~IKM uke 34~

Her er alle tre testene jeg tok på morgenurin blenda. Har vanvittig ømme bryster da, det bruker jeg kun å få ved eggløsning eller graviditet. Kan også hende jeg har kjent etter så mange ganger at de har blitt ømme av det :hilarious:

Halloi! Her kom tr som forventet på minuttet omtrent!:bored: Hadde liten tro på denne pp’en da sambo kom hjem dagen etter peak på EL test, og negativ test igjen. Men vi ser frem til neste pp! I dag reiser vi på hytta og blir der ut uka:D Lykke til til alle dere andre, og gratulerer til dere som er blitt gravid❤️

F73E837A-7A76-4DE8-99DB-8732EDB08F22.jpeg

Rimelig blank idag også, 8 dpo ;)

8 dpo og CD 23. Føler meg heilt rævva trøtt og har stått opp med svak hodepine dei siste dagane. Men tenker det heller kjem av at eg har drukke litt lite om dagane.
Flo har flytta tr til CD 27 sidan el var litt sein, men den kan i grunn komme kva dag som helst. Forge gong kom jo tr en dag før min eigen kalkulering, som var fleire dagar før flo sin. Så fyrer nok av ein test i morgon tidleg :nailbiting:

Og veldig spennande og følge med på testane til folk her inne. Håpar det tikkar inn mange positive denne veka :woot:

Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne, synes det ser ut som skyggestrek??o_O

Vedlegg

• 97AD1003-D93F-45A7-92D5-A01B9A4C141F.jpeg
    97AD1003-D93F-45A7-92D5-A01B9A4C141F.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 188
Assa... trenger å få blåst ut litt...
Har vel egentlig innsett at det ikke gikk denne pp, og venter bare på TR. Hadde et ørlite håp tidlig i syklus om positiv test i dag, på mannens bursdag.. i stedet får vi melding fra bestekompisen hans, som vet at vi mistet i mai/juni; grattis med dagen, vi skal bli foreldre..
fy f, det ødela hele bursdagsfrokosten.. :(
Trenger litt råd for hvordan jeg kan snu tankene mine, slippe bitterheten litt og prøve å gi mannen en fin bursdag.. anyone? :(

Assa... trenger å få blåst ut litt...
Har vel egentlig innsett at det ikke gikk denne pp, og venter bare på TR. Hadde et ørlite håp tidlig i syklus om positiv test i dag, på mannens bursdag.. i stedet får vi melding fra bestekompisen hans, som vet at vi mistet i mai/juni; grattis med dagen, vi skal bli foreldre..
fy f, det ødela hele bursdagsfrokosten.. :(
Trenger litt råd for hvordan jeg kan snu tankene mine, slippe bitterheten litt og prøve å gi mannen en fin bursdag.. anyone? :(
Uff, så kjedelig start på dagen! Noen folk skjønner ikke hva som er rett og galt å si til noen som har mistet. Vi mistet også i juni,10 uker på vei. Kompisene til mannen maser og maser om at vi må bli gravide igjen osv hele tiden. Jeg kjenner jeg snart blir irritert, for jeg synes ikke man skal ta for gitt at alle blir gravide på null komma niks. Mannen har bursdag her også i dag, og siden jeg har fått ultrasvake positive tester noen dager nå så trodde jeg kanskje at det var håp om en superpositiv test i bursdagsgave i dag tidlig, men den gang ei. Blendahvit, alle tre(!). Tenker vi bare får håpe mensen kommer FORT, sånn at neste PP starter snart ❤️

Last edited:
Ja, altså jeg tenker jo at det er en grunn til at alle anbefalinger er å vente til etter ikm med å teste. For å få et så sikkert svar som mulig:happy: men jeg synes likevel det virker som mange får svak strek tidligere:sorry: Så er jeg ekstra negativ nå da, på pp10:oops: men jeg skal prøve å holde håpet litt frem til tr dukker opp!

vet du, eller noen andre her, om 1 år prøving er 12 pp eller 12 måneder? Med tanke på å kontakten legen for bistand? Jeg har litt korte sykluser, så pp 12 blir i oktober, men et fullt år har ikke gått før i nov/des...

