt veldig mye klar utflod som kommer. Ikke opplevd før?

IMG_20200821_193206.jpg

Syns denne testen ble rar... Så er det selvfølgelig den siste jeg hadde.

47D90D8E-A4E4-4729-A58D-B39DF8578017.jpeg

12ish dpo og kjenner jeg bare er ekstremt lei. Hadde så tro på denne syklusen med hestekur av medisiner, sex til riktig tid og defuse symptomer fra 6-7 dpo. Nå blir det ingen prøving (medisiner) før lenge over nyttår :(

Last edited:
Veldig rart.. akkurat det samme skjedde meg! En dråpe på onsdag og ingenting mer før nå i ettermiddag. Da kom tr. Kroppen har kjentes ut som 1. dag av tr i tre dager nå! Vondt og slitsomt.

Håper det betyr noe annet hos deg og at tr ikke kommer ❤️ Vil gjerne høre oppdatering!

Uff, det hørtes skikkelig slitsomt ut :( Kroppen er rar noen ganger :eek: Jeg tok en test på morgenurin på onsdag, den var blendahvit, så har ikke helt troa.. Så nå vil jeg egentlig bare at tr skal komme så jeg kan gå videre til neste PP :p

Så kjipt! Tror det er TR som har kommet her også, 2-3 dager for tidlig, så da er jeg igang med ny pp! Når er din neste IKM?

Min neste ikm blir nok i uke 38, hva med deg?❤️ Når det først er blitt sånn, så er det litt deilig å være i en ny pp:happy: psyken blir jo gradvis litt bedre igjen nå heldigvis! Synd det ikke gikk denne gangen for oss ❤️

Heihei. Virket som mensen kom i går, etter noe spotting dagene i forkant. Men ble veldig usikker i dag, da det ikke har vært noe særlig mer enn kun litt brunt/tørt på papiret. Antar egentlig at mensen er i gang med tanke på gårsdagen(veldig gjenkjennelig mensblødning) så får bare se om det tar seg opp i løpet av helga.

oppdaterer etterhvert når jeg er helt sikker, da tempen ikke har falt enda. :)

Uff, det hørtes skikkelig slitsomt ut :( Kroppen er rar noen ganger :eek: Jeg tok en test på morgenurin på onsdag, den var blendahvit, så har ikke helt troa.. Så nå vil jeg egentlig bare at tr skal komme så jeg kan gå videre til neste PP :p

Ja, «prøve-kroppen» er hvertfall veldig rar!!:p Tar du en ny test tror du? Eller bare venter og ser?:happy:

Back
Topp