Sniker fra uke 35-gruppa her:hilarious: Jeg tok meg friheten å tolke det som 12 pp’er, ikke 12 mnd. Etter 6pp var vi hos Hausken og sjekket oss, alt sto bra til. Nå etter 12pp sendte jeg dem en melding om de kunne henvise oss til det offentlige, noe de gjorde med en gang, uten å stille spørsmål hvorvidt vi faktisk hadde forsøkt et år. Jeg sa at vi har straks forsøkt i ett år. Vi begynte i september -19 og er i pp13 nå. Fikk henvisning for en ukes tid siden. Jeg ville prøvd hvis jeg var deg, for i Oslo er det rundt 10 mnd ventetid nå:bag:

Uff, så kjedelig! Noen folk skjønner ikke hva som er rett og galt å si til noen som har mistet. Vi mistet også i juni,10 uker på vei. Kompisene til mannen maser og maser om at vi må bli gravide igjen osv hele tiden. Jeg kjenner jeg snart blir irritert, for jeg synes ikke man skal ta for gitt at alle blir gravide på null komma niks. Mannen har bursdag her også i dag, og siden jeg har fått ultrasvake positive tester noen dager nå så trodde jeg kanskje at det var håp om en superpositiv test i bursdagsgave i dag tidlig, men den gang ei. Blendahvit, alle tre(!). Tenker vi bare får håpe mensen kommer FORT, sånn at neste PP starter snart ❤️
Så enig.. utrolig frustrerende med enkelt folk altså :( vi er i samme båt vi to da! :Heartred Så kjedelig at testene dine er negative i dag :( håpte med deg! Jaa, håper mensen kommer så fort som mulig! Takk for at du deler, misforstå meg rett, men litt godt å flere flere, som kan dele de litt kjipere stundene :Heartred

Så enig.. utrolig frustrerende med enkelt folk altså :( vi er i samme båt vi to da! :Heartred Så kjedelig at testene dine er negative i dag :( håpte med deg! Jaa, håper mensen kommer så fort som mulig! Takk for at du deler, misforstå meg rett, men litt godt å flere flere, som kan dele de litt kjipere stundene :Heartred
Ja, folk som maser om graviditet har begynt å irritere meg mer og mer nå i tiden etter at vi mistet. Jeg er helt enig, litt godt å være i samme båt som noen ☺️❤️ Håper det klaffer for oss også snart!

Ja, all testingen etter El kan påvirke negativt etterhvert og skape litt stress. Jeg har brukt El tester noen pp for å følge litt med på om El stort sett er når jeg tror. Nå har jeg funnet ut at det varierer litt, men bare en eller to dager. Så da dropper jeg testingen stort sett, også legger vi inn aksjer så mye vi kan :happy:

Men det du skriver ellers høres jo veldig lovende ut da :nailbiting: har du tatt g-test?

Gikk på en testesmell når jeg var 4 dpo elns, men som forventet blenda :p.
Det føles tørt ut der nede (sorry for mye informasjon :p). Å har fortsatt ømme bryst å er 10 dpo. Venter på g-test i posten enten idag eller i morgen :) så om tr ikke har meldt sin ankomst til da så tester jeg :)

Ja, folk som maser om graviditet har begynt å irritere meg mer og mer nå i tiden etter at vi mistet. Jeg er helt enig, litt godt å være i samme båt som noen ☺️❤️ Håper det klaffer for oss også snart!
Enig! Vi får håpe på neste pp, begge to :Heartred

Hurraaaa jeg kan settes på gravid :Heartred Tårene bare renner her. Nå MÅ det gå bra :Heartpink

Vedlegg

• IMG_4725.jpeg
    IMG_4725.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 109
Sniker fra uke 35-gruppa her:hilarious: Jeg tok meg friheten å tolke det som 12 pp’er, ikke 12 mnd. Etter 6pp var vi hos Hausken og sjekket oss, alt sto bra til. Nå etter 12pp sendte jeg dem en melding om de kunne henvise oss til det offentlige, noe de gjorde med en gang, uten å stille spørsmål hvorvidt vi faktisk hadde forsøkt et år. Jeg sa at vi har straks forsøkt i ett år. Vi begynte i september -19 og er i pp13 nå. Fikk henvisning for en ukes tid siden. Jeg ville prøvd hvis jeg var deg, for i Oslo er det rundt 10 mnd ventetid nå:bag:
Takk for svar :) hyggelig at du er inne og sniker! Da tar vi nok en avtale hos legen snart og sier at vi ønsker utredning/ hjelp. Jeg må bare få mannen på laget... han synes jeg stresser litt for mye :rolleyes:

5dpo... i morgen ryker første test! Vet det er akt for tidlig, men jeg klaaaarer ikke vente mer! :hilarious:

Back
Topp